Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Ahojte Chalani... |
Na vodnej pumpe si kontroloval aj nahon alebo ako to nazvat, ci sa pumpa toci? Na DT vodnu pumpu pohana ozubene koliesko z umelej hmoty... Upravené 1 krát. Naposledy upravil citron (03.06.2008 19:59) |
Pumpa sa normálne točí, po nakopnutí. |
ja mám podobný problém len u mňa je vždy následok prasknutá hlava už je 2krát zavarená, ale zatiaľ drží no niekde v chladení musí byť zrada |
Ja viem že v chladení, ale za boha neviem kde.. Chladič je vlažný, voda v ňom vlažná, len hlava je vrelá.... |
Neskusal si cez privodovu trubicu do chladica nafukat kompresorom a aj do dalsich hadic? ci to nie je upachate... Upravené 1 krát. Naposledy upravil citron (03.06.2008 20:13) |
Skúšal som cez tú, ktorá ide z chladiča do hlavy.. tá je v pohode. Ostatné skúsim teraz. Čo by sa do tej hadice/ hadíc mohlo dostať? |
uz som videl sajrajt z chladica nejake take usadeniny podobne blatu, ale len v aute. Skus to prefukat, ale ked tak rozmyslam tak to moze byt iba zle fungujuca vodna pumpa, nepriechodnost v hadiciach alebo chladici, mozno nejaka vzduchova bublina, nejde to niekde odvzdusnit system? s tou motorkou nemam skusenosti, snad napise niekto, kto sa s tym stretol... |
To mi už spomínal aj strýko, že by som to mal odvzdušniť, ale ja fakt neviem kade, nič také tam nevidím... |
Na DT som tiez nenasiel ziadny odvzdusnovak... Najdi nejakeho aktivneho clena v zozname co ma taku istu moto a skus mu napisat, najlepsie niekolkym... |
Díky za radu. Bol som pozrieť tie hadičky a všetky sú čisté. To je ako naschváľ |
mozes este skusit napisat clenovi karol1 vyzna sa trocha viac, snad poradi a bude vediet co to moze byt.. Upravené 1 krát. Naposledy upravil citron (03.06.2008 21:39) |
a v chladici je aka voda ak je zohriata horuca alebo tepla podla mna pumpa tp bude robit |
tak kôli tomu pokazenému čidlu som sa rozhodol ,že si tam dám odporový snímač teploty, aby som vedel či sa vlastne motor prehrieva, či to chladí.Tu je výsledok mojej provizornej meracej stanice:D:D |
Poviem ti pravdu že to je pasť na oko, ale lepšie ako zadreť Ak by si mohol, napíš mi prosím SS s tým, ako si to spravil, pretože ani mne nefunguje kontrolka na zistenie teploty.. Kujem |
Tak, vodnú pumpu som rozobral, vyčistil gufero, ložisko úplne v poriadku ide, aj po prekopnutí sa pumpa točí.. Takže fakt neviem. Asi mi zostáva len servis |
Po nakopnuti ti neklesne voda v chladici? |
A koľko by tak tá hlava mala asi mať stupňov - tak aby som tam neudržal ruku ale zároveň aby mi nevrela voda? |
90°C prevadzkova teplota vacsiny vodnikov, ked sa nemylim. |
Díky chalani, idem si teda zohnať teplomer do 100 stupňov a odmeriam to |
Mal by si vsak merat tam kde je snimac z cidla, teda v hlave vo vode. Nemeraj teplotu kovu, ta je vyssia kedze odovzdava teplo vode... |
Problém je ako to spraviť. KeĎ nechám motor zohriať, vypnem, tak sa hlava ochladí a voda sa takisto ochladí, takže to nestihnem nijak zmerať... Nestíham dať dole hlavu.. jedine že by som po zohriatí hlavy nejak z nej vypumpoval vodu a zohrial tú |
Na tvojom mieste by som sa na to vykaslal lebo to ma byt asi tak ako to je... |
Stalo sa mi to, keď som išiel po rovnej ceste, kde som ju vytočil na maximum, paťka plný. Nechal som ochladiť motor a išiel som ďalej. Potom ale mi začalo flekovať zadné koleso, pri ďaľšom raze, takže je možné že pridretá mierne je, aj keď krúžky aj piest sme kontrolovali a sú v poriadku... Nechcel som to spomínať, myslel som že je to ejdno, zohrievanie jak zohrievanie. každopádne, zase som nechal ochladiť motor a išiel som domov normálne, necítil som že by stratila výkon, točila tak isto a točí tak aj teraz.... |
Uz ked ju pridres raz tak uz to bude len horsie a horsie lebo si poskodil mazacie drazky na pieste v ktorych sa zachytava olej.(Take jemne ryhy po obvode, ledva je ich vidiet okom) |
Zdá sa že tá pumpa bude v poriadku, musím ju len pretesniť pretože mi slzí z jedného šrobu. Myslíš že stačí normálny tesniaci papier ako na motor? |
Ja som na vodu daval papier potrety z oboch stran cervenym silikonom... |
jj my sme na vodnu pumpu davali tiez normalny cerveny tmel na motory, staci odmastit a naniest tenucku vrstvu, tam nie je taky velky tlak, ako pri olejovom cerpadle. |
Práve som zistil čo je s tou pumpu ! Na stránke countrycross.sk /Ďakujem Tom / Som našiel tému o vode v prevodovom oleji, čo sa stalo aj mne Ale to som zistil až dnes, keĎ som ho menil. Tiekla mi doňho voda.. Je to gufero, pretože ono oddeluje olej od vody a bolo dosť od oleja. Jeden chalan tam písal že keď mal prdnuté gufero, tiekla mu voda do oleja prevodového a tým sa mu strácalo chladenie a zadrel. Aký som rád že to je tak ako to je. Moto mi stojí v garáži 14 dní a nakoniec to je gufero za 40 Sk.. Naštve človeka Každopádne, Ďakujem moc Jarrovi, citronovi a všetkým zúčastneným za cenné rady, je na Vás fakt spoľah chalani, konečne som stretol tých pravých rodinných motorkárov. |
Este ze som sa ta pytal ci ti neklesa voda v chladici... Co uz, hlavne ze si nasiel chybu... |
nevie niekto kolko ide maximalne mtx 125r??? prave som ju kupil a ide mi tak max 115 a zda sa mi to malo |
Mne ide len 110, ale nekupoval som si jogurt ale enduro |
ja som ju kedisi mal a šla mi 130 ale to som mal o par zubou menšiu rozetu skvela mašinka . Upravené 2 krát. Naposledy upravil majomi (28.01.2009 19:55) |
No tak s tou mojou asi neni volačo v poriadku |
no v podstate mam vsetky ale asi ine ako mas ti moja vyzerala inak |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 80093 | Včera: 128888