Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdravím páni. Som tu new a už aj mám problém |
mozno ti blbo zalozili gufero od strany primarnej retaze....a inac mozes byt asi rad ze ti ho zle zalozili lebo na zabeh potrebujes kustik viac toho oleja....na zabeh ried v pomere 1:30 a normalne 1:50 |
mne to zacalo tiez tiect,tak som ho rozobral a robim repas |
Moja diagnóza znie: poškodené tesnenie medzi blokmi a prevodový olej presakuje do kľukovej skrine... |
berobi:a myslis ze ked mi tecie z laufu cierny olej a vnutry je vsetko ciste tak to bude tesneniami? |
power...myslis tecie ako tecie alebo tecie ako, ze tam mas taky olejovy pas? |
môj príspevok patril Filipovi... |
rodig:tecie,nikdy to nerobil a zrazu som nakopol a zacal prudom tiect,tal som ho rozobral. |
poweredby: moja teória to vyvracia...ak máš v prevodovke čistý olej, taký čistý sa ti do kľukovej komory aj dostane, či už cez gufero alebo tesnenie. Tam čierny olej nebudeš mať, olej sčernie až po "prechode" cez spaľovací priestor, kedy sa nedokonale spáli a skarbonizuje. |
myslis ze mi karbonizuje plnosyntetika MOTOREX z 98-kou na skoro novom motore? |
Nie...tá zmes je v pohode(ak nepridávaš veľa oleja) ...ale si písal, že vnútri motora si nemal olej a teče ti cez výfuk,preto predpokladám že je to prevodový olej. Ale by musel dymiť na modro a hrkať v prevodovke... |
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 90521 | Včera: 208930