Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Dnes som skusal rozbehy na plny a po par razoch mi zacala preklzovat spojka a zabera uplne na konci. Co sa mohlo stat? Spojkovy kos mam novy. Je to GSX R 750 2000. Dakujem za rady. |
uvolni lanko, nie je dobre ak zabera uplne pri konci, je mozne, ze ju nedotlaca uplne, ak to mas zle nastavene... |
Lanko som uvolnoval aj zatahoval ale problem je ze tiez zacala preklzovat pri plnom plyne bez stlacenej spojky. A zabera tak na 1cm od konca. Predtym v pohode v polovici... |
nepoznam tvoju motorku, ked sme davali novu spojku na DR, tak sme presunuli aj tu "kotvu"(neviem ako inak to nazvat) na bloku motora ak uz lanko neslo povolit na packe, jednoducho som ju povolil a posunul smerom dopredu aby bolo lanko volnejsie... Snad ti poradi niekto kto ma skusenosti s touto motorkou... |
ak nemas spalene lamely ,tak by to mohlo byt aj olejom,ak si daval hustejsi olej mohly by trosku smykat... |
Olej mam novy ale rovnaky aky som daval. Myslim si ale ze su to spalene lamely. Nie som si ale isty, su to tie ktore su ulozene v spojkovom kosi? Alebo jedna hlavna lamela? |
Jsou to jednoznačně spálené lamely, přehřál si je při ostrých startech - vyhřáli se a rozpadli. Tak Ti zamávali na rozloučenou. Znám to, velmi častý jev při ostrých startech přes dlouhou spojku, kdy lamely nemají čas vychladnout. Vyndej třecí lamely s obložením , a které budou pod hranicí tolerance, dle manuálu / budou tenší /, tak je vyměň. Netřeba všechny, většinou to bývá tak max 1/3 lamel. Hlavně na tom dál nejezdi a udělej výměnu, čim dříve se dá . V opačném případě, jich pak budeš měnit víc, než-li třetinu. Navíc, drť z lamel rozpuštená v motorovém oleji , nedělá nijak dobře ložiskúm v motoru a motoru samotnému.Osobně ,bych vyměnil i olej v motoru. |
Wing: Dakujem za dufam vyriesenie. Kamarat je v USA este par dni, stihnem este usetrit na dieloch Takze su to cisla 7,8 a 10 na obrazku ze? Len pre istotu Cize ak by som po kazdom rychlom rozjazde vychladil nestalo by sa nic? Kvazi |
Ano, jsou to čísla 7+8 na tom obrázku. Druhé ano, kdyby lamely měli čas trochu schladnout mezi jednotlivými starty, tak neodejdou tak rychle a naráz. Je jasné že trpí také, ale jak jsou přehřáté tak odejdou do věčných lovišť hned. Hodně šteští při opravě. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Wing (22.09.2008 8:11) |
9+10 jsou kovové třecí lamely, ty nebudou vadné. Jestli si to skutečně přeháněl moc, tak mohou být dokonce i od teploty namodralé. Ale to nevadí funci, ty klidně použij znovu, jestliže nejsou zkroucené. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 117748 | Včera: 123683