Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Nema niekto skusenosti zo zvysenim vykonu na Gpx 600. Podla technicaku ma len 35kw co je dost malo. Zevraj sa to v domacich podmienkach da upravit tak aby mala väcsi vykon. Nevie niekto o tom nieco? |
Jsou tam vložky v sání , které omezují prútok vzduchu, ty se dají lehce vyjmout. Navíc u škrtěných verzí máś i jiné jehly a trysky. Jestli je nemáš k moto, objednej trysky a jehly na otevřenou verzi a pak vyjmi redukce v sání. |
ak vyberiem tie vlozky bez vymeny trysiek a ihiel pomôze to trochu alebo sa to musi vymenit vsetko? Inac diky za radu. |
este sa chcem spytat ci nevies kolko to asi prida na vykonu a tie vlozky su v hlave v sani? Diky. |
Když byla GPX v plné kondici měla 85 koní, což je již u staršího stroje asi nedosáhnutelné díky opotřebení najetými kilometry - ztráty komprese, ať již pístem + kroužky ,nebo netěsnými ventily. Když vybereš vložky v sání , bez výměny jehel a trysek, jen ochudíš směs = pojede to podstatně húře a bude to mít výkonové díry. Nehledě na fakt, že chudá směs hoří déle a je výrazně teplejší, tak hrozí riziko podpálení ventilú a sedel. Neboli : bez orígo trysek a jehel na plný výkon , vložku mezi karburátory a Airboxem neodstraňuj / uvnitř sací příruby /, jen vše zhoršíš. Díly na Kwaki seženeš např u Tatramoto Svit. Dokud nebudeš mít jehly a trysky na plně otevřenou verzi, rozhodně do sání nesahej, pojede to výrazně míň a navíc s rizikem nezvratných škod v motoru. |
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 246037 | Včera: 187836