Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
cafte ,vcera mi praskol lavy stredny blok motora asi 2 cm prasklinka (yamaha Xt600) a chcel by som sa opytat ci to mam skusit dat to zavarit ci je lepsie to kupit (1800-viac) |
Podla mna to staci zvarit, len musis najst niekoho, kto zvara hlinik, tipujem ze blok je z hlinika |
podla toho kde mas prasklinu ti moze vcelku nepekne blok skrutit. Jeden blok som uz tak robil, skrutilo aj dosadaciu plochu na valec aj dosadaciu plochu strednej deliacej roviny. Museli sa navarit, zrovnat, nulovy bod pri deliacej rovine musela byt povodna plocha, koli vymedzeniu prevodovky, zhanat brusku s tak sirokou moznostou upnutia bola tiez sranda. Ale vysledok za tu namahu stal. |
Keď to budeš zvárať musíš to robiť po kúskoch aby sa ti to nepokrútilo. |
pardon, namiesto robil tam malo byt riesil. Zvaral to chlap, v mojich ociach majster svojho remesla s perfektym vybavenim. Robil mi toho viac, od pacok, cez bloky az po chladice a vzdy pekna robota. Je rozdiel aj vlasocnicova prasklina a odtrhnute oko na upevnenie motora do ramu(na deliacej rovine prevodovky), kde sa vyvaralo z oboch stran, koli skaredemu kraterovemu lomu. |
miso: bezne sa to robi tak, ze sa zvarany karter priskrutkuje o ocelovu platnu, odvadza teplo a karter sa nepokruti |
zdar no všetci mali pravdu každý už o tom počul alebo to robil - ak ti môžem poradiť nájdi si v tvojom okolí niekoho kto zvára metódou TIG (argón) bloky motorov sú zväčša z hliníkovocínovej alebo hliníkovoduralovej zliatiny a pri zváraní sa veľmi zahrievajú preto je treba blok prikrútiť na oceľovú platňu (zabrániš tým deformáciu samotného bloku) - potom fortunou prebrúsiš prasklinu a postupne po malých kúskoch zavaríš TIGom - až to bude zavarené blok nechaj úplne vychladnúť a ažpotom ho odkrúť z ocelovej platne - pokial navarený zvar ničomu nezavadzia nevybrusuj ho |
cafte tak dik za rady skusim to teda najkor demontovat z motorky a potom bude prva alternativa skusit do zvarit.dufam ze to urobia poriadne. |
stahovak na rotor zapalovania, delic skrine (v podstate ocelova pasovina + 3 skrutky), ked budes davat dole ventilove veko, nastav si vacku do spravnej polohy (T) a inak asi ani nic |
ahoj, ja som mal vlásočnicovú prasklinu cez celú hlavu válca, zavaril mi to kamoš čo vie zvárať hliník, zvar drží no slzí to od miesta kde je uchytená hadica k hlave(prívod vody chladiacej), tam mi to slzí bojím sa že mu to prasklo aj tam, stále musím dolievať vodu už ma to sere |
caf,ad miso251SK aky tvar by mal alebo ma ten delic skrine? nemas daky nacrt? a aky dat potom silikon na opatovne pretesnenie blokov je daky good za dobru cenu? Upravené 1 krát. Naposledy upravil pretender22 (25.05.2008 18:35) |
ide o to aby si vytlacil klukovy hriadel z bloku - oddelis bloky od seba. Existuju univerzalne delice skrin, ale v podstate je to ocelova platna s navrtanymi dierami, tebe pre jeden motor bude stacit hrubsia pasovina s vyvrtanymi dierami tak, aby si ju mohol na 2, najlepsie na 3 miestach priskrutkovat k bloku motora (po zhodeni veka). Nasledne by si potreboval skrutku s maticou, nejlepsie nieco o rozmere M14-16 s jemnejsim stupanim(nie je podmienkou). Navrtas dieru "presne" v osi s klukovym hriadelom, privaris maticu, a velkou skrutkou vytlacis klukovy hriadel, rozhodis skrinu. Da sa vsak improvizovat aj s nahrievanim bloku, dvojnohym stahovakom,... Ale kua opatrne, skrizena kluka ta urcite nepotesi. |
tutok som nasiel nejaky nacrtok |
mne asi pred mesiacom roztrhnuta retaz rozbila veko na zapalovani a praskla aj karter (cca 2 cm) |
cafte tak skusim este tu variantu tekuteho kovu(mozno ten moj bol ozaj nekvalitny a este mal myslim 10 rokov )tak skusim a ak nie tak asi si budem zamazat ruky a to teda poriadne |
a keď už tam nagrciaš "kvalitný " tekutý kov a nepodrží , tak sa priprav , že ťa zvárač odkopne. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 87764 | Včera: 169902