Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Caute, mam Pantheona 150 vstrekovanie. Mal som najprv problem s tym, ze nechytal na prvy krat ale tocil dlhsie (ci teply, ci studeny) ale potom naskocil a isiel v pohode. Asi po mesiaci uz naskoci len pod plynom a nedrzi volnobeh, cize ide len ked je pridany plyn inak zhasne. Momentalne je v Honde a zevraj je tam nieco so vstrekovanim. Problem ze ze je to jeden kus aj s riadiacou jednotkou co stoji "iba" 16tisic a to by trebalo objednat nove. Este hovorili ze sa to mozu pokusit rozobrat (a dat skusit vycistit len tu mechanicku cast) ale nerucia za to ze to bude ok a ze sa to bude dat este pouzit. |
Neviem ci je tam nejake necistota ale zevraj by sa to mohlo dat vycistit ponorenim do nejakej tekutiny, lenze tam to musi ist bez ECU a to je original od vyroby zablendovane k tomu vstreku. existuje este nejaky iny sposob ako by sa to dalo vycistit alebo presne zistit co s tym je? |
nedokazem si predstavit ako by mohlo odist vstekovanie, ved v palivovom systeme alebo v cerpadle je urcite dost filtrov |
TPS senzor polohy škticí klapky. Uvolněný, posunutý z polohy, či defektní díl. Proměřit Ohmy senzoru a porovnat s hodnotou v manuálu. TPS je nejčastější dúvodem, proč moto se stříkačkou nejede. To platilo i na motech s karburátorem. Třeba Yama je tím proslavená, ale nevyhýbá se to žádné značce.Nečistota v injektoru je nepravdědobná, moto by nešlo vúbec, a kdyby byl vadný injektor detto. Když je to PGM FI od Hondy, mělo by to mít i samodiagnostiku...... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Wing (23.07.2008 15:38) |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 101270 | Včera: 217692