Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
mam problem, chcel by som sa ist povozit do rakus, ale mam trochu hlucny trombon na moto (znacka SHARON). pocul som, ze tlmice sa davaju rovno k ladakom, lenze ja som moto s ladakom uz kupil a tlmic Db nedodali |
do AT chodim dost casto a nikdy som s tym nemal problem.. ale mozno som len mal stastie |
to asi hej, lebo kamarat nedavno vyfasoval 1oo euro + otocka smer slovakai... a ako tych smradov rakuskych poznam, srat sa nebudu - pokuta dovi, dopo.. ziadne ze vyriesme to dohovorom |
JIHIRO: u nás se tradovala historka kontroly nejen hluko-měrem ale i obyčejným drátem strčeným do koncovky - jak byla koncovka otevřená bez přepážek - alou zpátky nach domov. Kvůli tomu si pár lidí dělalo vyjímatelnou vložku s ďourama, které hluk tlumili, ale taky splňovali podmínky rakouských celníků na přepážky v laufu. Dávali ji před celnicí a vyndavali za celnicí. Páč to s ní nejelo a motor na to nebyl vyladěnej. |
Aj ja som kúpol moto s laďákom bez DBkillera. Ten zvuk ma natoľko rušil, že o pár dní som si v práci za poldruha hodinky vyrobil doň tlmič. Stačila cca 20cm rúrka D=30 a správny medzikus na vyplnenie medzery v koncovke výfuku, zvaril som ich dokopy a vyberateľný DBkiller bol hotový. Samozrejme z nerezu. |
tak posli planik, nech to podla toho urobim, lebo uz sa daky dbkiller aj nasiel, ale tusim za 33 libier a to je trochu moc... |
jihiro, su rozne typy DB killerov.. pozri si na nete obrazky a podla toho si nejaky vyrob alebo nechaj vyrobit.. |
Nuž, ja som to robil bez plániku, ale poobede ti niečo viem nakresliť a večer to sem hodiť. Ide o to, že rozmery laďákov a koncoviek môžu byť odlišné a tak si to aj tak musíš prispôsobovať svojim parametrom výfuku. A dĺžku trubky som postupne po niekoľkých pokusoch skracoval na ten ideálny zvuk... |
berobi: včera jsem konečně našla a mohla koupit knížku o teorii a konstrukci motorek, po níž pasu už dva roky. Je tam docela zajímavě napsáno právě o koncovkách laufů. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Cendina (26.03.2008 11:49) |
cendi mas pravdu, ale to neni az take kriticke.. tu 'stratu' vykonu nepocitis vobec.. |
jihiro, napr: Upravené 1 krát. Naposledy upravil pitaz (26.03.2008 11:56) |
pitaz: jak kdy a jak s kterou koncovkou. Táta na Intrudera 800 zkoušel nejdřív nějaký dokonce homologovaný otevřený trubky z krámu, krásnej zvuk, ale ďoury ve výkonový křivce měl jak sfiňa. V určitých otáčkách mu to pomalu chcípalo. Pak vzal staré roury, navrtal do nich 4 ďoury a tam už žádný ďoury nepoznal. |
cendi moze byt... ja som to 'skusal' iba na supersportoch 4 valcoch. s inymi moto nemam skusenosti |
pitaz: kdybych tam žádný laďák nedala, nedávali by se širší trysky ani více propustnej vzducháč, je to začarovaný kruh. Všechno souvisí se vším. Každá z těch dílčích změn měla vliv na změnu v křivkách a chování motorky. Nemůžeš dát jen širší trysky, protože nemáš optimální směs, je bohatá a málo vzduchu, hodně to žere a nemá to takovej efekt. Nemůžeš dát jen více propustnej vzducháč, nemáš optimální směs, hodně vzduchu, tím pádem málo benzínu. Můžeš dát jen trysky a vzducháč, budeš mít víc směsi - větší rány, větší výkon, ale co odfukování motoru? Když máš INPUT větší a OUTPUT menší je to OK? A naopak, pokud máš OUTPUT větší (laďák - menší odpor výfukových splodin) a INPUT (nezměníš sání)..... |
Presne tak asi vyzerá môj tlmič "podomácky" vyrobený, ako na tom obrázku. |
jezis.. premudrela ukecana zenska ja tomu rozumiem Upravené 3 krát. Naposledy upravil pitaz (26.03.2008 12:35) |
Tie spätné tlaky sú veľmi dôležité u dvojtaktov, tým nechcem povedať, že štvortakty nepocítia nesprávne tlaky vo výfukovom systéme, ale nemajú takú úzku hranicu ideálneho vyplachovania vplyvom tlakov vo výfukovom potrubí. Iné je to samozrejme pri vyslovene športovom vyladení motora na okruhy- tam treba všetko zosúladiť presne ako bolo popísané vyššie. |
pitaz: machruju né (teď kdybys sis mě představoval, tak hážu ukrutánskou patku a z huby mi trčí růžová bublina ) |
berobi: pravdu máš. Prvořadý jsou svody. Pak teprve to ostatní. |
jihiro, vyfasoval som v AT pokutu za rychlost .. meralo ma auto co sa za mnou "tahalo" asi 15 min., k ladakom nemali ziadne pripomienky.. skorej by som daval bacha na "kumulativnu" pokutu v AT. Ide za tebou auto, nahravaju si ta a ked ta zastavi urobi ti pekny "ucet".. ja som tam mal rychlost, predbiehanie na plnej, stopku... |
rp76: tak to si musel riadne fasnut. |
Kunem na tie svoje či nemaju E čko |
Nebudem. Bude to mat len tlmitko. Pisal som s riki1. On ma Sharon vyfuky a ma k nim aj tlmitka. Original to k tomu dodavaju. Pisal, ze E-cko to nema. Takze do zahranicia ee. |
v louise je db killer od 25 e... ale tiez by som si ho skor vyrobil, len fakt neviem ci to ma zmysel, niektori policajti meraju hlucnost - nesmie prekrocit to co je v technicaku, dalsi zas strkaju nejku tycku do tlmica a ked chcu moc mudrovat kontroluju este aj ci to ma to e-cko.... |
taaat diki, uz som ujovi napisal, tak snad to pojde |
taaat: ja som precital a objednal. Neviem vsak, ci to tlmitko zabezpeci, aby som nedostal pokutu. Mas s tym skusenost? |
diger1, ked ta chcu dojebat. tak ta dojebu.. zalezi od buzeranta, ale myslim, ze s tym db killerom by si uz musel mat naozaj stastie, aby sa v tom zacal nejaky zeleny buzno rypat, aj ked ti rakuski hajzlici... |
diger1, ta tlmivka o nieco znizi hlucnost.. nie o vela. Ladak aj s db killerom je hlucnejsi ako seriove vyfuky. Pokial nemas homologizovany tlmic, si adept na pokutu.. Jedine co ta tlmivka zabezpeci je, ze o malo znizi hlucnost a snad aj sancu, ze vyprovokujes k cinu prislusnika.. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 300009 | Včera: 137541