Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdravím chalani. Poradte Opravujem kamošovu S51 Enduro. Vymenil som piest a krúžky a ani za tú **** ho naštartovať Kúpil som piest presne taký istý aký tam bol 37,94 aj s krúžkami, všetko som poskladal, dal tesnenia, pozapájal a nič. Tak som dal dole hlavu a otáčal klukou a zistil som, že piest nejako vytláča von olej, ale zdá sa mi, že veľa, lebo sviečka smrdí po oleji a je ho na nej aj vidieť. Zmeral som vŕtanie vložky vo valci posuvným meradlom a je to presne 38. Piest a krúžky sú 37,94 tak ako predchádzajúci typ. Proste to nejde nakopnúť ani roztlačiť.............kebyže tam dám piest 38.00 aj s krúžkami? HELP, diky |
Piest keď ide hore, tak vytláča hore olej, ale veľa. Na začiatku motor chytil, ale točil stráááášne malinké otáčky, úplne slabúčko a hneď zdochol. Mne sa nezdá ten piest a to vŕtanie. A áno, viem ako funguje 2T! |
Nemal som rozpolený motor. Piest vytláča von prevodový olej. Lebo žiadny iný tam nieje |
pred tym ako si menil piest ten simson tiez tlacil olej? Upravené 1 krát. Naposledy upravil zego (15.06.2008 16:42) |
Predým nevytláčal olej. SIMSON išiel, ale krúžok bol prepálený, nemal už výkon a prehrieval sa. Iné som nič nerozoberal. Akurát som vypustil starý olej, dal dole valec a hlavu a vymenil piest a krúžky a zmontoval hlavu a valec, nalial olej a nič Upravené 1 krát. Naposledy upravil FilipS51C (15.06.2008 16:46) |
ale nie pocuj zloz hlavu daj do nadrze benzin zamiesany v spravnom pomere zo zavretym benzinom a bez sviecky a s vypnutym zapalovanim to poriadne poprekopavaj a potom skusaj nastartovat |
1. Naco si vypustal olej ked si menil piest. To s tym nema nic spolocne. |
Olej som vypustil prto, lebo som ho vymieňal za nový ale hlavne kôli tomu, že motorka sa prevážala v aute na ležato. No ale ako je možné, že so starým piestom, ktorý je taký istý, motor išiel? Na valci je vyrazená 1 |
no rotax 88 sa spravne opytal inac co sa tyka rozmerov toho piesta a kruzkov podstatne je aku mali kruzky volu v zamke |
Jasné, že išla, ešte sme sa motorkovali trocha s kamošom na nej, ale to už nič moc, jak som hovoril, už poriadne neťahala. No a čo sa tých krúžkov týka, tie boli v predaji k piestu, a tá vôľa? no ani neviem, asi 1mm, 1,5mm ? cca |
Mne sa ajtak nezdá ten piest ani krúžky. Piest je 37.94 ale mám ešte doma jeden fungel 38.00 aj s krúžkami. čo myslíš, pôjde to? |
Ty sa pitas ci to pojde? Uz to tam malo byt A otoc ho spravne sipkou ku vyfuku. |
FilipS51C : , ty si dobrý odbornik , piest vytlača olej , a ešte k tomu prevodový |
kks..to nechapem prevodovy olej vytlacat? to sa mi kuaze nezda...si si isty, ze to je olej? nebude to chladiaca kvapalina? ....38 piest ti do 38 valca nevojde neverim..ono to ma roznu rozťažnosť a po chvile to zadre skus ci ho vobec napchas do valca (ten piest) |
Mirkokos : Vôbec nechápem, čomu sa smeješ?! Áno, Keď je dole hlava a zakrútim kľukou, tak keď ide hore piest, tak pred sebou tláčí prevodový olej !!! |
Ak chcete pomôcť tak prosím píšte k téme v opačnom prípade existujú iné stránky pre takýto druh konverzácie! |
v spalovacom priestore nemá prevodový olej čo robiť. Ak tam je tak na vine nie je piest ale netesnosť prevodovej skrine. |
|
Takí sprostí zase niesme. Samozrejme, že sme sa pozreli či sviečka dáva iskru a predstav si, neuveríš ::: Dávala, ach také čosi, však? Radšej mi poraď, že čo stým môže byť? Iskru hádže, benzín mu ide, ale motor nejde a nejde. A poznámka : šróby na hlave sú dotiahnuté. To len pre tých, čo si omne myslia, že som cvok |
tak skus ešte pozret karburator i ked nechapem ked si nic nerobil len vymenil piest a motorka šla predtym .. - zahada, skus len tak streknut trochu benzinu pod sviečku či to zavrči aspon tak |
Karburátor funguje presne, ako by mal, nič mu nieje... Dostal nové trysky, ihlový ventil, ihlu, šupátko, plavák. Je pretesnený, plynové lanko, sytič. Celý karbec je na novo nastavený podľa manuálu. No nič, zajtra to ešte celé zložím na novo, skúsim ešte iný benzín, lebo tento sa mi zda pristarý a uvidíme...... Teraz zase riešim Svojho Simáča. Dusí ho, neviem si rady s nastavovacím šróbom, ten čo je na tej strunke. Pri väčšom plyne ho dusí a skape... |
kks...saq iskru da, benzin mu ide...skus odpojit sytic...ale uplne...mozno ti ho presaava...pri skladani si ho mohol zle zlozit... |
Dobre, to už nechalme pls tak, nejak to hádam dopadne. Cem sa opýtať. Máte niekto skúsenosti s klepaním motoru S51? Pri voľnobehu idú z neho také klepavé, búúchavé zvuky. Môže to byť piestne ložisko? Alebo niečo s piestom? Motor Ťahá fajn, nemá problém, ale klepe. Upravené 1 krát. Naposledy upravil FilipS51C (16.06.2008 22:54) |
moze...ale ak bol nedavno skladany tak to nechaj tak...vybeha sa....nas kazdy klepal..teraz idu plynulo |
mužovi tiež najskôr nechcel ( simsom ) štartovať, tak ho roztláčal, ale nakoniec mu nechytil vôbec -mal odpojený káblik -nepýtaj sa ktorý, priletoval ho a ide, ale aj tak ho radšej roztláča, kôli tomu aby "nevymlátil" kľuku. Tak mi to tvrdí. myslíš že je to o.k.? |
ked ti bere olej mas zle gufero na spojke alebo mas zle zapalovanie ja som mal ties v nizskich otackach isiel pridal som a simson skapal nevedel som preco zle zapalovanie. Nespalovalo dobre tak tam ostaval olej vimenil som a slapal ale najskor pozri to gufero as je to prevodovi olej teda |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 211809 | Včera: 244659