Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

majesty 250 nedobíja - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiumajesty 250 nedobíja - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 

Značky: Problém, Elektrika.

02.09.2008 21:04

majesty 250 nedobíja

gaston
 Veteránista 

Ikona

Cau Lidi.
Chcel by som Vas ale poprosit o nejake rady ohladom YAMAHA Majesty 250 rv2001

1. Obcas mi tecie s pod vodnej pumpy voda. Skusal som to rozobrat, ale po povoleni troch srobov to aj tak nejde vybrat- co s tym?

2. asi dva tyzdne dozadu sa mi stalo na krizovatke, ze mi zhasla palubovka a skuter skapal. Potom uz nesiel nastartovat, Len cvakalo nejake rele? co je pri baterke. Po pripojeni cez start kable sa ho podarilo bez problemov nastartovat. Pri dalsej jazde mi vzdy pri brzdeni, pri pusteni smeroviek, alebo svetla zhasinala palubovka a skuter chcel zhasnut. Kes som vypol veskere spotrebice tak isiel bez problemov. Ani po 50 km jazdeni ale nedobilo baterku tak, aby isiel nastartovat. Meral som ci dobija. Napatie mi ukazovalo od 10,5 do 12,8 , pricom pri 12,8 neboli zapnute spotrebice. Potom som ju meral znovu a napetie bolo od12,3 pri zapnutych spotr. az po 14,2 pri vypnutych spotr. a pridanom plyne. Potom som najazdil cca 30 km a startoval /rano som musel startovat cez kable/.

Myslel som, ze chyba bude v regulatroe...

Dnes, som tam supol novy, rovno pred servisom, meram, meram a nist...
... servisak sa rozhodol, ze to bude v baterke a nist...
... ze vraj to bude alternator... Ale pomerat ho nevedel a taky vymienac dielov som aj ja...
Takze po prichode domov som zobral multimeter a ten ukazal toto:
Do regleru vedie 5 kablov. 3x biely,1X cerveny, 1x cierny...
Meral som odpor vinutia /biele kable/ medzi sebou a ukazuje mi to cca 1,5 Ohmu. Ked sa motor zohrial tak asi 3 ohmy. Skrat na kostru som nezistil. Ked som meral striedave napetie, tak mi to ukazalo nejakych 7 voltov... /tie biele medzi sebou/... Biely voci kostre od 3 do 7 V striedave napetie, zalezi ako moc som mal pridane...
A terazky som z teho jelen! Co fculeky. Uz som aj zohnal niekoho kto mi to previnie, len neviem, ako to vybrat von. Mam pocit, ze na kluke je magnet a vinutie je stator a to by malo by na kryte motora ak sa nemylim. Len ci sa mi to podari rozobrat bez toho aby som daco nepokazil...

Inak, je mozne ze som si odfajcil to vinutie sam?
Som pocul, ze je mozne ze odide, ked je menej oleja,nakolko je to olejom chladene. Ja som mal oleja tesne nad spodnou ryskou a kedze som ho isiel menit, tak poslednych 300 km som ho uz nedolial... / podotykam, ze nebol pod minimom/

AK VIETE, TAK PORADTE PROSIM.
POPRIPADE AK BY STE VEDELI O NEJAKOM SIKOVNOM MECHANIKOVI V OKOLI HC,TT, ALEBO AJ BA, TAK PRIVITAM. /ale nie menica dielov, co mi povie ze objedna altik za 500 ecok/
DAKUJEM



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 70970 | Včera: 158754