Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Mal by som otazku na majitelov DL 650 ktorí jazdia so spolujazdcom ci pocituju stratu vykonu alebo ci olutovali ze nekupili velkeho stroma ked jazdia dvaja. |
viezol som sa na DLku 650 ako spolujazdec. sice nebol nijak inac nalozeny ale mne sa zdalo ze ta motorka mala silu dost. (som sa vzadu drzal ako kliest). podla mna celkom slusne. pokial sa nevezu dva sloniky a k tomu este naklad |
S V-Stromom nemam skusenost, no clen Hooopy mi spominal, ze ked idu dvaja, je to citit. |
Vozim sa dost casto s ladvinkou aj plne nalozeny a vyraznejsi nedostatok vykonu nepocitujem, ani v prudkych stupaniach v horskych priesmykoch. Zalezi asi dost na tom co od toho ocakavas. Ale ak kupujes jazdenku, tak GS 1150 je tiez dobra volba. |
...tak aby som toto nemusel riesit, tak som rovno kupil velkeho stroma... |
moja skusenost najazdili sme vo dvojke cca 16 000 km na malom strome a bohuzial musim povedat ze strasne lutujem ze som nezobral hned velkeho stroma ked clovek jazdi sam neni nad 650 ale ked chces robit turistiku vo dvojke hlavne dlhsie trasy hladaj bud 1000 V strom alebo GS ja teraz riesim presne ten isty problem ako ty akurat ze som maleho stromka uz predal teraz sledujem net ,pozeram sa v zahranici , a planijem dalsie cesty na rok 09,10 prajem ti stastny vyber |
Ja moc s ladvinkou nejazdim, ale par postrehov... Ked som mal za sebou babu (tj 50-60kg, ja mam cca 90), jazdil som samozrejme miernejsie, ale necitil som ziadny pokles vykonu... Ale ked za mna sadol kamos, kus chlapa, cca 100kg, tak uz to bolo citit dost... A svetla do nebies Ale da sa tak jazdit, sice som s nim nesiel dlhu trasu, ale po BA v poho... |
pennywisse: bolo tu už o tom pár diskusií ... ale môj názor v skratke je - napísal ho pohodaNR ... |
No nemám DLko, ale ani na malom Hornete som nepocítil, žiadny pokles výkonu...teda citelný...trošku horšie sa ovláda, ale ide to.... |
jasne ze pocitis,ale stratu vykonu az tak moc nie len to ze na moto je o nieco viac kil nez ked ides sam a musit tomu vyltacat o kapanek viac nez obvykle, neboj aj na vyssich kubaturach to je pocitit |
No ja to riesim hlavne preto ze velke DL mi pride take mastodontne nieco ako Varadero velke a to je premna strasne asexualne z pohladu na motorku :D |
Pokles výkonu pri obsadení spolujazdcom je riadna kravina. Výkon Ti neklesá zaťažením. Klesne Ti akcelerácia a maximálna rýchlosť. Že svetlá svietia pánu bohu do okien to môžem potvrdiť. Nepomôže ani zdvihnutie zadnej spružiny. Svetlá by mali byť nastaviteľne podľa zaťaženia ako v aute. |
...jak uz bolo napisane, podla toho, kto sadne dozadu...na TA s frajerkou na 5ke do kopca bez problemov, este stale dost zrychlovala, s fotrom som musel na 3ke ... |
[b][/b]nanopile no asi tak nejak ako si to napisal ty,nie doslova zue pokles vykonu ale urcite to nebude akcelerovat tak ako ked sam si...dobre si to napisal, |
offtopic (sorac):LuboooS odkial mas ze bude nove DL 1000? to by znamenalo ze by cisto teoreticne mohla byt aj nova SV 1000 a podobne. |
no ale v tohto rocnych katalogoch stale je velky DL takze sa asi este predava. |
Ako kvaltuješ tak pôjde, ja som zatiaľ neľutoval, že so sebou vozím Amisku až na to, že za mnou furtem spí, iank tá bonsajka ide za plynom či už plná alebo prázdna. Na turistiku, kde aj tak nepôjdeš nad 160 to bohate postačuje, a ak nie kopneš o stupeň nižšie (často ale nemusíš) |
stiki: ako som písal, túto informáciu som dostal v bikercentre v TT.... |
Podobnu info o DL 1000 a termine som dostal na tom istom mieste aj ja... |
DL 1000 a DL 650 su velkostne totozne. Ako pise kankoXF ten isty ram, teda pre DL 650 mierne predimenzovany, co je len vyhoda vyssej tuhosti. Rozdiel je vo vahe, vykone a spotrebe. DL 1000 ma vsak siesty stupen overdrive, co je vyhoda pri ekonomickej jazde po dialnici, ale inak si ho moc neuzijes. |
dreamer:co znamena ten overdrive jak to pracuje aka je toho pointa? |
mimi01: O/D je taky prevodovy pomer, aby otacky motora boli co najnizsie pri co najvyssej rychlosti. Pointou nie je nic ine len znizenie spotreby paliva pri vysokych (dialnicnych) rychlostiach. |
mam este len noveho Stroma a moc km som na nom nenajazdil. Pri 650 kubikoch ale spolujazdca je citit celkom urcite. Zalezi co od toho ocakavas. Pokial chces jazdit predpisovo plusminus 15 % tak to maly strom zvladne. Pokial chces chodit akcnejsie, tak by to chcelo asi vacsiu kubaturu. |
Maly Strom je v prvom rade velky turista a tuto ulohu zvlada podla mna skvele aj ked je nalozeny az po strechu. Ta motorka ma skoro 70 koni s peknym zatahom odspodu co nie je malo. Kolko koni treba na to aby si clovek spomenul o com je a vzdy bolo motorkovanie? Akcna jazda so spolujazdcom? Ludia neblaznite. |
dreamer: tak, tak, je tu cerstva diskusia o akcnej jazde so spolujazdkynou... |
No neviem ako vam ale mne veru pride DL 1000 hovadskejsie ako DL 650, ci uz tym klinom alebo vyfukmi je o ako mala SVina a velka, tie vyuky a klin tam pridaju opticky 80kilov. a viac mi jednoucho reze maly strom. A takze keby volim daco vatsie tak urcite GS Upravené 1 krát. Naposledy upravil Pennywisse (05.09.2008 9:39) |
jazdim spolu s priatelkou a ako tu uz aj niekto pisal tak ked ideme spolu tak tomu tak neprikurujem.Nemozem povedat ze by som citil nejaky pokles vykonu.Nejazdil som sice DL1000,ale myslim si ze maly je uplne postacujuci a co sa tyka vahy mi taktiez asi viac vyhovuje maly.S priatelkou vazime do spolu takmer 140 takze si myslim ze to nieje nejak extra pretazene,ale keby to bolo viac tak by to mohol byt problem pre maleho stroma.Dalsou nevyhodou je tiez uz spominane smerovanie svetiel do nebies ked sadne do zadu nejaka vacsia vaha. |
no... teda myslim ze najviac do toho ma co hovorit dreamer... ked som videl foto jeho nalozenej V3S-ky, tak som si povedal ze to snad ani nemoze ist. ja teda ajszdim stroma vo dvojici. jepravda ze pocitujem rozdiel vo single-ride,ale to hlavne pri potrebe predbehnut. |
hooopy: s tymi otackami mas uplnu pravdu, 3-5 tis. viac ani netreba vytacat. Ale ked to na cloveka pride a chce sa hybat svizne, ma k dispozicii este druhu polovicu otackomera A pri max. vykone niekde okolo 8 tis. je naozaj rezervy az az dost. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 169669 | Včera: 185136