Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Jedna z odpovedí na mnoho otázok ohľadom kvalitného servisu na východnom slovensku sa mi dostala mailom, od môjho ocka, ktorý sa stará o mašinu, ktorá je v KE, zatiaľ čo ja sedím v ZA. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Gastan (17.04.2008 8:03) |
Suhlas ja mam podobne skusenosti.Velmi ochotny ,proste tak ako to ma byt |
Upravené 2 krát. Naposledy upravil locksley (17.04.2008 10:24) |
pridavam sa...maximalna spokojnost s cenami,tovarom a hlavne s jednanim predavajuceho. |
chystám sa tam teraz niekedy na prehliadku. Nebudú namňa veľmi zúriť, že mám prekročený limit prehliadky nad 1300km? a ako to je, keď tam prídem s laďákom? |
V RP MOTO je pohoda - ak máš s nimi problém - tak daj vedieť, Homed nekomentujem |
No to je pravda - je to tam ako na motosalóne a stojí tam aj GSXR ACCORD - je Tvoja ????? |
takže asi túto sobotu veľmi voľnú nemajú, kua to už pôjdem s 2000 km nad limit? :D viete, jazdiť sa musí :D mal som na to myslieť skôr zatiaľ som počul o nich len samé dobré hlášky nech mi aj zhodia záruku (aj tak už som skoro pol roka pred koncom doby) len nech na mňa nekričia :D Upravené 1 krát. Naposledy upravil Devildriver (12.04.2010 22:31) |
DEVIL - a kto by prosím Ťa na Teba kričal ????? Mechanik je v pohode, majiteľ a predajca tak -isto. Zavolaj im zajtra a možno Ťa zoberú aj v sobotu. Ja som s nimi nikdy nemal a nemám problém - aj napriek tomu že som zmenil značku - stále tam chodím a max. spokojnosť......... |
S hondou som tam chodil a pohoda.v pohode su aj u yamahy petro.teraz servisujem v autoskole delna.tomkovci zacali so servisom motoriek.presov je teda v pohode |
danopanci: ok super potom, zajtra im brnknem sám na seba sa kus hnevám, že som na to mal myslieť skôr, lebo v Homede sa zvykli škaredšie pozrieť na pár stovák km naviac, ale homed je homed |
My sme tam raz kupili komplet oblecko pre manzelku a o par rokov neskor aj oblecko pre otca. Pristup naozaj super! |
Dobry pristup majitela nerobi ani nejake extra velke ramena te ja som sef chodim tam v celku rad |
Nielenže nerobí ramená... Na TA-čku je blbý prístup k zadnej sviečke. Mechanikovi sa nedarilo ju odskrutkovať. Majiteľ sa na neho chvíľu díval, potom si vyhrnul rukávy na bielej košeli a urobil to sám |
tak to má byť Upravené 1 krát. Naposledy upravil Devildriver (13.04.2010 15:52) |
Ja som tiez s touto predajnou spokojny a mas pravdu ten chlapik je suprovy |
no,neviem ci uz nezacnu robit ramena.poslal som link diskusie Lukymu z predajne |
Pilgrim: S tymi svieckami mam rovnaku skusenost, tiez to spravil len tak v koseli |
robia aj ine znacky ako hondy? respektive nas servis na suzu v ke je momentalne nedostupny a potrebujem servisku |
velmi stara tema ale skusim.... |
Dandzo, ja som bol v RP Moto pred cca. dvoma tyzdnami a musim povedat ze mechanic Tony (dlhsie vlasy v cope) je cool, Patrik (majitel) je total pohodak. Najslabší článok tejto inak titánovo silnej reťaze je mladík za pultom na predajni. Chlapec by mal dostať zopár lekcií z project manažmentu. Príklad: v lete mi praskol špic na 18tke zadnom kolese mojej XRke. Márne som zháňal náhradný v HE či VT. S rovnou hlavičkou nemali. Skočil som do RP moto (štvrtok). Chlapec povedal že nemajú skladom, no není problem objednať a pri šťastí zajtra ráno (piatok) pride s tovarom. Objednal som si dva ks pre istotu. Potešil ma informáciou že mi bude volať. A tu je ten prúser. Nevolal. Nevadí. Zavolal som si sám. Povedal že spice neprišli. Ubezpečil ma že v pondelok ale určite ich budú mať, a znovu že mi zavolá. Potešil ma lebo v pondelok poobede som cestoval spat za moto na Domašu. Ani v pondelok nevolal. Nevadí. Ved si zavolám opať. Povedal mi že zrejme nastala niekde chyba a prezistí mi prečo spice nechodia. Že mi zavolá čo zistí. Tak som čakal dva dni. A nič. Tak vo štvrtok (po týždni objednávky) som volal opať ja. Nevedel mi povedať prečo ich este nemajú. Požiadal som ho nech to preverí so svojím šefom. On na to že mi bude volať. Skoda, opať nevolal. Tak to prebiehalo celý nasledujúci týždeň. Na tretí týždeň od objednávky mi volal že má moje spice. Ja som ich medzitým poriešil cez HE kanály. Tak som ho požiadal pre budúcnosť, aby zavolal update zákazníkovi ked mu to prisľúbi. A nech nenechá zákazníka márne čakať na telefonát ktorý nikdy nepríde. Trošku follow up by zákazníka potešilo. Najma ked mu to predávač sám ponúkne. Možno dlhý príspevok, ale to je jediná slabina tohto inak super servisu. Ked som tam bol pred dvoma týždnami a nechal im tam svoju moto, tak som ho osobne poziadal nech mi urcite zavola update a pripomenul som mu issue so špicmi z leta. Prislúbil so slovami že samozrejme. No ani tentokrát update nezavolal. Volal až po troch dnoch že si možem prísť pre moto. Každopádne servis vrelo odporúčam |
Re: miguel: |
výborne Dandzo, dík za ďalší tip. Som rád že sme urobili tento update čo sa servisov v PO týka. Tak vela zdaru v tento sezone 2016 a čo najmenej servisných úkonov. Ale ked už bude treba, tak vieme kam ísť ;) |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 109823 | Včera: 188606