Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Suzuki Vstrom 650 problem. - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuSuzuki Vstrom 650 problem. - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 

Značky: Problém, Motor, Elektrika.

19.08.2008 9:44

Suzuki Vstrom 650 problem.

hans
 Turista 

Ikona

caute potrbujem radu, mam dl650 strom a raz za cas mi blbne motor. Pri jazde dlhsej cca 20min zatvorim plyn a otacky motora sa znizia tak ze to proste zdochne. A pred tym zdochnutim masina ide tazko do otaciek ako keby sa hadali valce medzi sebou :-~ Vymenil som 3x svecky, vzduch. filter, podozrenie padlo aj benzin, tiez som dal nastavit ventile po 20000 teraz som dal urobit synchro. skrtiacich klapiek odmerat lambda sondu a urobil som si aj samodiagnostiku[na suzuke sa to da aj doma bez PC] ale na nic som neprisiel skratka ziadna chyba. Masina sa chova ze je vsetko ok. Niekedy to proste ide 3 tyzdne bez poruchy a niekedy aj 3x za den zdochne. Robili mi diagnostiku aj chalani s Fastbikes Hlohovec a tiez nic ako keby motke drb...
Prosim poradte co s tym, hlavne stromaci a SVckari.
Dik Hans


22.08.2008 18:36

Re: Suzuki Vstrom 650 problem.

hans
 Turista 

Ikona

Hotovo problem je vyrieseny!!! ;-) Bonsaj ide opat ako nova. [dobre]


22.08.2008 18:44

Re: Suzuki Vstrom 650 problem.

fokus
 Turista 

Ikona

tak sa podel,co to bolo za haluz,isto,len nejaka zakerna prkotina.


22.08.2008 20:07

Re: Suzuki Vstrom 650 problem.

Atman
Darca Krvi  Turista 

Ikona

aj ja som zvedavý čo to bolo :-D
Na istom type TCS snímačov ( polohy škrtiacej klapky ) na yamahách a apriliách sa ich výrobná vada v celej sérii tak isto prejavovala občasným ťažkým chodom a zdochnutím pri prudkom ubratí.


22.08.2008 20:32

Re: Suzuki Vstrom 650 problem.

hans
 Turista 

Ikona

A JUST NEPOVIEM :-P Ale vazne jeden faj pan mi poradil aby som prefukol vyfuk ze tie iste priznaky mal jeho znamy a nemohol na to prist 3 mesiace. Na bonsaji je tiez asi nejaka klapka vo vyfuku ktora sa otvara zavislosti od tlatku spalin ale nie je nijak riadena tak asi len mech. princip-to neviem!? Ale ked som zhodil koleno a zacal prefukovat kompresorom tak to bol iny zaaahul :-O ani avia nalozena pieskom by sa zahambila, take to bolo zakarbonovane. Potom nasledna montaz a zkuska, 10minut s toho lietali "sadze" ked som to striedavo tocil po obmedzovac a spat. Ale myslim ze to bude mat tendenciu urobit zase, ved kvalita naseho lacneho bezninu je "nalepsia ", tak asi pojdem do nejakeho ladaku.
a este vdaka panovi ktory mi to poradil! [dobre]
Eto vsjo!


22.08.2008 20:38

Re: Suzuki Vstrom 650 problem.

THeBaNDiT
 Kávičkár 

Ikona

len aby to nebolo tak, ze teraz Ti bezia tie 3 tyzdne bez poruchy a po nich to zdochne opat... ;) :-D Drzim palce...


22.08.2008 20:57

Re: Suzuki Vstrom 650 problem.

hans
 Turista 

Ikona

Dufam ze nie lebo mi to blblo uz dlhsie a stale castejsie. a to sedim na nej kazdy den, teraz je to ine kafe. Tak dufam ze nie...


23.08.2008 16:28

Re: Suzuki Vstrom 650 problem.

redhonda
 Jogurťák 

Ikona

To dúfam aj ja, že to vydrží dlhšie, inak ma hans ukameňuje :-)))

A oslovenie fajn pán. To si ani nezaslúžim pán Ján. :-D

Ako tak pozerám tak ten psík v avatare už stihol načať tú slivovicu :-D


28.12.2008 12:56

Re: Suzuki Vstrom 650 problem.

Bruno75
 Kávičkár 

Ikona

Mimochodom zanasanie vyfukov sa deje vacsinou vtedy ak sa dlhodobo jazdi na podtoceny motor pripadne len vo velmi nizkych otackach. Liek na tuto chorobu je vyuzivat cele spektrum otacok motora. Predsa len tie motory su konstruovane na chod od 5000rpm vyssie.
Tym nechcem povedat, ze ten motor netaha pokial nie je v tych otackach ale proste je to pre motor lepsie ak je otackomer v druhej polovici. Spalovanie je lepsie ako aj samocistenie motora od karbonu a ostatneho bordelu, nehovoriac o tom, ze pri nizkych otackach trpi kluka.
To iste aj ked v inych dimenziach otacok plati aj pre auta a je uplne jedno ci pre benzinove alebo dieslove (u tych je dokonca sadzi este viacej) ;-)



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 34040 | Včera: 232169