Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
cawte!mam problem s elektrikov na mojej moto...dnes som bol pojazdit a v pohode isla potom som ju odstavil asi na 10min a prestala mi ist elektrika aj sviecku som cistli a skusal a nic vobec zadna iskra... |
Skapalo zapaľko, zmerať cievky a dať previnúť ak sú vadné, skontroluj aj kabeláž. Daj si to premerať niekomu kto s tým robí. |
dnes som to rozobral a zistil som problem.. cievky a kable by mali byt ok podla mna urcite ale videl som co som nemal |
Odbrus z čela kuzela tak 2 mm, kde je to este zliate dokopy a potom navrtaj fi 2 alebo 3 do skrutky aby povolil tlak na zavit a s vytahovakom vyber, pripadne zarez s 1mm kotucom drazku na skrutkovac a vytoc. Ono, ak uz to nieje napruzene tak ten zavit moc nedrzi, zatial ma tento postup nesklamal... |
ak to budeš opravovať, zabrús si magnet na kľuku brúsnou pastou (napr. na ventily) a skrutku daj na tekutú závlačku (nie celý závit ale iba prvá dva pri hlavičke, ktoré sú v kľuke a pod hlavičku skrutky). Väčšinou dementov to robí tak, že keď rozoberá motor klepne po kľuke a kužel je poškodený. Ja som to už zabrusoval xy krát na motorkách. Ešte raz si to poviem: DEMENTI. |
cele dynamo sa tocilo lebo rozbilo klinok,a chcem vybrat matku 10 lebo tam bola zavarena,ja som to odbrusil s flexou ten zvar a tazko som ju vysruboval vonku, a zavit na matke je celkom zniceny aj na klukovke.dal som obycajne zavitove ocko 10 a chcel som precistit zavit a nechce mi to nijak ist |
prosim ak niekto viete tak poradte aky zavit tam je... a ake stupanie |
Ja sice nemam 250-ku ale zapalovania boli rovnake tak aj kuzel na kluke mohol byt rovnaky. Je tam tiez M10 ale ma jemne stupanie. Na 8 zavitov bola vzdialenst 9mm ale meral som to len so sublerou, chcelo by to zavitove mierky. M10 jemny ma stupanie 1.25 a tu vychadza okolo 1.12 |
Hm, pozeram ze mas to zapalovanie nakoniec uplne ine nez mam ja... |
jarro fakt dik za snahu ale ako zistim aky to je zavit ked je rozbity? |
Ak vydrzis do pondelku, zoberiem to do roboty, tam to zmeraju... |
Skus s tymto nieco vyspekulovat, ak ti to nepomoze tak mi to pozru v pondelok v robote. |
priznam sa neviem ci s toho vyjdem |
kamo, na KTM mam zavit 1mm měřeno zavitovu měrku, matku jsem kupil v lepšim kovomatě stala 3 Kč |
sasa-neprijemna vec |
chapu to dobre? na klice maš pojeb.ny zavit? to je snad nemožne ne? |
hmm tak uz vidis ze je vsetko mozne nejaky kkt tam dal normalnu matku ne taku aka ma ist..a prisruboval ju nasilu ale asi si nevsimol ze tam je este vola a cele sa to vytrepalo aj klinok...a ta matka bola este aj privarena nato |
jo tež jsem tam měl od puvodniho maitela obyč matku narvanu, 3 podložky... ale zavit mi to nedojebalo, bylo tam paru špon ale šlo normal našrubovat. a maš klidu dole nebo to spravuješ že je motor v celku? Nevim jak jinak spravit zavit na klice než na soustruhu... |
No, stalo sa to, co som ocakaval. Stupanie 1.25 bolo velke a 1.0 male ale podla vrcholoveho uhlu je to zavit metricky. Stupanie tam vychadza okolo 1.1 co nieje u nas normalizovane. Na cnc sustruhu by sa to dalo vysustruzit ale najlepsie by bolo ked si objednas orig. maticu a das to spravit podla nej... |
jarro-dakujem |
Tak si zozen M10x1.25, a prerez to s tym lebo 1.0 bol dost nizky... |
Ked tu kluku nechces vytahovat tak necakaj ze ta oprava bude 100%-na... |
na hovno taky problem když to nechceš rozebirat. tak to udělej jak to bylo a dobre, dej jakusi maticu obyč, ale věči aby tam šla jakože trochu zašrubovat a zalep to tekutym kovem nebo lepidlem na šruby, jine cesty v tvojim pripadě nevidim |
sasa-tak urcite to nespravim tak ako to bolo.... lebo to bolo na kkt |
dobre dobre |
Ked sa ti to nakomplet posere tak ten zavit ufikni, daj tam 6.4 dieru, M8 zavit a mas po probleme. Ta kluka je tvrda len na povrchu. |
jarro-prosim ta skusal si to uz s vratidlom?bude sa to dat neje to priliz tvrde? lebo neviem fakt |
Ci je to tvrde zbadas uz ked do toho budes vrtat dieru... |
jaj do klikovky vrtat duru, a davat tam šrubek, už vidim jak to bude křive a bude to hazat, ložisko v dupě, zapalko dojebane... |
tiez je to podla mna dost riskantne |
Ved to len ked nepochodis s tou maticou. Ja som to tiez nevrtal rucne, kluka bola vonku. |
nazdar |
2 mm zbruseny? celkem dost, je to vubec ještě magneticke? može to trochu hazat bo se tim rozhodi vyvaženost rotora, a při tych točkach to muže byt znat to hazani, ale s magnetem bych nehybal bo se ti može poměnit předstih, viděl bych to namontovat a čest |
www.partsdepot.cz/index.php?fveh=1999&vcc=Motorcycles... |
kamo to ale neni magnet ne?, je to prisrubovane do bloku motora ne? |
ta ja neviem jaka pi....to je |
je to impulzná cievka...stará sa o to aby ti to prsklo iskru v správnom okamihu... |
|
makorider- ma pravdu |
zadne droty z nej nelezu |
ak to nemá iskru skúsil by som ju dať bližšie k rotoru...samozrejme ak nie je prerušené vinutie... |
nooo presne to napadlo aj mna posunut o tolko kolke je zbrusene to je asi jedina moznost ked to nechcem kupovat nove dpc |
jestli se ti tam cosi zbrusilo o 2 mm tak to može byt velka mezera potom mezi tou civkou a magnetem |
dakujem fakt ste mi pomohli |
jo može byt ta civka v dupě. mě oprava stala 2000 nove vinuti |
dnes som to isiel skladat a premeral som stator a vobec nic neprechadza cez neho zadny prud |
čims to meřil? vyznaš se v elektrice? rači to zanes komusi co s tym děla, možka blbě meřiš. |
mě to stalo 300 kč |
sasa dik pocuj nemas icq?ak hej tak mi napis chcem sa este daco porozpravat moje icq mam v profile tak prosim napis ked mas |
Cenu nerieš...uz sa ti robi zbierka... Upravené 1 krát. Naposledy upravil jarro (14.05.2008 20:47) |
ja som tu skusal dat pod prud napojil som to a na druhom konci som mal ziarovku ale nezasvietila ani raz aj tie konce som oskrabal od smaltu to je na tom medenom kabli izolacia Upravené 1 krát. Naposledy upravil smrt (14.05.2008 20:47) |
jarro- |
dnes som to uz skusal vsetko zapojit... a aj stator bol dobry kamarat ho premeral tak ok a dala mi iskru asi 5 krat za sebou potom prestala |
Zdravím .. . nejde mi poriadne moto , za studena chvíľu ide normálne zohreje sa tak hocikedy streli z výfuku a zdochne a keď dlhšie jazdím tak mi začne tarakovať ... chcel by som sa opýtať či by to mohlo robiť zpaľovanie |
vypni sytic a vycisti vzduchovy filter |
ďakujem sitič je vypnutý skúsim vyčistiť ten filter ... a pýtal som sa preto na to zapaľovanie lebo bola v oprave a mechanik povedal že je tam nieake zapaľovanie len prispôsobene nie originál |
aby si tam nemal zapalovanie ako ja na kx500 ze z babety |
zapalovanie je dnes zapalovanie, vcera bolo zapalovanie aj zajtra bude zapalovanie.... barz aj z trabanta. Ked to ide za studena dobre, tak by to malo ist aj za tepla. Pozri farbu sviecky. |
dík. Idem vyčistiť ten filter a pozrieť tu sviečku a potom by som napísal ešte . |
Vyčistil som vzduchový filter aj sviečku som pozeral je v poriadku, robí stále to iste. na male otáčky strieľa z výfuku a zdochýna na vysoké otáčky tarakuje . Na voľnobeh vrčí cca 30sekund a zdochne .... čo to môže biť ? vopred ďakujem |
karbec treba aj nastavit nie len vycistit. Upravené 1 krát. Naposledy upravil dando (23.03.2013 8:01) |
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 44404 | Včera: 118454