Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
aj ja som vadný, priznávam sa, ked som v dosť postpubertálnom veku znovu začínal, |
ja uz len pre tych co placu ze nemaju peniaze na poriadnu masinu |
Na tu cinu serisny manual nie je a nie je ani potrebny. Na japoncovi bez servisneho nevymenis ani olej, kym cina sa da rozobrat a zlozit po 5 pivach s gola sadou a srobovakom. |
To wikino : |
kazdy kto si kupi cinu na cestu je bud vadny alebo trapko co mu je jedno na akom hajzli sa vozi. |
Dando , veď ani nevieš o čom píšeš. Keď máš písať také somariny radšej nereaguj . Ja mám tiež čínu už 5 rokov, najazdil som 15 000 km nielen okolo komína a zaťial žiadna porucha.Každý sa vozí na čo v prvom rade má euráče. |
je to tvoja vec ze riskujes svoj zivot koli cinskemu robosovi ktory ma v pi.. ze sprvi napi.. nejaku suciastrku a koli cinskemu maklerovi ktory chce dat menej na material./spomen si na to ked sa nieco stane/ |
Hello dando, |
uz si sa dost porozpisoval v inom vlakne, tak co chces zistit v tomto? |
papiboy to tu napisal ako to je |
Na základe tejto rozsiahlej diskusie zakladám nové diskusné vlákno - |
Po obšírnej diskusii na vlákne Obmedzovač rýchlosti JL 150, ktorá presiahla uvedený rámec som sa rozhodol založiť toto diskusné vlákno. Keď už nemôžme teraz v zime jazdiť, tak si aspoň vymeňme dobré i zlé skúsenosti s týmto choppríkom a poraďme si pri riešení problémov, na ktoré teraz budeme mať čas celú zimu. Predpokladám, že tu budú prispievať aj bývalí manitelia tohoto choppríka, ktorí už prešli na vyspelejšie mašiny a pousmejú sa nad našimi starosťami. Určite sa nájdu aj takí, ktorí tento chopprík zaznávajú, ale pre tých, ktorí na tomto choppríku jazdia by mohlo byť toto vlákno užitočné. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Jafurak (14.11.2011 0:12) |
davtex hej, všetci tu máme pravdu, mne je jedno že zatiaľ jazdím na čine, každy volako začína a keď si len trochu pepočítame tak mne sa neoplatilo do moto dat 2000e keď je i tak na plane kúpiť silnejšiu a už lepšiu to netvrdím že na číne sa nedá na začiatok jazdiť... Prosto načo je mať mladým ako ja, značkovu moto keď medzi obdobiami 16-18r sa voziť dá a potom už nehovorim že ju nevymeniť za niečo kvalitnejšie.. Ale fakt ja od vás berem i kritiku, lebo podla mňa slušná moto keď počítam výkon+cena... A pre mladých sa da... A keď vidím motorkárov a zastavim niekde sa pýtaju, a ja z mojou nebol problém okrem toho ked počítam male úpravy (ale to som sa sám rozhodol...) takže HLAVNE ŽE SA VOZÍME... |
papi: presne tak, moja rec |
Prisahám, že o bočaku už naposledy: |
davtex - preto som písal, že čínu mám, aby Jafurak nemyslel, že ho mám za blbca Ale veľa z vás už skúsil napr. čínske vrtáky z blata, trafopájku, kde sa roztiekol plastový obal, mne sa roztavilo sklo na žiarovke H4 (v aute), blablabla... Upravené 1 krát. Naposledy upravil papiboy (17.10.2011 10:35) |
Jarufak: no vidis. A nehaj uz prosim ten bocak na pokoji ked funguje, mozno ti to zachrani par zlomenych kosti v buducnosti . |
dreamer diki, si fakt pán len škoda že je málo ľudí ako vy chlapci... |
Chalani, srandy nabok, je tu pokrok a viem niečo konkretnejšie. |
haci ďakujem že aspoň niekto tu je čo to bere fájn.. Rád by som sa stebou stretol na moto a šiel sa povoziť. Heh viem ako som sa trápil kým som naškrábal na tu moju, a niekto nepochopí že som mal 16 a už som nebol na nikom ničom závysli.. Každy musí voľako začať.. |
Polda: o tom je motorka....ako si hovoril .... nie každý má otecka alebo mamičku bohatých že si može dovoliť na 18-ku 1000-ku cestnu moto...!!!! pre istotu som to zvíraznil.... ja som musel takisto šetriť . A to ťaham nočné služby v nemenovanom velkom obchode ...časom príde aj ten Introš .. .... |
Chlapci je fakt zaujímave čítať vaše debaty.. Sám som vlastníkom jinluna (125) ale ja si myslím na tie roky čo mám je fajn že nie som na nikom závysli a môžem isť kam chcem.. Hej mate pravdu je to čína, ja sám som ju musel najprv celú rozobrať lebo za jazdy to som strácal šroubiky a take.... ale zima bola dlhá a ja krásne v dielne som cele rozobral do kostry a pospevnoval všetky zvari a všetko, motor spravil, ale musím povedať že ma nikde nenehala a rýchlosť max. no prosto nemám sa kám ponáhľať ale vychutnávam si jazdu ale veziem sa.. Ja viem píšem tu romány ale som rád že sa môžem odviesť.. A do blízkej doby uvažujem o kúpe Intrudera (800ccm) len niesu nato roky a ani financie, a netreba aj nás čo sa vozíme na takýchto moto úplne zatracovať... Fuu, heh aale diki aj za krytiku lebo aj tá človeka posunie do predu... (Ak ju vie prijať..) |
1, Sorry za nadavky, no pisal som to preto, ze sme ti ja aj papi napisali, ze mas skontrolovat elektriku, co si ignoroval a pisal si si dalej svoje. |
Suhlasím |
Jafurak, ked sa pozriem v tejto diskusii vyssie vidim, ze toto vlakno si nezalozil ty, ale motor22, |
To davtex : Kde je teda kurva problem?! |
|
Ja som ti povedal, ze tam bude problem v elektrike a ze to mas dat niekomu spravit, pripadne to skus opravit sam. Upravené 1 krát. Naposledy upravil davtex (15.10.2011 0:07) |
Takže ak chcem vyradiť funkciu bočaka na čínskom JINLUNe 150-5 mi radíte toto: Upravené 1 krát. Naposledy upravil Jafurak (14.10.2011 23:28) |
Jafurak, písal som k veci. |
Tak tieto žvasty o čínskych motorkách že je to vyrábané v licencii honda,suzuki a podobne som počul už veľakrát a hlavne od predajcov čínskych motoriek. |
A ja mam doma Skodu 100, co je v CSSR vyrobene BMW. |
Pripomínam, že u mňa sa jedná o chopper JL-150-5, čo je v číne vyrobený SUZUKI MARAUDERa. |
Jafurak, Suzuki je Suzuki a Jinlun je Jinlun, je načase si to uvedomiť |
Ty su tu ten, kto zije v presvedceni ze ma Maraudera a ze vsetci servisaci prisli priamo z pekla. |
Takže mám isť k niekomu kto mi povie, že ani počet kolies nie je rovnaký ako na MARAUDERi a podobne, dodrbe mi ho podobne ako pri povinnej záručnej prehliadke, že nevypína motor ako YAMAHA ... ? |
Ja ti zase pripomeniem, ze s Marauderom ma JL-150 spolocny mozno pocet kolies. |
Presne tak, |
Jarufak: |
Chalani otázka ešte raz: |
papi: no mal by, aspon u mna to funguje |
davtex, veď píše, že zabudol na bočák a zaradil rýchlosť. Nech je motor studený či zohriaty, skapať musí, nie? Inak by dnes nedostala motorka (teda pravdepodobne) ani homologizáciu... |
Vezmime si napr. japonske motorky + vyklopeny stojan. Na neutral nastartujes a akonahle hodis rychlost, motor skape. Jednoduchy princip. Spojka s tym nema nic. |
Neverím Asi ti nerozumiem... |
Kedy to spravi? Pri studenom motore alebo je to jedno? |
Popíšem situáciu : Upravené 1 krát. Naposledy upravil Jafurak (11.10.2011 23:51) |
Však pri vyklopenom musí štartovať a aj bežať na voľnobehu - hlavne, ak nemá centrálny stojan. Preto som písal, že ..."pri zaradenej rýchlosti a súčasne vyklopenom stojane"... Spojka to istí, ale nemať spínač na bočnom stojane - to je problém. To predsa majú všetky motorky, nielen čínske. |
No lenže ja motor v pohode naštartujem aj pri vyklopenom stojane a on mrcha zhasne až po pridaní plynu, takže by sa zhodil už aj teraz. Preto VŽDY štarujem so stlačenou spojkou. |
Tam nemáš čo špekulovať, ten spínač nič nereguluje, neobmedzuje, neškrtí. Je to len bezpečnostný spínač, ktorý pri zaradenej rýchlosti a súčasne vyklopenom stojane vypína zapalovanie - nič viac. Alebo zapne, alebo vypne. Kombinovať sa to môže ešte so spínačom na spojkovej páčke (resp. spojke). |
To papiboy : tak toto je odpoveď k veci. Vďaka. No aj tak sa chystám premerať napätie v káblikoch toho spínača pri vyklopenon a zaklopenom stojane, aby som to v prípade núdze vedel vyriešiť aj elektrikársky. |
Núdzovo: Vytiahneš ten dzindzik spínača prstami alebo kombinačkami a jedeš. Myslím ten, čo zatláča vyklopený bočák. |
No ale ste mi naložili . |
Husky610 - pre pochopenie, celú tú aféru s filtrami sme mysleli dosť ironicky, keďže niektorí si myslia, že im filter ZVÝŠI VÝKON ( citeľne ) ... je samozrejmé, že keď kúpiš šišku, musíš spraviť aj iné úpravy... nestačí len viac vzduchu, treba pretriskovať, a v niektorých prípadoch načipovať, resp prepísať mapy. .. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Husky610 (06.10.2011 18:45) |
Nieje to tam pre srandu králikov, a mám pocit, že je to fajn vec... takže sa do toho radšej nemontuj, možno ti to nie priamo, ale zachráni život. |
tak ten snimac neodpajaj lebo moozes dopadnut velmy zle racej nech zdochne ako keby ta mal niekto ozivovat |
Jarufak: teraz uz vazne. Zalezi na tom, ako si veris. Ja som mal uz dost trapnych situacii, ked mi po zaradeni zdochol motor. Je to ale stale lepsie, ako sa strepat v prvej zakrute. |
Jafurak, radšej druhý krát naštartuj, ak si zabudol sklopiť stojan, ako sa s tým stojanom v prvej zákrute zdrbeš |
Chalani, založte si nové vlákno na tieto vaše prekáračky. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Jafurak (05.10.2011 22:47) |
Husky610 - pre pochopenie, celú tú aféru s filtrami sme mysleli dosť ironicky, keďže niektorí si myslia, že im filter ZVÝŠI VÝKON ( citeľne ) ... je samozrejmé, že keď kúpiš šišku, musíš spraviť aj iné úpravy... nestačí len viac vzduchu, treba pretriskovať, a v niektorých prípadoch načipovať, resp prepísať mapy. .. vtedy to má význam ... s tou farbou to bolo myslené ironicky ... beriem ťa s rezervou, vraj máš 22 .. |
konus, cylinder, serial.......zande rozdeleni podla farby proste nejsuuuuu |
cervenyyy.... najlepsiiii.. |
slabýýýýý ten je zelenýýýýýý |
No dobre mozna som mimo...v tom ze su este najkvalitnejsie bavlnove, a v cinskych skutroch celulooozky.. |
kokot..ina jak mraky.....bud mas KN filtr lebo dratenku z umyvadla ...taketo tuzingy jak rikas ty - su mozna v plechovkarskem svete,aj to pochybuju, ale v moto sem este nevidel, reseni pruchodnosti filtru farbu, daj cislo zavolam ze chcu jeden cerveny filtr...facepalm... |
Trojan, davtex vám to musí dobre hrabať... kks. riešili tu niečo a vy ste začali úplne od veci.... Keď im nedávate rady aspoň tu nepíšte p..... Každý ma právo sa opýtať a radiť a nie každý ma jogurt 1000ccm... takže aj čo majú malé obsahy sa snažia volako upraviť a tak... |
davtex - streetfajter ? toto si pochoval ... táto verzia pridá minimálne 50kw ej bisťu, ale pozor, všimol som si, že je fialovo čierny, to je deadfajter kombinácia farieb... veľký pozor !!!! Upravené 1 krát. Naposledy upravil Trojan (05.10.2011 9:03) |
Husky: vidno, ze o tuzingu dokopy nic nevies. Zober si priklad z Trojana, ten sa uvedomil a doplnil si vzdelanie. |
haci - hehe a čo chcel autor povedať tým "utnutým" vejfukom ? Lepšie duní ? |
Ludia o čom je debata ....???? jazdil som na JL-150 päť roky, mám ju ešte aj teraz ... Mám aj Intruder VL800 a jazdím 80 km/h aj s nou.... a teraz k veci ....vadila mi ta rýchlosť 60km/h koli bezpečnosti ... mam 18 zubkov na sekundovom koliesku zrezaný výfuk , tlmiče vybraté (čiže holá rúra) .... spotreba : rožnava -telgárt -revúca = vyšla 2,2 dotankovanie v revucej presne 100km .... stratí možno v tom že musím z 5 preradiť na 4 ... a to ma nezabije .... t |
davtex - ako by som ani nič nenapísal ... sorry, nebudem ti kaziť písomné hrádky, len to tu ďalej naťahuj ! Viac benzínu - viac výkonu !!! |
Jarufak: Ty sa nauc vnimat ludi okolo seba, kedze sa tu diskutovali veci aj mimo teba. A nikto ti nepisal, ze mas kupit nieco ine, ale ze nemas mat velke ocakavania a treba byt rad, ze to ide ako to ide. |
TO: davtex |
davtex - zdravím, jasné, teória viac benzínu = viac výkonu by platila vtedy, keby tam dokázali dostať viac vzduchu videl si už TURBO na 4t 150ccm skútri ? Nonsens ... |
Ja neviem, ako ja sám jazdím na 125.. a nemôžu rátať že sa z toho dostane neviem koľko, aspoň ja osobne to berem ako aby som sa dostal z bodu A do bodu B a pohodovo... šak aspoň neporušujú max povolenú rýchlosť.. A lietať s tým na Ďialnici je blbosť podla mňa lebo je to predca slabé.. takže podla mňa na ten obsah si myslím osobne že nieje sa načo stažovať ta rýchlosť je slušná a človek sa dostane kam chce... |
Polda: jasne, na zmenu kolecka tu teraz niektori pozeraju ako na tie vodikove generatory - ako na zazrak, ktory nefunguje. Normalne da dajme tomu 100km/h za 10 sekund, ak sa s tym pohraje, moze mu to ist 110, no tu 100 da za 15 sekund. Pripadne je tu este teoria pretryskovania: viac benzinu = viac vykonu nie? Potom sa clovek zobudi a zisti, ze to ide horsie, vela to zere a slahaju plamene z vyfuku |
Hej, ale neviem myslím si ja teoreticky ako tu hovorili že zmeniť na 17zub.. podla mňa dobre, pridá na rýchlosti ale zas na niečom straty nie? Opravte ma keď sa mýlim ale ono je to asik vypočítane aby malo aj silu, aj rýchlosť, aj opt. spotrebu.. Ak je to blbosť pls opravte ma... |
kozmo: Presne tak, radsej do toho nesahaj, aj ked problemy s dotahovanim a zivotnostou ostanu |
ja nehovorim ze sa to oplati konstrukcna richlost je ta 85... 110km je zazitok a ide sa to rosipat ja len vravim ze sa to da zivotnos motora ide rapidne dole a potom sa vtom treba stale babrat a stale nieco dotahovat blablabla |
Prerobenie sania je uz priamy zasah do motora, o tom sa tu nebavime. Pretryskovanie v tomto pripade nema zmysel, ak je zmes nastavena spravna. A 110 to moze ist, ale akurat tak na tachometri. Takych 100 je na cinsky 150ccm motor slusny vysledok. Tacho |
na tej cine nejde o to ze by nesla viac prevodovka zvladne len na 5 ten motor nevladze podla mna by trebalo prerobit snie pretriskovat karbes a dat vecie kolecko nech to ide na tj 5 viac do otacok kde to ma niaku tu slu neviem ako pri 150 ale 125 mala najveci vikon cca. pri 12500 ot. a to na tej 5 neslo dosiahnut vlasna skusenost ale dosiahol som na nej 110 km/h ale 110 na JL to je zazitok ;D Upravené 1 krát. Naposledy upravil KoZmO (02.10.2011 4:09) |
Husky: dokazu vela, no napriklad pri 600cc. Malou zmenou moze moto ist hned na zadne alebo naopak trochu dole spotreba pri turistike. No a teraz si vezmime 150 4T cinu. Nie je to 2takt, ktory by sa dal nejako exra tunovat. Vyfuk ti zmeni akurat tak zvuk, s bohatsou zmesou to vela zere bez nejakeho efektu, s chudobnejsou zmesou ide vykon trosku hore, no zase riskuje prehriatie/zadretie. Dajme tomu, ze ta rachotina ide cca vsade 90kmh. Zmeni "kolecko" a pojde mu to 100. Tachometrovych. No tych 100 mu to pojde iba na rovine, potom pride malicke stupanie a pojde 80, kde by predtym isiel 90. Navyse si este pokasle aj tu uz ubohu akceleraciu. Nevyhody>vyhody. Vykon by sa dal zvysit upravou motora, no kto bude vrazat prachy do ciny. |
Davtex, ja si myslim ze prevody dokazu vela, pokial mas malo vykonu, nedokázu zazraky, ale dokazu vela v spojeni so setupom aký je zmes filter to ver ze dokaze o 20 |
Jurafak: Satyr ti dobre radil, ze rychlost mozes zvacsit napr. predajom a kupou lepsej moto. Teraz si skus precitat co si vypotil a zistis, ze to nie je satyr, kto trpi komplexmi. Ked sa do toho nevyznas, mal si to dat spravim niekomu normalnemu a nie skusenemu dedovi odvedla, kedze konstrukcne jednoduchy motor, ktori vie opravit spusta ludi. |
Zdravim jinlunaci, kde sa dá take koliečko kúpiť 17zubové?? Lebo môj taha 90max, a chcelo by to apson do tych 110km/h I ked som vyznávačom pohodovej jazdy... A čo si presne spravil z ihlou? |
To haci : |
Počuj Satyr, |
Kupim si 125-150čoper atd a chcem jazdit 200km/h????????? To ma obmedzovač jedine vykonovy. kubaturou. Upravené 1 krát. Naposledy upravil SATYR (24.09.2011 6:12) |
Veď aj ja jazdím bežne 60-80km/hod, ale niekedy je to málo. Hlavne ma štvalo to šklbanie motora v maxime. |
Na bočnom stojane nie je obmedzovač, ale pojistka proti rozbehnuti pri nesklopenom bocnom stojane..nema to nic spolocne s obmedzovanim rychlosti... |
ja som vymenil sekundove koliesko namiesto 15 som dal 18 a max . je 110 km/h ale jazdím samozrejme 70-80 km/h a aj spotreba je perfektná .... |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 107374 | Včera: 236997