Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
falosny vzduch to nema kade tahat to som uz kontroloval, ja si myslim ze to bude slaba iskra ako pise 250cross lebo uz neviem co to moze okrem toho byt |
No ja by som to tipoval na to, že ti kdesi taha vzduch, kade nemá(napr. guma mezi karbom a hlavou), príp. častá závada LC4, teda zapalovanie-slabsia iskra, a už nedokaze zapalit dokonale celú zmes vo válci a tým sa dusí, alebo je motor už vybehaný |
cawte pani ja mam tiez ktm lc4 400 a tiez to trochu dusi v nizkych otackach a mojho otca bratranec opravuje motorky a on povedal ze s tym sa neda nic spravit ze to robia vsetky ktmi |
Píšem teraz v zastúpení DuffGNR, bo mu neide net. Skúšali sme aj druhý karbec ( moj, s ktorým moja motka normálne išla ) a bolo to to isté. Skúšali sme aj druhú indučku a stále to isté. Asi do pol plynu sa motor chová normálne, ale pri určitom bode - otáčkách - začne sa dusiť, prskať a pecky do laufu, proste strata výkonu. A keď dá plný kotol, proste sa motor potichu dotočí Upravené 1 krát. Naposledy upravil mrqa (28.04.2008 22:07) |
mne sa ta moja triska nepozdava je tam 19 a posledne cislo je dojebane od nejakeho experta co ju asi skusal dat von a mal na p..u srobovak alebo bol lavak a mal srobovak pre pravaka na 620 sa da kupit najecsia 195ka a taku tam mozno aj mam, skusim nejaku 170ku a uvidim ci sa nieco zmeni, sytič vypada ze funguje normalne, ked som pozeral akej farby je sviecka tak ma prekvapilo ze nemala ziadnu farbu inak tu je stranka zo vsetkimi dielmi na ktm len skoda ze neni slovenska www.ktmworld.com/ktm_oem_parts.asp |
Ja mam tiež 620, 50 konikov a trisku mam 170-ku. Tie motory su podobne, ak nie rovnaké. |
rok vraj 94 ale podla cisla motora by to mohlo byt aj 96, vykon 50k niekto vravi ze 60, tlaky by maly byt ok, ked je to este studene tak to ide celkom dobre ale ked sa to zohreje tak sa tomu nechce, ono ked sa to nejako dostane do otacok tak to taha jak hovado ale ked napriklad na 3ke mas male otacky a pridas tak to dusi, nechce sa to brat z nisich otacok.to iste nam robil aj ten sasikov husaberg 501 co mal cez zimu. Ta sasikova slape jak hodinky, tu nakopne aj decko netreba hladat ziadnu uvrat staci kopnut a ona hned chyti ale je citit ze to je 400 a ne 620 |
Predpokladam ze techničák k tomu asi nemáš, ale aj tak, aky to je asi rocník a kolko koní by to papierovo malo mat nevieš? Upravené 1 krát. Naposledy upravil mrqa (20.03.2008 22:38) |
ddmm1 skusim si pozicat pravdepodobne mensiu trisku z brachovej 400ovky |
dojdi, sasik je teraz stale niekde v bahne a ja v garazi tuarega mam tiez na drapakoch ale 180kg je v tazkom terene moc tak som si dokupil ktmku |
Jasneeeee že Šimon. Dojdem dakedy pozret, ja mam teraz tiež problem s LC4 620. Upravené 1 krát. Naposledy upravil mrqa (20.03.2008 22:24) |
skus dat predpisane trysky,zavolaj do KTM BB,povedia ti prip. predaju.ak nepomoze,tak nove zapalovanie.jeden to objednaval z ciech a bolo dost lacnejsie.vecny problem lc4 |
tuarega mam uz aj lc4ku a sasik ma 400ovku, ty si kto? Šimon? Upravené 1 krát. Naposledy upravil DuffGNR (20.03.2008 22:10) |
Ktory? SASIK? Neverim A tuarega ece mas? Upravené 2 krát. Naposledy upravil mrqa (20.03.2008 22:02) |
Si kupil KTM Lc4 620? Upravené 1 krát. Naposledy upravil mrqa (20.03.2008 21:48) |
skus vycistit aj filtre a vymen stary benzin , moze byt v nom voda po zime |
Mam problem s KTM LC4 620 po zahriati pri pridani viac plynu ju zacne dusit a zacne strielat do vyfuku, ide iba ked ju od jednotky alebo dvojky zacnem tocit do vysokych otacok a kvaltovat hore, ak su na niektorej rychlosti mensie otacky motora nechce sa brat za plynom. Ventily som skontoloval, filter vycistil, karburator som vycistil aj skusal stelovat ale moto sa chova stale rovnako, sviecku som tiez menil, aj ihlu som skusal dat na rôzne polohy ale bez vysledku. V karbeci je 190 triska, neni to moc? Dost to aj zere, ale sviecka cierna nebola. Karbec je tam dellorto 40. Ja uz neviem v com moze byt chyba Najidealnejsie by bolo skusit asi druhy karbec. Skuste prosim niekto poradit v com moze byt chyba. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 299162 | Včera: 226306