Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Zdar borci.Viete mi niekto povedat ake je maximalne napetie alternatora na motorkach pokial nepouzijem regulator? Bodla by aj infoska o maximalnych odoberanych prudoch. |
čau dudo25:Na mojej CBR 600 1991 som mal pri vyššich otáčkach cca 55V, na volnobehu asi |
predpokladam Ze to chces na dobijanie baterky Upravené 1 krát. Naposledy upravil feodorko (23.05.2008 18:33) |
Ak chces pouzit alternator bez regulatora a usmernovaca, tak ti ani nepojde pretoze hu budes potrebovat budit(napr. JAWA 640, prip. automobily), alebo ak sa pouzivaju permanentne bagnety na vytvorenie prudu, tak na vystupe budes mat docela dost vysoke napatie, ktore sice zatazou klesne ale bateria to asi stejne nevydrzi. Alternator byva 3fazovy, a preto potrebujes ten usmernovac. |
Chclapi to je vsetko pekne,ale napadlo ma celkom utesene a nie az tak drahe elektronicke zapojenie takehoto 3-fazoveho rgulatora,len by som potreboval dostatocne prudovo a aj napetovo dimenzovat suciastky,aby to bolo univerzalne preto ta otazka. |
Najlepšie ak si to pomeráš sám, a na to zapojenie som zvedavý, hoď sem potom schému |
No na mojej honde mam zmerane,ale som zvedavy aj na ine moto,ci nieje nejaky velky rozdiel. |
Minimálne výkon je vždy udávaný.A veľa alternátorov ma reglér priamo v sebe.Najlepšie je ho pripojit a premerať výstupné hodnoty.Autoelektrikárske dielne majú na to stolice. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 41102 | Včera: 201838