Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Chalani, takže som dal úplne nový valec, hlavu, piest, krúžky, ihlové ložisko, čap, závlačky. Motorka ide krásne... Samozrejme, že taraz je v zábehu, takže si ju čičíkam Viem, že to tu určite na fóre niekde je, ale nece sa mi to hľadať. Ak sa smiem opýtať, na čo si treba dávať pozor pri zábehu SIMSONA, problémy a starosti. Šak opakovanie je matka múdrosti, nie: Ďakujem za všetky zmyselné rady a dotazy. FILIP |
Pekne ju zohrievaj, nevytácaj, ked si pred kopcom, tak radsej podrad do nizsej rychlosti nez by si dusil motor.. najlepsie ak mozes tak jazdi sam, myslim bez spolujazdca.. a olej pekne Shell alebo Castrol Super TT v mnozste 1:33 .. ziadny Madit |
JanciXX ja len ze ten castrol je taky sporny, su ludia co si pochvaluju, ale su aj taki co maju zle skusenosti s jeho vlastnostami... ale ten Shell co hovoris je SUPER!! jedinu vyhradu voci nemu som nepocul a moja MZ s nim ide prekrasne.. takze Shell |
tref stale lepsie ten Castrol ako Madit.. ja osobne som dával Castrol v zábehu, po zábehu som mašinu predal, a ze dotycný aký olej riedi do benzínu to uz neviem.. |
Niekde som čítal, že plná syntetika predlžuje zábeh... nie veľmi, ale predsa... |
ked som nedavno zabehaval 60tku tak som zabehaval na plnej syntetike Valvoline SynPower a pomer 1:33.. no a priznam sa,vyskusal som to hned ci to citit na plny,ale nie dlho,z mierou..ale nechcel ist poriadne,steloval som furt karburator,dusil sa,startovat nechcel poriadne,vacssinou som musel mat plny plyn.a brutalna spotreba,samozrejme aj kvoli pomeru,vela zozralo oleja,ale aj kvoli zlemu nastaveniu karburatoru..potom uz casom,siel normalne,mohlo to byt tym,ze si to nesadlo este.. po case dakych 500km som uz chodil normalne vo vyssich nie na plny,ale len sem tam,proste dakedy som ho potrapil,nedalo mi.. motor ma nabehanych viac ako 3800km a vlazde ako novy,bal som sa ze som zabehaval zle.. jasne ze je troska citit ze v kopci ide v nizzisch otackach,ale netreba prehazdovat.. ale je to aj tym ze mam 17tku primar,v kopci to citit jemne,ale maximalka okolo 75km/h. spokojny som so 60tkou. kupoval som novy valec,hlava,novy piest,kruzky,cap,tesnenia,ale ojnica a lozisko ostalo stare.piest ma priemer 41.00,original ma 38.00 Upravené 1 krát. Naposledy upravil SSuminko (02.07.2008 22:55) |
ja davam plnu syn a po 300km plny a slape ako svina,v kruzkoch ziadna vola(po 500km). |
Ahoj vesele cicikanie prajem ja som tiez prave dokoncil generalku motora vymenena kluka piest kruzky loziska semeringi nastaveny karburator po 4 rokoch bol v dosť zlej kondicii vratane nadrze. Vsetko toto som bol nuteny urobit len pre to ze motorka nestartovala a robil som to s nadejou ze motor bude zaroven aj tichsi. No nie som moc adseny realitou nakolko pri zohriatom motore z neho lezu zvuky ako keby mal najazdene 100 000 km. Treba mu dat este cas na zabeh alebo co sa este zvykne menit v motore ak je nazvem to akoby vylagrovany ? Dakujem. Upravené 1 krát. Naposledy upravil DAKO (06.07.2008 23:45) |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 210273 | Včera: 124238