Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Čaute, chcem sa opytat, či nemáte skúsenosti, ale na dvojke keď pridám, tak sa mi začne rozbehovať motorka, ale na chvíľu vybehnú otáčky vyššie, zase to začne ťahať, zase vybehnú ako keby vydlička nedosunula rýchlosť do konca...poznáte niekoho v PO, kto by to vedel pozrieť ? dikes...ale spojka to nebude, lebo to robí iba na dvojke...a aj tá nevyskakuje, iba tak ako keby presmykla guma...ale ani tá to nie je...zatial dík |
Robí to stále, alebo iba ak chceš prudšie akcelerovať? |
ako píšeš, iba keď chcem prudšie akcelerovať...dokiaľ idem kludne, tak to neurobí nič a čim viac pridám plyn, tak tým viac to sekne...resp. preskočí... |
jednoznačně spojka : ojeté lamely , eventuleně i vyměklé pružiny na spojkovém koši |
wing: ty sa do toho vyznáš, koľko je podľa teba taká priemerná životnosť týchto dielov kým sa je treba začať zaoberať nimi? |
jj bude to spojka...to isté mi robilo na DR-e a teraz na MZ te... inak dá sa na tom jazdiť? Keď je opotrebovaná spojka??? |
konti- to se nedá říct" kolik je priemerná životnost". Záleží velmi na tom, jak spojku tepelně namáháš. Jízda přes spojku na zadním kole , dlouhý prokluz na startu či v v teréně, atd. Na R1 s najetejma 2tkm se mi odpálily lamely na plech hned , protože sem nenechal lamely vychladnout a ty se rozpadly na kusy a plechy byli do modra .Stačilo rychlých cca 6 startú za sebou. Jak se přehřejí lamely, je konec velmi rychlý . To múže být 1tkm nebo po 200tkm to záleží na tom, jak dlouho jsou lamely v prokluzu a či mají čas se ochladit z přehřátí . Dle mě, vydrží na cesťáku nad 100tkm se suchou spojkou, mokré jsou nad 200tkm. Ale opakuji, záleží na prokluzu a ochlazení. Bohužel , nedá se to přesněji definovat " kolik km", rozhodující je přehřátí a prokluz. |
wing: díky za odpoveď |
ale robí to iba na dvojke...nerobilo by to aj na iných rýchlostiach, keby to bola spojka ??? nebude to problém v prevodovke, na druhom stupni ??? keď to robí iba tam ??? |
Rýchlosť ti nemôže prešmykovať... buď je zaradená, alebo nie... a ak by bola zaradená zle, tak by si to veľmi rýchlo spoznal podľa rachotu... V prevodovke nemá čo takto hladko preklzovať... Na dvojke to robí asi preto, lebo na jednotke motor ťahá dosť "naľahko", a na vyšších rýchlostiach už nemáš k dispozícii taký točivý moment, aby ti tá spojka šmýkala... myslím |
môže byť, ja nehovorím, že nie, preto sa pýtam, aby som vedel, čo približne mám riešiť...zatial dík |
quicksilver-poslední poznámka. Originální díly na Kwaki dělá Tatramoto Svit, neoriginál lamely Ti objednají v Yama u Petra v PO . Podívej se na to klidně sám ,nic to není. Sundáš boční kryt, ani olej nemusíš vypouštět a odšroubuj přítlačný talíř. Vyndávej lamely za sebou a pamatuj si pořadí....plech, lamela plech atd. Nepomíchej je, u některý moto nejsou všechny stejné a záleží i na pořadí. Některá třecí lamela 1-2-3 kusy bude asi špatná- třecího materiálu bude míň, nebo bude chybět zcela. Dobré je znát tloušťku nových lamel a pak v moto poměřit stávající.. Obvykle není třeba měnit všechny, ale 1-3. Když budeš mít venku i pružiny, změř jejich délku v nestlačeném stavu. Výrobce uvádí i min hodnotu délky, kdy je třeba pružiny měnit. Časem změknou, zkrátí se, a nemají požadovaný přítlak i s novými lamelami. Neboli : zjisti min délky pružin, min tlouštku spojkové třecí lamely a tloušťku nové lamely / zavolat dýlerovi Kwaka do CZ/ pak sundat boční kryt spojky a co vadného, objednat buď orígo u Tatramoto, či Yama Petro. Ať se daŕí a jdi do toho sám, k motorkaření patří i učení se na vlastním stroji a nějaké to šroubovaní. Čus a dej sem pak vědět, jak si to zvládl. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Wing (20.07.2008 20:05) |
Podla mna to budu pruziny, nie je to velka polozka. |
je to spojka.. na sv som menil cca po 30.000 km. komplet spojka (lamely, silnejsie pruziny a plechy) stala cca. 4.500 sk |
rp76: Celkom sa mi hodila tvoja poznamka......pretoze mam na sv podobny problem ako opisuje chalanisko (ibaze u mna je to na jednotke) a prehupol som 25tis. km. Robil si to doma ci si to daval do servisu? |
robili to fastbikes z hc .. a tiez som si to vsimal hlavne na jednotke pri "ostrejsich" startoch |
podla mna to bude prevodovka Upravené 1 krát. Naposledy upravil zego (22.07.2008 20:43) |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 310877 | Včera: 163899