Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
zdravym setkych, v prvom rade chcem povedat ze som sa stal hrdym majitelom spomynanej moto, no a pytam sa vas ktory tuto moto mate: |
1.,2.- je v manuáli 3. dlhšou tyčkou odtlačíš rozpernú trubku a rovnomerne vyklepeš ložisko von(môžeš to aj predtým nahriať) 4. neviem... |
ok ok, este k tomu startovaniu, sak mas tez yz-fku ibaze 450 tam to mozno ide lahsie, jak to kopes, ci to je jedno kedy kopnes? hehe az mi to tu je sproste pytat sa taketo kraviny jak keby som mal prvu motorku, no co setko je raz poprve :DD |
jeden moj znamy mal kedysi 426tku tiez a zo zaciatku to startoval niekdy aj hodinu cely spoteny a este ani nejazdil , nakoniec prisiel na to jak to treba a motorku predal , takze len skusaj tak ci onak a prides istotne na to , ked chlapik co si to od neho kupoval to kopal na 2 krat tak isot to tak budes zachvilku kopat aj ty |
tak tak, marek a dik za tu korytnacku, sedi dobre, nech tak dr-zka tiez poslucha, samizda ze sme sa celkom dobre vyzbrojili do buducej sezony :D :D |
450 má automat.dekompresor takže sa to kope v akejkolvek polohe...olej dávam bell-ray tuším 20w-50 |
falesh --- diky , a som rad ze ti sedi ta korytnacka , mne bola trochu tesna ... aa s tym olejom ti neporadim , ale ved mozes zavolat staremu majitelovi a sa spytat jaky daval nie ? alebo pokukaj starsie diskusie , isto tam nieco bude .... |
hehe, no dik teda. no uz zistujem, ale majitel to len cisto doviezol, on sa pravdepodobne servisom ani nezaobera, vozi to z nemecka a jako to doviezol tak som to mal pred sebou. |
este otazocka ma to oddelene mazanie prevodovka motor? ci klasika setko v jednej olejovej lazni |
Pokial viem tak by to mala byt klasika, odelene mazanie ma tusim iba honda. |
ok diky gulostar. Jak som to dobre pochopil tak At 5 °C (40 °F) or higher znamena od 5°C a vyzsie. takze 20W40 by bola asi najlepsia volba. diky moc za manual ten co mam ja je len vo forme jpg obrazkov, v pdfku je to lepsie. |
taku som mal..je super..ale do lesa na enduro jazdenie nic moc..je to motorka na trat,ma super podvozok a vykon ,co nevyuzijes.. olej som daval 10w50ale v klude mozes aj 10w40.skor je dvolezite dodrzivat interval...startovanie je maturita,ale ked sa to naucis,tak to nastartujes aj v slapkach..dost mi tam odchadzali sviecky..daj pozor ,aby sa ti nikto nehral s plynom je nachylna na prechlastanie.pristup k sviecke je hrozny,musis dat dole nadrz.. .. |
Kus je to mimo témy,ale aký je rozdiel medzi YZF 426 a 450? Je to len v obsahu,alebo sú zmenené aj iné veci v motore? Niekde som čítal,že 426-ka je silnejšia ako 450-ka je to pravda? |
falesh: a si si istý, že ten čo mal tú motorku pred tebou tam dával plnú syntetiku? |
mx38mz tak to nezisti uz nikto, pretoze to je dovezene z nemecka, ja som to bral od jedneho co to vozi z nemecka tam ma kohosi podchyteneho a ten mu ich odklada. tak pevne verim ze tam ten nemec daval plnu syntetiku |
barlac: no ja by som povedal ze s tychto 4T krosiek to je celkom dobre aj na jazdenie po horach, cakal som ze to bude v lese horsie ale pekne drzala stopu a neuskakovala, pruzenie sa mi zdalo meksie ako napr. na crf. tam to bolo az moc tvrde, tak ale setko zavisi od nastavenia, no a s tym jazdenim pozadnom mas pravdu ide to sameee |
No ok tak asi to tak bude, ale vieš ked dáš na polosyntetiku plnú syntetiku.. |
no neviem este som nepocul o takom pripade ze by sa niekomu posral motor kvoli tomu, plna syntetika myslim viac rozpusta karbon, ale ako hovorim o neviem o nikom komu by sa take cosi stalo |
No dobre teda, ale pokial viem ak dáš na polosyntetiku plnú syntetiku tak sa ti môže práve začať vytvárať karbon!! |
mx38rmz : kurna tak ja uz fakt neviem , nejako to uz spravim |
vobec tam nemusi ist plna syntetika ja davam polo a uplne staci aj tak ten olej musis casto menit asi tak po 10 mth ja davam repsol 10w40 a pohoda este zvyknu odchadzat sviecky mne asi 3 za rok ale vzdy iba po jazde odstavil som ju doma a na druhy den uz nechytila ale vymenil som ju a chytila na supu ak mi nechyti na piaty kop viem ze je v keli sviecka preto je dobre mat jednu v rezerve ide tam ngk CR8E inac som s nou spokojny ked daco budes chciet ozvy sa poznam ju ako vlastnu dlan |
|
Ok, postmen, dobre ze si mi napisal o tej sviecke, vcera som si vymenil loziska v prednom kolese, daval nove platnicky neopreny, na vecer som to doskladal a ze idem sa odviest a ani za boha to kopnut, tak pevne verim ze to bude len v tej sviecke. Ok, ak mozes posli mi aj cislo mobilu do SS, keby som mal niekedy nejaky problem by som ti racej zavolal, jako takto cakal cely den kym dosi odpise na diskusi Diky moc |
|
Este taka mala otazocka ma napadla, a nechcem kvoli tomu zakladat novu temu. otazka: Ako spravne merat mnozstvo oleja v motore, mam pod rajdami rysku. No vec je v tom ze ked je motor studeny teda povedzme ze som min 1 den nejazdil tak ked kuknem na rysku olej vobec neukaze, nastartujem moto necham chvilu pobezat, vypnem a kuknem rysku tak pekne ukazuje mnozstvo oleja, tak mam teraz dilemu ci tam je dost oleja alebo malo. Mozno zakladna vec ale racej sa opytam ked som si neni isty |
Množstvo oleja si pozeraj približne 5-10min. po jazde, určite tam NEDOLIEVAJ keď si nejazdil viac ako deň... |
ok, este vecer som to nasiel v manualy ale uz som nebol pri nete |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 207083 | Včera: 136123