Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Caute chalosi. |
Heh tak som ho uz kopoval bez priveri v potruby,to si len tak nevsimnes chlapik mi to oznamil az ked to namontoval na pocitac a ten mu vyhodil chybu.Ale neviem ako je lepsie ci s priverou alebo bez,bo vraj GP pouziva bez no neviem... |
ak chces jazdit kludne,tak ju tam urcite daj....ak palby...nepotrebujes ju |
moc sa tomu nerozumiem, ale pokial viem v moto GP je velmi vela rozdielov oproti civilnym moto... |
Karburator: sam vies na hayabushe ze kludne sa jazdit neda ak mas pod sedlom brutalneho tatosa, ale tak ak to tam netreba tak nebudem zbytocne do toho vrazat love... budem sporit na gumy |
motoGP ju nemaju preto,lebo oni netocia take nizke tocky a ta privera uz aj keby regulovala rozdiel v cca 12000-16000rpm tak ten rozdiel ci tam je alebo neni je badatel a kvoli hmotnosti ten badatel zamietnu zo stola takze,do mesta urcite s... |
majlou... co tu teraz riesis... ked to motor ma tak to tam nechaj ked to nema tak tam nepridavaj nic... proste asi japoncici vedeli ze preco to tam dali a preco nie nemyslis??? |
felesiga-vyfukova privera obsahuje kazdy motocikel v mojej kategorii vsetky litraske kubatury neviem ci aj ostatne no kupoval som ju bez nej nevediac o tom,originalne by tam mal byt, zaujimal ma len vykon v nizkych a strednych otackach ale jeden chlapik mi uz s tym pomohol vyriesil moju dilemu vdaka mu Hurican, asi to aj ja zoberem do fastbike do hlohovca |
pozri sa. nemas skusenost na takych strojoch ako mas ty ako a naco presne pracuje privera ale viem ze privera na 2 taktoch sluzia nato ze menia prierez vyfukoveho kanalu.. tzn. v nizkych otackah maly priemer. vo vyskoych vleky priemer. viem ze pokial na 2 takte nefunguje spravne tak ani motor nema plny vykon alebo robi hluposti |
fefesiga:privera na 2T a 4T pracuje inak,ale princip ucinnosti je rovnaky...zmensenim prierezu sa zvysuje rychlost spalin,zbytok je kazdemu jasny... |
jak moze pracovat inak ked princip je rovnaky??? moze byt tak maximalne ine ovladanie. je i jasne ze na 4t nebude pneumaticka ale ovladana solenoidom |
en.wikipedia.org/wiki/EXUP Upravené 2 krát. Naposledy upravil tomxx (23.07.2008 21:56) |
Poweredby si si isty ze je to tak ako si napisal? Pri vysokych otackach ma valec malo casu na dokonale naplnenie preto je potrebne aby boli u 2t velke prepustacie a vyfukove kanaly a u 4t dlhsie otvorene ventily. U 2t to vsak sposobuje ze dochadza k uniku paliva z valca pri nizkych otackach preto sa na vyfukovy kanal montuje privera ktora meni jeho vysku a zabranuju unikaniu zmesy pri nizkych otackach do vyfuku, nemeni teda prierez kanala preto aby tam zmes prudila rychlejsie. U 4t na to sluzi variabilne casovanie ventilov alebo privera ktora brzdi spaliny, vznika tym vo zvodoch vacsi pretlak ktory opat zabranuje unikaniu zmesy z valca ked uz piest stupa k HU ale vyfukove ventily nie su este dokonale uzatvorene kedze profil vacky sa u moto nemeni...je to len moj nazor. |
felesiga:nepochpoil si ma...privera na 2T a 4T pracuje inak,...tym som myslel,ze na 2T funguje ako posuvna horna hrana vyf kanala a na 4T ako skrtiaca klapka...,ale princip ucinnosti je rovnaky...tym som myslel ze v konecnom dosledku je vysledok rovnaky resp ze zmysel ich prace je rovnaky. |
jarro:tym,ze skrti spaliny,robi to co si napisal,len som to nenapisal ja a nasledne to zvysi rychlost spalin ktore cez absorbcny tlmic s vyssou teplotou rychlejsie odidu z traktu |
majlou privera ma vyznam v nizkych otackach, vtedy vytvara mierny protitlak spalin. Je lepsie ked ju tam mas. V nizkych otackach ti motor lepsie zabera, mas mensiu spotrebu a tichsi volnobeh Ja som citil rozdiel ked som z original vyfuku prsiel na otvoreny a potom zas na original... S ladakom to v nizkych otackach iba hucalo a s originalom islo... Vo vysokych naopak. Na tvojom rocniku je motor nastaveny na priveru. Ale ked to tocis tak je to jedno |
presne,aj v 2T privera vo vysokych otackach uz nefunguje,aj taky isty motor sa da naladit na ten isty vykon,akyrat bez privery nepojde odspodu |
Hej len rychlost spalin za priverou je nedolezita lebo jej vyznam sa prejavuje medzi nou a valcom. V tom druhom prispevku si napisal len polovicu z jej vyznamu, preto to vyznelo zmetocne , kvoly tomu som to radsej rozpisal... |
na mojom 2T som ju raz mal rozladenu, cize zle casovanie otvarania privieri, no a v nizkych otackach zrala benzin jak howado a vo vysokych som mal spotrebu uz ako Boeing 747ka |
powerred.... taka otazocka skade to vies??? lebo celkom dobre hovoris |
felesiga tiez čumim ma toho dost precitaneho...ja som z toho uz polovicku pozabudal.... |
heh,dobre sa to cita,diky .......ja som si pokupoval asi desiatky hnih o spalovacich motoroch a cital som kazdu niekolko krat,odoberal som casak AutoTuninng a odtial som cital,a necital som to ako bezny citatel,ale z tich clankov som sa dozvedel po x krat precitani daleko viac,posledny stvrtrok mam pristup k internetu a to sa nakopi...samozrejme aj z praxe,nie len teorie,viem tolko,i ked o 4T viem viac menej z odbornik knih(to bola drina zarobit na tie knihy )takze tolko |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 128624 | Včera: 144799