Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
ak su tu nejaki majitelia tychto strojov, napiste prosim Vas nazor na ne. Upravené 1 krát. Naposledy upravil todra (03.08.2006 16:39) |
Tusim som pred casom cital porovnavaci test este aj s panom, a fjr tam tusim vysla sice ako najvykonnejsia ale najhorsia. Neviem mozno si to zle pamatam, ale skusim pohladat. |
cygno step mi podal rovnake info takze asi to bude pravda |
cygno: mas pravdu robili v casaku porovnavacku |
tiez som to cital , ochrana proti vetru mala Yamaha dost slaby , aj celkove pohodlie sa mi zda . Je mensia ako BMW . |
ahoj, na 1200 RT som stravil asi 100 km(nieco cez hodinku) po okreskach... |
Super dodoKE, tomu hovorim odpoved dakujem. |
Pozri tento test www.motocykl-online.cz/index.asp?KatId=100... Aj ja pokukujem po FJR-ke Upravené 1 krát. Naposledy upravil skywallker (03.08.2006 23:26) |
v tom teste od skywalkera je iba 1150, co je dost zastarala oproti technike u 1200-vky, ale fjr je tam ! |
na www.marimoto.cz je akcia na FJR za 344 000Kč. |
Nejazdil som ani na jednom ale Yamaha sa mi zdá s toho prečítaného taká prisposobejšia.BMW je zbytočne drahé kvoli značke. |
Mám nabehaných na RT 13 000 km. Nemám čas sa tu teraz rozpisovať o podrobnostiach, lebo by som opisoval presne to, čo písal DODO vo svojom príspevku. RT je jednoducho stroj, ktorý má "dušu"...je to ozajstná motorka..ÁNo dá sa namietať, že FJR je výkonnejšia, ale to je asi tak všetko. Na nej vás budú po 100 km pri 160-ke svrbieť ruky aj nohy od vibrácií... Ovládateľnosť RT-čka je bezkonkurenčná...A ten, kto chce čosi aj trochu iné, výnimočné vie, čo znamená BMW.... Tiež som riešil túto dilemu... |
Inak , ak sa budeš chcieť povoziť a vyskúšať, nie je problém...Ozvi sa mi a dohodneme sa. Dokonca môžeš skúsiť hned aj FJR-ku, kamarát ju má. |
Myslim, ze FJR a RT su diametralne odlisne motorky, ktore je tazko porovnavat. ...porovnavat by sa dal s RTckom Pan. FJRka je asi najsportovejsia motorka spomedzi cistych cestovatelov. |
FJR je pekná no viem o jej najväčšej slabosti. A to je zraniteľný motor. Stačí malý pád na ľavú stranu na mieste a prvý na rane je dekel motora. |
Agressor: To čo je za hlúposť, že FJR sa nedá porovnávať z RT-čkom? Obe motorky sú výsostne určené na diaľkovú turistiku, tak práve preto je tu porovnávanie oboch motoriek na mieste. A keď niekto vyzdvihuje u FJR obrovský výkon a športový strih, tak sa mi to zdá u cestovateľa úplne zbytočné, pretože nikto nepotrebuje nikam cestovať 260-kou... Je to skôr mínus ako plus, už len kvôli menej pohodlnému posedu....(U FJR je jazdecká pozícia viac naklonená dopredu ponad dlhú nádrž) A tie minusy treba spomenúť, vzhľadom na to, k čomu je motorka predurčená... |
Carlos - niekto robi turistiku na XX, niekto na Hayabuse, niekto na Goldwingu a niekto na Varadere. A PRECO ASI??? Sportova jazda nie je o maximalke - to preto urobili kategoriu motoriek "sportovo turistickych", lebo niekoho bavi sportova turistika a nie sedet na prdeli v kresle za murom plastov a cakat na koniec dialnice. |
agressor nehadaj sa, FJR nejde dobre v rychlych zakrutach, neda sa poriadne naklopit ma nizko stupacky, pada do zakruty, motor ma tvrde reakcie, urcite by si jej na Varadere ukazal chrbat na klukatej ceste. FJR naozaj nie je sportova motorka. Nie je vsetko len vysoky vykon. BMW ake ma Carlos ide v zakrutach super, rovnako aj Pan. |
RT je krásna motorka, ja by som ju bral aj zijaznovo aj výkonovo |
Mam pred sebou julove cislo Motocyklu, v ktorom FJR 1300 AS (ako najpredavanejsi cestovny motocykel v europe) vychvaluju do neba - tohorocny model ma prepracovany podvozok, ma YCC-S (Yahama Chip Controlled Shifting), Unified Brake (nieco ako vylepsene CBS), ABS, ma to automaticku spojku. Co sa tyka toho spravania v zakrutach: "Je s podivem, jak snado lze tento vice nez 260kg tezky motocykl preklapet z jezne zatacky do druhe a jak model FJR zvlada i ty neostrejsi vracecky." |
www.motorkari.cz/index.php?show=00000002833 |
agressor chapem, precital si si test, nejazdil si na nej a oklamalo ta to, viem ze v niektorych testoch je hodnotena vyborne v inych horsie, napriklad v "motocykl" v alpskom porovnavacom teste (je to vlastne cesky preklad testu z Motorradu) uz skoncila horsie a konecne napisali pravdu ako sa chova v zakrutach. Ja som na nej na rozdiel od teba jazdil, a to dost dlho (model 2006) a mozes mi verit ze v zatackach ide uplne na p**u. napriklad som parkrat poriadne skrabol o zem topankou aj ked som mal nohu uplne prirazenu pri motore, neviem preco topankou a nie stupackou, a riadne som sa zlakol lebo som ani bohvie ako naklopeny nebol, okrem toho iba uplny ignorant nepozna ze pada do zakruty lebo to je poznat uz v prvej zakrute co s nou urobis ze musis riadidla tahat do opacnej strany. Co robi motor ked tam mas nespravne otacky ani rozoberat nebudem to trhnutie v naklone. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Moderator (11.08.2006 13:38) |
Kludne rozoberaj, celkom som zvedavy. |
nie nie som idiot daval som na to velky pozor mal som stupacku v strede topanky a chodidlo prirazene pri motore a suchne to o zem lebo stupacky su zle umiestnene a moc nizko - daju sa tam sice dokupit ako original prislusenstvo stupacky na sportovu jazdu ale to neviem ako to funguje ci su aj vyssie alebo co. okrem toho musis mat v zakrute uplne male otacky - povedzme ides na styrke uz od 40 hoci aj do kopca, silu v tych malych otackach ma ale zasa nejaku sportovu silu nie. Ak tam hodis dvojku a chces prejst horsky prechod na strednych az vysokych otackach tak motor trha jak svina - napr. brzdis motorom z kopca na dvojke, naklopis to v 60 a v naklone jemne pridas plyn a sklbne jak hovado. Ak tam das trojku tak je to lepsie ale stale trochu trha, musis ist proste ako s autom na malych otackach styrkou iba vtedy ide cisto - sam seba by som sa urcite s inou motorkou predbehol |
Samotar: Asi by som to sám lepšie nenapísal... To je presne obrovská výhoda dvojlcového boxera v ťažkom kľukatom horskom teréne... ťahá úplne odspodu v extrémne nízkych otáčkach... |
Agressor: Sorry, ale slovo hlúposť bolo tentokrát na mieste... ak sa budeme baviť o mototuristike, kludne si do toho môžeš Ty sám zahrnúť aj Hayabussu a sám si to oddôvodniť, prečo je to športovoturistická motorka.. Ja som zhrnul výhody a nevýhody pre Mototuristiku, čo sa týka RT a FJR... a došiel som na to, že výhody FJR (tie športové) z pohľadu mototuristu nie sú presvedčivé... (ale je pravda, niekto robí turistiku na JINLUN Marauder 250 a je šťastný...) Upravené 3 krát. Naposledy upravil Carlos (11.08.2006 1:58) |
carlos: Upravené 1 krát. Naposledy upravil agressor (15.08.2006 9:14) |
Agressor: Len si prečítaj názov tohoto príspevku. Porovnať treba Yamahu FJR a BMW 1200 RT. A nie robiť výber najuniverzálnejšej motorky. Nemôžem porovnávať iné typy a ani som nechcel. Na turistiku jazdíme partia, kde jeden z nás jazdí na litovej CBR-ke a cíti sa na nej fajn. Nech si každý jazdí na čom chce. Ale Todra sa pýtal na RT a FJR...To za prvé. |
neviem kto co ziarli na bmw ci co to robi, ale bmw-filia mi skor pripada ako nazov vymysleny zavistlivcami...... Upravené 1 krát. Naposledy upravil dodoKE (15.08.2006 20:01) |
Carlos - vravis, ze vykon FJRky je na skodu. Ja Ti vravim, ze su jazdci, ktori vyssi vykon povazuju pri turistickej jazde za vyhodu, pretoze turistov je milion druhov. Pre niektorych je najlepsia turisticka motorka GS alebo Varadero, pre inych Pan, pre dalsich Hayabusa a pre Teba napriklad RTcko. Nemozes povedat, ze najlepsie je RT, lebo ma nizsi vykon. Uz chapes o com hovorim??? |
Agressor: Zopakujem to po Tebe: Ja Ti vravim, ze su jazdci, ktori vyssi vykon povazuju pri turistickej jazde za vyhodu, pretoze turistov je milion druhov. Pre niektorych je najlepsia turisticka motorka GS alebo Varadero, pre inych Pan, pre dalsich Hayabusa a pre Teba napriklad RTcko. Nemozes povedat, ze najlepsie je RT, lebo ma nizsi vykon. Uz chapes o com hovorim??? |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 125344 | Včera: 171633