Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Karbec Mikuni - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuKarbec Mikuni - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 

Značky: Motor, Karburátor, Elektrika.

30.06.2008 22:14

Karbec Mikuni

ktmko
 Bahniak 

Ikona

Zdravim vas vsetkých.
Mam problem s mojou Yamahou YZ 250 1988 stale mi odpaľuje sviecku ktora tam ma byt original predpisana od vyrobcu ale aj ine. Jedina ktoru mi neodpali je Brisk L 15 yc ! Vela ludi mi vravi ze to bude karbecom (bohatou zmesou) a hlavnou tryskou.Karbec je znacky mikuni a tryska je tam 370 v manuale su udane trysky od 330 do 370.Moze byt pricina v tom ze tam mam tu 370????? Dufam ze mi poradite :'( ;-) ;-) ;-)

Upravené 1 krát. Naposledy upravil ktmko (30.06.2008 22:16)


30.06.2008 23:12

Re: Karbec Mikuni

Hlavna triska ovplyvnuje bohatost zmesi od 3/4 plynu po plny plyn, co je asi malokedy ;-)

Od 1/4 do 5/6 plynu (vacsina prevazdky) sa o bohatost stara prave ihla, cize ak mas prilis bohatu zmes, treba posunut ihlu nizsie, alebo ju rovno vymenit, od 1988 bude uz na sracky...

Pozri obrázok

Upravené 1 krát. Naposledy upravil tomxx (30.06.2008 23:12)


01.07.2008 9:39

Re: Karbec Mikuni

ktmko
 Bahniak 

Ikona

Takze trysku mam nechat tu istu hej? Ok dik za radu pozriem a napisem co a ako!


01.07.2008 10:46

Re: Karbec Mikuni

zeleno
 Bahniak 

Ikona

Ak nepomôže posunutie ihly, treba znížiť veľkosť hlavnej trysky, prípadne i volnobežnej trysky.
Tomxx to vysvetlil trosku jednoducho, podľa tej teórie by si mohol dať hlavnú trisku aj z pioniera
a motorka by mala ísť normálne do 3/4 plynu a blbnúť len pri plnom plyne.
Od trištvrte plynu ovplyvňuje bohatosť zmesi už len hlavná triska, ale treba nájsť jej správnu veľkosť individuálne pre každý motor.
Dôležitá je aj výška hladiny benzínu v karburátore, váha plavákov, stav ihlového ventilu.
Často sa stáva, že pri vyššom chvení motora sa karburátor preplavuje.
Ak nechceš investovať do renovácie karburátora, núdzovým riešením je použiť sviečky s nižšou tepelnou hodnotou, teda jazdiť na tej Briske a nesnažiť sa dávať tam predpísanú sviečku.
Bohatosť zmesi a tepelná hodnota sviečky sa navzájom ovplyvňujú. Buď ku sviečke nastavíš
zmes, alebo ku zmesi prispôsobíš hodnotu sviečky.


01.07.2008 13:32

Re: Karbec Mikuni

ktmko
 Bahniak 

Ikona

Dik zeleno za vysvetvelenie! taku radu som potreboval pocut. Skusim posunuť ihlu a ked to nepomoze tak kaslem na to. Este raz dakujem


02.07.2008 20:46

Re: Karbec Mikuni

ktmko
 Bahniak 

Ikona

No pozrel som na tu ihlu !! :-~ Bola na predposlednom zareze od zospodu a dal som ju na predposledný zhora. Nebude teraz velmi chudobná zmes?


03.07.2008 8:16

Re: Karbec Mikuni

Vyssie = bohatsia ;-)


03.07.2008 19:58

Re: Karbec Mikuni

zeleno
 Bahniak 

Ikona

Neboj sa nebude chudobná, akurát to môže zlepšiť prechod z nižšších na vyššie otáčky.
Kľudne ju daj aj na najvyšší.



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 58044 | Včera: 150908