Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
zdravim .. je tu niekto kto vie ako sa maju nastavovat ventily ? myslim vzdialenosti medzi vackou a ventilom .. pocul som (cital) ze sa to ma robit kazdych 25 000 alebo viac niesom isty. |
Na tvém stroji je to až po 42tkm ale základní vysvětlení máš tu: |
dikes Wing ... fz10a je dobra vec.... nepoznas mojho stryka petobara ??? ma taku istu masinku ... |
Polopate. Ventilove vole mas vymedzene podlozkami s urcitou hrubkou, potrebnou k tomu, aby mal ventil potrebnu volu. Ked je vola ventilu mimo tolerancie, treba vymenit podlozku patricnej hrubky. Ak by si nemal potebne podlozky a chel by si ich zbrusovat, treba vediet, ze podlozky su cementovane do urcitej hrubky, takze s radikalnym brusenim pozor. Na tvojom mieste by som to zveril servisu. |
Toto doporučuji nikdy nědělat , dle mě, ...že ze zbrušují podložky. Po 42tkm budou ventilové vúle na 99% všechny OK, dle zkušeností z minula, max 1-2ks velmi lehce zmenšené/ většinou sací / , nad hranou tolerance. Radši bych je popřehazoval mezi sebou, než-li zbrušoval . Navíc, 1ks podložky stojí cca 200SK=6,9 Eur, což je zanedbatelné . Ale i to nebude s velkou pravděpodobností zapotřebí absolvovat , protože Yamy mají podložky po 0,05 narozdíl od Hondy, která jako jediná má podložky kalibrované po 0,025mm, a u nich je pak opodstatněná častější kontrola, neboť lze nastavit podložkami jejich ventilovou vúli přesněji do středu předepsané tolerance která je 0,05mm . U Hondy mít měrky po 0,02 je nevyhnutnelné. Ale, kalibrace podložek po 0,05 u Yamy je velmi , velmi velká , až na 100tkm, dle mě . Do 80tkm budeš mít klid s ventilovou vúlí, a pak Tě čekají max 2-3 sací ventily. Upravené 2 krát. Naposledy upravil Wing (12.09.2008 19:41) |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 88232 | Včera: 151594