Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Zdravim vsetkych motorkarov a zaroven by som chcel poprosit majitelov motocykla SUZUKI GS 500 o radu, ale môzu aj ostatní ktori vedia. Ide o to ze si chcem zakupit novu bateriu na spominanu moto Suz. GS 500 r. v. 2004. Doteraz som tam mal udrzbovu, to znamena ze bateriu bolo treba kontrolovat, teda hladinu elektrolytu a pokial bolo malo , doliat destilovanou vodou a na nabijacke dobit. Ja by som ale chcel bezudrzbovu a najlepsie gelovu. No zistoval som na internete a obvolaval aj predajne z moto a vsade mi tvrdili ze na tento typ ide len jeden druh baterie a to ktoru som tam mal doteraz :YB10L - B2, kapacita Ah/10 HR:11, Startovaci prud (A):160, Dlzka baterie (mm) 136, Sirka baterie (mm) 91, Vyska baterie (mm) 146, Objem elektrolytu (ltr) 0,8, Vaha plnej baterie (kg) 4. A mam aj jeden poznatok vraj elektroinstalacia na mojej moto by znicila gelovu baterku, dokonca mi ponukali v jednom nemenovanom obchode z takymi istymi rozmermi len tiez udrzbovu ale len so startovacim prudom 90A a ze vraj to staci na 500vku , preto sa chcem spytat ma niekto aj bezudrzbovu alebo nebodaj aj gelovu bateriu v tomto motocykli? Vopred dakujem vsetkym co seriozne odpovedia! |
S tym som sa este nestretol. |
Daj tam klasiku....v tomto prípade sa pokusi nevyplácajú... Upravené 1 krát. Naposledy upravil 1milanesku69 (02.09.2008 19:53) |
presne toto som riesil v pripade GS500 ktora patri wewe |
Myslým že bezúdržbová je jedine gelová, alebo sú aj dáke iné? |
ak je potrebne castejsie kontrolovat elektrolit ako raz za rok je problem v regulatori napatia a gelova baterka pojde srat este rychlejsie.Jej nabijacie napatie nesmie presiahnut 14.5V |
horcicak: Z technického hľadiska (pokiaľ máš v poriadku dobíjanie) je úplne jedno, či použiješ bezúdržbovú, alebo klasiku. Problém je v tom, že bezúdržbové batérie sa vyrábajú v iných rozmeroch a musel by si prerobiť skrinku na uloženie batérie. Snáď jedine 4Ah baterka sa vyrába v rovnakých rozmeroch klasická aj bezúdržbová (skútristi majú výhodu). Naozaj sú klasické batérie s vyšším (YB..) a nižším (12N..) vybíjacím prúdom, ale za pár ušetrených korún si narobíš zbytočné problémy. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 22858 | Včera: 247300