Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Prosím radu: motor Briggs&Straton (kosačka) má "molitanový" filter. Pamätám si, že je ho možné vyprať v "terpentíne". Neviem, čo to je, ale určite existuje adekvátna náhrada. Mne, laikovi, to pripadá ako príčina extrémneho dymiaceho výfuku! A čo ten molitán? Nahradím ho niečim? Nemyslím vysokopriepustnú membránu s drôtenou mriežkou, nepotrebujem z kosačky "WRC"! |
Ja osobne molitanové filtre periem v teplej vode... Ale ako by to malo byť u teba tak to neviem. |
skus len poriadne vyprašiť, pripadne vyfukat kompresorom alebo povysavat |
Teplá jarová voda, a žmýkať v nej. Popripade keď vyschne tak to potri trošku olejom. |
modelari ho vyperu vo vlaznej jarovej vode a napustia olejom v modelarstve maju specialny olej na filtre |
tiez ho perem v jarovejvode a naham vyschnut ,terpentin nie olej nanho pouzivam ten co ide do kosacky,ak sa ti rozpadol urcite sa da kupit ako nahradny diel pri hyper tescu,ak ti dymi nenaklanal si ju nahodou smerom na sviecku? |
Olej netreba specialny. Bezny motorovy olej staci. Po aplikacii prebytocny olej odstran. Filter ma byt olejom napusteny, ale nesmie z neho po staceni tiect. |
Ak si dobre myslím, tak ten motor je štvortakt. Čiže keď už dymí, asi už má niečo za sebou, a GO pred sebou... |
OPRAT V SAPONATE A NIE VELMI HORUCU VODU A PORIADNE VYSUSIT.aLE SU AJ SPECIALNE SPREJE ALE AKO SA VOLAJU NEVIEM. |
Olej na filtre ma modru farbu, teda ten co pouzivam ja... Filtruje potom aj mikrocastice - tak som bol kedysi pouceny. |
osobne ked som cistil filter na brigs and straton ci jak sa to vola ..tak som vsetky tie zlozky poriadne obuchal o stolik aby povypadavala spina a povysaval..ten napusteny som vypral v normalnej vode s mydlom a ponoril do oleja co som mal najblizsie a vyzmykal..anebol problem |
Vďaka motoridesti, vyperiem v teplej vode so saponatom! (Jar, Pur, MVL......) Ako polodebil som to chcel "vyprat" v technickom benzine! |
Jarik: Molitanove filtre sa musia napustiť špecialnym olejom, inak sú neúčinné. |
jarik vyprat v jarovej vode a potom nastriekat na to maglajs original určeny na vzduchove filtre hodit to do sacku a riadne to tam vymačkat nech cely filter tym nasiakne. predava sa to v spreji ja konkretne pouzivam Belray-foam filter oil. 550ml stoji 400SK ale ak ti je luto dat za ten spej stiry stovky tak to nabrbly tym olejom ako ti chalani radily.a olejom alebo tym original maglajsom sa to maze kvoly tomu aby to zachitavalo a lepilo na seba prach a aby sa nedostal do motora |
Olej do filtra nie je ziaden specialny olej, staci pouzit obycajny motorovy olej. Da sa to precitat napr. aj v servisnom manuali od Yamahy. Kupovat pol litra za 400 Sk potesi jedine obchodnika. |
chrene:nie nie potesi to aj mna lebo viem ze motorke davam to najlepsie a ten sprej my vydrzi celu sezonu mozno aj dve takze sa my to nezda vela zato dat styri stovky.a urcite to neni otom istom ako klasicky olej vydel si uz niekedy ako vyzera ta modra tekutina co je priamo urcena na tie filtre ktoru pouzivam?ale pozor,netvrdim opakujem netvrdim ze klasicky olej by nepostacoval |
Mááátko, rozšvic!!!! Asi vám ušlo, že sa bavíme o KOSAČKE!!! |
jarik to mas jedno aj u kosačky aj u motorky by sa to malo tak robyt |
Sak to je jedno, vieme ze kosacka. motor jak motor... |
a ten olej (motorovy) tam daj celkom urcite. inak nemusis spat montovat ani ten molitan... |
chrene: Prosím ťa, mohol by si nám prezradiť, odkiaľ čerpáš informácie o cene 400 Sk/0.5l? U mňa stojí litrovka Putoline 300 Sk.... |
Vadim: to pisal MZriderZA v prispevku vyssie. Ja neviem, kolko to stoji, v zivote som to nekupoval |
chrene: Reprodukovať informácie teenegera z Azetu je vždy riziko. |
vadim neviem, o co ti ide. ja som nepisal, ze to tolko stoji, ale ze platit taku cenu je zbytocne, co je aj pravda. to, ze ty to predavas a ze si to niekto kupi, je vasa vec. chcel som povedat len tolko, ze samotny vyrobca doporucuje pouzivat motorovy olej a teda kupovat specialny (rozumej drahsi) olej je uplne zbytocne. ty si chranis svoj predaj. ja to robit nemusim. viac sa k tejto teme povedat neda. |
V benzine ho operiete len raz... |
chrene: Nič si nechránim. Predám ich 5 za rok. Mňa len znervózňujú žvásty v motoporadni. Jeden - puberťák z Azetu tu napíše sprostosť a od toej sa potom odvíjajú analýzy ďalších vedcov... |
tomxx: prečo nie v benzine mne to žiaden problem neroby alebo nezanechava to žiadne nasledky |
neviem jak u kosacky, ale kazde endurko 4t molitanovy vzduchovy filter (pod sedadlom) cistenie- vyperies v benzine poriadne vyzmykas.... rychlo sa odpari.... potom strcis do igelitoveho sacku s cca 0.5-1 dcl oleja na filtre.....modry... riedky... potom zhustne..a je to poriadne to tam premackas v sacku a zbytok vyzmykas.... |
Jarik, kludne mi zavolaj ak si este nestratil vizitku, doma mam kompletnu sadu Twin Air, dame cigaretku a filter k tvojej a jeho spokojnosti vyperieme. |
Jarik, ak este B&S stale dymi a ma nepravidelny chod, dam navod na opravu cez ss, nakolko som identicky problem riesil v uplynukych dnoch. |
Krampus: vypral som, nenaolejoval, ale doplnil olej do B&S, nepochopil som, kde sa reguluje bohatost zmesi. Famozny motor, nezmar, s tym by som aj pilotoval aero..... |
VadimVadim je to pravda .co myslis ze ja mam potrebu si vymišlať?tak to teda fakt nie |
motorový olej sa zďaleka účinnosťou zachytávania mikročastíc nevyrovná špecíálnemu filtrovému oleju. Ten filtrový je totálne lepkavý a cez otvory v molitane natiahne také pavučinky , ktoré chytajú takmer všetko. |
karol1-len na doplnenie- skor mam dojem, ze tie "sprachovatele" filtre boli "prane" v riedidlach / C 6006, atd./ nakolko tie filtre musia byt odolne voci ropnym produktom, teda mozu byt prane v benzine avsak ihned po vyprani dokladne vyzmykat a hned vysusit prudom vzduchu /kompresor/. Samozrejme zivotnost filtra zavisi od kvality daneho vyrobku, ale to nemusim nikomu /najma Tebe/ vysvetlovat. |
karol1: Motorovy olej odporuca sam vyrobca v servisnom manuali. Takze ho do filtra mozes bez rizika pouzit. Akekolvek dalsie teorie su bezpredmentne. Bodka |
tomxx: Napr. Yamaha PW50. Ale povodne sme sa bavili o kosacke |
chrene: motorovy olej z filtra stecie dole, lebo neni lepkavy ako napr. Putoline |
ondroTT: Zatial som si nevsimol, ze by stiekol. Ale skontrolujem pre istotu |
chrene: Otázka je, či to do toho manuálu nenapísal nejaký prekľadatel ochotník, alebo bratranec dealera, ktorému dal tento privyrobiť, alebo či niekde nejaký nevzdelanec nevynechal (alebo nevymenil) nejaké slovíčko, chyby sa stávajú. Nepozeráš "lebo medveď"? |
Vadim: Manual mam v anglictine. Ti japonci, co vedia anglicky, vedia naozaj dobre. |
chrene: Veď používaj vlastnú hlavu. Nevysvetlil to Karol1 celkom jasne? Ty vážne veríš všetkému, čo je napísané po anglicky? Panenkomáriopodsrpenská... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Vadim (23.04.2008 10:19) |
Vadim: ty uz trepes dve na tri. najprv ti na servisnom manuali vadilo, ze je slovensky. nie je. teraz ti vadi, ze je to anglicky. |
chrene: chod do depa na motokrose alebo endura a urob si statistiku... |
Dnes som vypral a vysusil filter. Nastriekal som ho sprejom na filtre znacky MOTUL. Je fakt, ze je to podstatne lepivejsie, ako bezny motorovy olej. Ked sa ho prstom dotknem, tak sa za prstom tahaju take, "pavucie vlakna". Nie som odbornik, ale asi na tych specialnych vyrobkoch nieco bude. |
wiliam:a ako sa ti to davalo dole z ruk ten bordel? mne fantastycky este na druhy den sa my ruky lepily |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 276679 | Včera: 167787