Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Podla diskusii, ktore som tu cital je tu pomerne vela ludi, ktori maly stromcek maju a preto by som sa chcel poradit. Uvazujem o novej moto a maly stromcek je horucim kandidatom. Nie som vsak ziaden endurista teren a dokonca ani nespevnene cesty mi nic nehovoria. Upravené 1 krát. Naposledy upravil MiroK (09.06.2008 8:29) |
MiroK |
Motorku na cesty si si vybral dobrú. Za tú cenu na trhu nič lepšie nezoženieš. S výškou si hlavu nerob, dá sa to riešiť ako neexist napísal nižším sedlom, suzuki má ku stromu v ponuke tri veľkosti, ale budeš si ho musieť doobjednať, prípadne si ho daš prečalúniť. Firma bagster vyrába aj sety na strom s obali na nádrž a úpravou sedadla. Buď kúpiš hotové alebo ti to tvoje za nižšiu cenu prerobia.. Kufre si vyber hlavne také aby sa ti dobre používali. Ja som mal predtým GIVI, ale boli dosť mohutné na to aký úložný priestor ponúkali. Teraz mám zargesy na to, že sú to hliníkáče, ľahko a prehľadne sa nakladajú. V maďarsku by si bol s nimi kráľ. Tam sa im hrozne páčia. Určite si ale nekupoj tie originál plastové kabelky Suzuki. Sú najmenšie čo môžeš mať. |
neexist: cena tach hmloviek ta "prijmne" prekvapi . Kryt motora je este polahky k zohnatiu od SW motech, ak to ovsem mozno nazvat krytom. Ale k cestnemu pouzitiu vhodny image-ovy doplnok. |
Na velke endura typu GS,V-strom,Varadero vyhradne na cestu doporucujem Michelin Pilot Road,Bridgestone BT 020 alebo Dunlop D 220,tento rok by mal byt v predaji aj Dunlop Roadsmart |
superflanker: predpokladam ze cena hmloviek bude , ale su moc pekne |
tie kufre su od ceskej firmy zagres.cz? a ako riesite ich prichitenie na moto? |
strom ma od vyroby obute bridge trail wing na ktore sa uz vela ludi stazovalo... maju sice dobru km vydrz ale zeby drzali to sa mi teda nedonieslo Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (09.06.2008 10:58) |
neexist:skor ako sa rozhodnes skus sa v styxe poinformovat o novom type hlinikacov, resp. napis raptorovi on o nich pred casom tocil. Su fakt vizualne pekne a ja by som uz isiel asi do nich. Aj ked so ZARGESom nemam problem uz dve sezony a to uz toho dost odskakali. |
Bridgestone si nikto nenecháva dlhšie ako je nutné, aj laik a amatér časom pochopí, že tie gumy sa tam od výroby nevolili najšťastnejšie. Pri kúpe sa s predajcom dá dohodnúť, že ti za príplatok obuje aj iný typ gumy s tým, že tie originál si ponechá, ale to je na dohode. Pokiaľ viem vo vrábloch sa dohodnúť dá, ale netvrdím, že inde nie. |
Tie Traxy sú pekné aj odolné, lacnejšie ako Hepká, ale menšie ako tie naše patologické boxy. Dajú sa vyskladať aj podľa výfukov na jedne strane menšie , ale skôr v tomto prípade dizajnový posun ako praktickostný. Tie ošúchať už by som teda veľmi plakal. Na Strome K9 ak nejaký bude si ich ale určte dám, lebo ak nič iné môžem ich s hliníkačni od Zargesu kombinovať podľa účelu cesty a povrchu. Zargesy sa ľahko vyklepávajú a znútra si narovnáš aj väčšie preliačeniny. Stačí kladivko na zatĺkanie kolíkov od stanu. Už ma na diaľnici aj na zvodidlá pritlačili a kufre sa držia |
MIROK - ja som cerstvy majitel stroma... od piatka ho mam... najazdil som na nom cez vikend nieco malo cez 500 km - stale prsalo ale poviem ti , ze ked tu masinu kupis neolutujes ani sekundu...fakt je to super motorecka... nemozem si ju vynachvalit - malo zerie, je to zive, pohodlne...proste parada. S kludnym svedomim chod do Stroma... ja uz by som sa naspat k SVcku nevratil...jeden vikend ma brutalne presvedcil. |
sektor: vitaj v lese |
Ahoj Sektor, šak ja som vravel, že sadne človek na stroma a hijó do sveta |
Caf Miro, tak co, rozhodol si sa predat VFR? Co taka zmena zrazu? Ved si bol veeelmo spokojny. Inak, vykon Ti bude asi chybat, pokial si si uz zvykol na ten z VFR, urcite pred kupou najprv vyskusaj, aby si neslapol vedla. Tym nechcem samozrejme povedat ze Stromcek je zla volba |
Lovejoy: Chybajuci vykon je to, coho sa bojim asi najviac. 110 koni je o dost viac ako 66. Na druhej strane na VFRe sa mi vobec nedari chodit pomaly a niekedy ma clovek az strach. Takto clovek spomali a bude to lepsie. Navyse od oktobra maju byt tie nove pokuty a nemam chut platit si svojho policajta, alebo dvoch. NAvyse frajerka si kupila novu moto, takze uz nepotrebujem moto pre dvoch a musim sa prisposobit aj v cestovnej rychlosti. A zmena je zivot. Cestovnu motorku uz mam a enduro som este nemal. Skusit by som to urcite chcel, ale neviem ci najdem niekde ochotneho predajcu, ktory by mi vedel pozicat na chvilu stroma aj 650tku, aj litra. Jeden z argumentov preco 650tku je aj to, ze by som chcel ABS a na liter sa tusim nerobi. Uvidime, ja som v tychto veciach taky pomalsi. |
miroK ak chces pre jedneho, liter ti bude na nic (teraz ma ubiju litraci ) |
mysliet si ze 66 konova motorka mi usetri na pokutach oproti 110 konovej je naivne, to neni v konoch ale v pravacke... Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (10.06.2008 8:40) |
No asi tak ako pise raptor, noveho litra uz asi nekupis. Ale pokial chces cestovat sam, 650 Ti bude stacit |
Mne je jasne, ze to ze budem mat menej koni mi nezaruci, ze nebudem platit pokuty. Ale kto skusal VFRu tak vie, ze na tej motorke sa tazko jazdi zrovna predpisovo .. Ked idem len tak pohodovo a zaradim 6tku, tak mam 150. Strom je uplne o inom. Take obzeranie prirody, nepovzbudzuje ta to az tak do tych rychlosti. To, ze je to CESTNE enduro je v mojom pripade obzvlast dolezite, kedze ja sa do ziadneho terenu nechystam. Urcite by som chcel novu moto. |
Na nový strom čakám a ver , že ak sa niečo pravdivé objaví budeme tu včas informovaní. Navyše komunikujem aj s inostrancami a čekujem ich portále , takže zatiaľ len odhadovo. Ak prešli zmenami vľeľké SS a prišli nové iné mašiny, tak bude logicky Suzuki musieť oprášiť aj projekt V-STROM, už to, že pustili liter z ponuky značí o tom, že sa plánujú lepšie zamerať na Rožšírenú triedu 650ccm a v tichosti určite dumajú nad niečim. Ja sa na neho teším a už mám u Amisky vybavené, že si ho porídime medzi prvými, ak bude naozaj iný. Inak Na strome sa toho moc počas vývoja nezmenilo čo by zásadne zmenilo pocit z jazdenia. Moja je 2005ka a iba ABS je to čo ľutujem, že nemá. Práve preto je čas aby chlapci dojedli suši a makali. |
AMIS ty sponzor SUZUKI Corp. Mas doma daku slabu kontrolu. Vsak Ty si stale kupujes nove hracky! No no nooo .... |
Neboj už mi strihá tá kontrola krídielka Mám kladný vzťah k Vráblom a pochopenie predajcu pre moju úchylku Inak to pozlátko na povrchu skrýva veľa starostí na pozadí, aby si niekto nemyslel, že tlačím doma lóve jak najatý. Je to len o prioritách a mňa to momentálne tiahne týmto smerom, raz príde čas, kedy budem musieť polaviť zo záľub a prejdem na niečo menej nákladné. Napr. GOLF a JACHTY Začínal som bicyklami a to išloo tiež do penez, hlavne ak ťa to malo aj živiť. |
Na Strome sa da aj v pohode vo dvojici a plne nalozeny, pokial ti staci kludna jazda. VFRka to sice nie je, ale motor je zivy a na cestovanie dostatocne silny. Spotreba je neskutocne nizka aj pri plnom zatazeni. ABS vypinatelne nie je, ale ak chces jazdit prevazne cestu tak by som ho tam dal. |
Mal som VFR, kupil som litrovy Strom. Strom pojde dufam coskoro do prec a chcem sa vratit k VFR... Mne osobne nevyhovuje - slabsie brzdy, podstatne vyssie tazisko, uplne ina manevrovatelnost...To co som s VFR predtym chodil v pohode a s radostou taraz idem so suchajucimi stupackami a stiahnutou ritou. Cize zalezi aky mas styl jazdy. Netvrdim ze je to zla motorka, je to pohodlnejsie ako VFR, ale nie je to na to ako by som ja chcel jazdit.... A to hovorim o litri, ked presadnes na 650 z VFR, hm neviem ci ti ten vykon chybat nebude.Ved chod si skusit a uvidis. Upravené 1 krát. Naposledy upravil VasjaNr (10.06.2008 13:01) |
VasjaNr: hmm .. tak to si ma moc nepotesil. Akoze VFR je urcite skvela moto o tom niet pochyb. Tie skvele gumy by mi urcite chybali. Nejazdim sice po okraj gumy, ale iba 1 cm od okraja. VFRa ma nepochybne skvele brzdy co je urcite velka vyhoda a prispevok k bezpecnosti. |
VasjaNr...ako mozes porovnavat jazdne vlastnosti V-strom a VFR ? ? ? prosim ta ak si chcel jazdit na koleno tak je asi lepsie SS a nie TE....proste si mimo misu. A nic proti tomu...kazdy jazdime natom nacom nam viacej vyhovuje...preto som mal 4 motorky...pekny den. |
vasja na stroma mozes kludne obut ryzdo cestne sportovoturisticke gumy... robia sa presne v tych rozmeroch co su predpisane pre stroma Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (10.06.2008 19:04) |
TomoSV: nejak som nepochopil tvoj prispevok k teme, mozno som blbec, ale preco utocis na VasjaNr za to ze porovnava VFR s V-Stromom ? podla mna o tom je ta diskusia, chalanisko chce tiez prejst z VFR an V-Strom, tak preco by nemal porovnavat ? Preco sa snazis nekomu dokazovat ze on je ten blbec co porovnava neporovnatelne ? Jazdil som tiez na tom velkom Strome, kedze VajsjaNr je moj bracha a nemame problem si vzajomne poziciavat moto, podla mna to moto ma len jednu chybu,a to je tazisko ktore je o dost vyssie oproti VFR, mne by ten Strom vyhovoval vo vsetkych aspektoch, podla mna super cestovna moto, len to tazisko mi vadi. ALe to bude tym ze siom zvyknuty na VFR. |
zaciatocnik... Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (10.06.2008 19:40) |
raptor: tak tak raptor, trafil si to presne, obe su turistiky, len s neakymi malinkymi rozdielmi To co ma VFR + na jazdnych vlastnostiach, to zas ma Strom na pohodli. Podla mna su obe velmi dobre motorky. Nemam viac s cim porovnavat, jazdil som okrem toho len neakych maloobjemovych talianov (pilky na drevo:D ) Ani neviem ci neikedy presedlam z VFR, mozno na stare kolena do uplnej turistiky ako je PanEuropean. Ale uvidime jak to cele bude. |
p.k asi sme sa nepochopili ale myslel som iba porovnavanie jazdnych vlastnosti VFR oproti Stromu hlavne koli tazisku, ineho posedu, ineho motoru, ineho stylu jazdenia. Na nikoho neutocim...to by som si ani nedovolil.... iba som poznamenal moj postrech na zaklade aj prveho prispevku, ktory napisal MiroK, a napisal reakciu na prispevok od tvojho brata...ale preco sa tu vlastne obhajujem.... |
Ja budem len rád ak ho vrátia do výroby Raptor, mne sa len zdalo, že ten predaj litra asi nebolo to čo suzuki od tejto mašiny očakávalo. Inak mne sa na litrovi jazdilo dobre, aj napriek tomu, že ťažisko bolociteľne vyššie ako na bonsajke. Určite by som sa pre neho do budúcna rozhodol ak by bonsajka nezmenila odgruntu gesicht, Jednu bonsajku máme a do série nám chýba sekvoja. Amiske by som ho trochen znížil a možno by som z nej urobil Enduro Bitch Ona ale už svoje srdce dala bielej SV650ke s červeným sedadlom.Dám jej ju priškrtiť aby mi na tom nelietala ako na Silverovi a bude z nej streeťák, čo už To je tak ,ak sa dve baby začnú baviť o motorkách je to horšie akoby riešili kabelky (Však Amiska a Lucia?) |
Nechce sa mi verit, ze by Suzuki stiahlo liter z predaja na nejaku dlhsiu dobu. Je to pomerne predavana kategoria motoriek a nemat konkurenciu pre Varadero, alebo Apriliu by bol silny nerozum. Alebo nam sudruhovia z japonska prinesu nejaku vyraznejsiu obmenu ? Nechajme sa prekvapit. |
Zdravím, oddnes chodím na tento portál už aj s motorkou, potešil som sa Vstromom 650 s ABS. Z rôznych dôvodov som kupoval novú mašinu v Rakúsku a žiaľ všetky papiere-návod-manuál atď. sú iba v nemčine. Nevie mi niekto poradiť, kde by som sa dostal k slovenskej verzii? To tak asi na začiatok, ďalšie otázky prídu časom vďaka |
stani ... napíš do Suzuki importérovi v Blave, mne odtiaľ poslali na Bandita slovenský manuál grátis |
ináč chlapci, mám na predaj 650-ku stromček, r.v.2004, krásny, bez škrabanca, stav novej moto, na cene sa dohodneme |
Navod pre DL650 CZ: www.vstrom.cz/data/navod650cz/dl650.pdf |
Dakujem za link, presne toto som hladal. Inak dobre vediet ze v Suzuki "spolupracuju" lebo uz cely den skumam papiere od mojej novej motorky a nieco sa mi nepozdava. Objednaval som si DL650 2008 s ABS v specialnej edicii "Holiday" (predaval sa iba v Rakusku a v Nemecku do septembra). Problem je, ze mam taky divny pocit ako keby mi ten rakusky dealer predal masinu r.v. 2007 a nahadzal na nu celu tu extra vybavu pre 2008. Kym v pondelok zavolam do Suzuki, vedel by niekto poradit ako zistim datum vyroby podla VIN? Vsetky stranky kde existuje VIN check pre DL650 nefunguju., resp. nedavaju ziadnu info okrem miesta vyroby. Vdaka. |
Stani prihod par fotiek tej tvojej moto. Moja DLka by mala byt uz tento tyzden, neviem sa dockat. |
Vcera som to uz za svetla nestihol, tak pridavam dnes. Neviem este ako to chodi v diskusii a tak pridavam foto sem. Ak by to malo ist inde tak nech to admin zmaze. V tej rakuskej akcii "Holiday" bolo pridane k motorke zadarmo nasledovne: Tourenscheibe (predne plexi na cesty), Motorschutzbügel (padaky), Hauptständer (hlavny stojan), a 48l kufor s platnou - vsetko original Suzuki. Moto je rok vyroby 2008, dnes mi to potvrdili z rakuskeho Suzuki takze palim na policiu. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 194796 | Včera: 225287