Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
Zdravím páni,chcem si kúpiť ostré enduro,rozhodoval som sa medzi Husquarnou TE/TC 610 a KTM LC4. Nakoniec som sa rozhodol pre KTM. Chcel by som vedieť,aké skúsenosti máte s týmto typom,čo mám od neho očakávať a aká je poruchvosť,prípadne jeho neduhy apod. |
ja by som ju nebral.kamarat to mal.prerobil na nej 50tis.odchadzaju zapalovania,ale to aj na husky.tazko sa kopu atd.ak zly 4takt,radsej dobry 2takt.a trate by som s nou zdaleka obchadzal |
ddmm1:ale ja chcem práve ostrejší štvortakt. Dvojtakt je super,ale plánujem aj dlhšie trate po total lazoch,musím hľadieť na spotrebu a potrebujem z motora aj silu,bez toho aby som ho nejak extra točil(narážam na to,že to má večší krútiaci moment)....nechcem klasické endurá ako DR,XL a TT,tie sú zase ťažké a nemotorné. Upravené 1 krát. Naposledy upravil stihi (17.03.2008 5:32) |
aj lc4 a tc su dost tazke,ale na solidny 4takt treba aspon 90-100.uvidis.tu Lc4 kupil za 65 a predal za 33tis.ledva.a to este urobil na nej go a dal nove zapalovanie.ja osobne ani jednu s nich aj pre drahsie ND.na lazy by ti stacila aj honda 600 xr www.bikepics.com/honda/xr600/ Upravené 1 krát. Naposledy upravil ddmm1 (17.03.2008 9:29) |
no, ja mam LC4, enduro, ale ostre enduro to ani z daleka nie je, uz len kvoli hmotnosti |
noo lc4 je v pohode,aj ja som nad nou uvazoval ale poviacerych endurach som sa rozhodol na jazdenie po horach pre fakt nieco lahke a ostre ,a tak som si vybral hondu cr 250,a parada,jazdi sa mi super, STIHI-vidim ze si z LC,aj ja som,odkial si presne? |
Ďakujem za postrehy. |
No ja mam 96, to je to iste, az nato ze ta 98 ma el. starter jak sa tak kukam. Mam ju kratko takze este sa len zoznamujeme, ale zatial spokojnost, no neni to najlahsie ale zase to neni ani nejak tazke, ale tak je to taky komromis medzi vykonom a cenou, teda na 4T, taka XR600 je tiez super stroj ale XR su dost drahe vzhladom na rocnik, ale inak su to velmi spolahlive moto. Ale ked lc4 tak len nejaku v dobrom stave, inak racej cosi ine, jak chces posli SS, mozem ti poslat aj nejake clanky o lc4 vyvoj atd. aj manualy |
no, to mas pravdu, moja ma o 10 kilo naviac, ale ked si pisal, ze chces ostre enduro, tak som mal pocit, ze sa chces pohybovat niekde na urovni do 130 kg |
Nazdar,ja mam KTM 600 lc4 a co sa tyka vahy a vykonu tak je to super stroj,XL a XT sa tomu nevyrovna............troska tazsie sa to kope,treba sa tomu troska viac venovat co sa tyka udrzby ale ta motorka sa ty odvdaci za to |
nazdar, ja mam tiez lc4 ( pozri profil ) a som snou spokojny , ked je das co pyta tak ona to vrati . a zase ktm je ktm |
Upravené 1 krát. Naposledy upravil stihi (17.03.2008 18:36) |
mne startuje ktm za studena na 5-6 krat |
koudy32:parádna mašina,koľko koštovala? |
kazdy km nieco stoji , a 50% je na moto a 50 % na majitelovi kolko to je |
stihi: Nie je LC4 ako LC4 vyrábali sa vo viacerých verziách. Boli aj verie čisto súťažné. Kamoš mal 620, je oproti Husqvarna ale ťažšia. Druhý kamoš má LC4 400 a tá motorka nemá chybu, dobre sa na tom jazdí a výkom to má solídny nie je to taký brutal ako 620. Ja mám Husqvarnu 610 osobne by som ju nevymenil za LC 4. Huska sa mi lepšie riadi. Motor KTM LC4 má lepšie vyriešenú filtráciu mazania ako motor Husqvarny. Na Husqvarne treba meniť častejšie olej o to je to nákladnejšie. Zapaľovania ti odchádzajú aj na nových motorkách tejto kategórie, takže ten argument neber vážne. Taktiež môj názor je, že Husqvarna je na tom podvozkovo lepšie ako LC4. Riešiť ktorý motor je slabší a ktorý silnejší je mlátenie prázdnej slamy, či HSQ 610 alebo KTM 620 sú to riadne kladivá a veru sem tam okolo mňa aj prefrčí brácho na HSQ CR 125 |
kxbibo:ďakujem za názor,ale husku nechcem,čo som čítal tu na fóre a skúsenosti čo majú chlapci z okolia hovoria v jej neprospech. Oni to vždy viac robili ako sa na tom vozili. Dosť často sa stáva,že ventil sa stretne z piestom a potom je to v riti. Myslím že husky je oproti ktm o dosť poruchovejšia. A ešte je problém aj za súčiastky,na ktm sa dajú zohnať bez problémov,na husku je to dosť problém,aspoňu nás... |
stihi: kamarat ma husku610 1998 , nema nejake problemi len jeden a nevie sa ho zbavit nakopavacka, ty co maju husqarnu vedia o com asi hovorim |
koudy32: to je práve problém,že u nás nemá nikto ktm!!! Bol by som najradšej,keby mi to niekto pomohol kúpiť,niekto kto má ktm lc4620,pojdem to pozrieť v piatok,je to v pezinku ak by bol niekto ochotný viem ho po ceste zobrať. Pojdem spodom cez nitru. Bo by som vďačný ak byso mnou išiel niekto skúsený,iste by bolo aj nejaké to pivo. |
to mas dobru streku |
Ja tam chcem vyraziť skoro ráno...môžeš mi poradiť na čo všetko si mám dať pozor a čo skontrolovať pred jazdou a po jazde? Mal som pred tým suzuki DR500 apriliu 350,jogurty a hádam všetky bežné jawy a čezety,ale toto je niečo iné. |
Zdravím páni,potreboval by som ešte info ohľadom LC4. Pri pozeraní fotiek som našiel stroje,ktoré majú na ľavej str.valca motora akési mini rebrovanie a stroje toho istého ročníka,ktorím toto rebrovanie chýba. Vedel by mi niekto vysvetliť rozdiely? Foto sem neviem vložiť,viem poslať na mail ak by si to chcel niekto pozrieť. Ďakujem |
filip aj tu predava jeden ktm lc 4 620 ale starsi rocnik okolo 1990 ale neviem za kolko ale urcite to nebude tych 60000 ako tu co chces ty Upravené 1 krát. Naposledy upravil koudy32 (22.03.2008 10:47) |
Našiel som ďalšiu,ročník 94,chce za to 55000,- ale za pade by iste odišla.....1990 je dosť stare,už aj ta 94-ka je asi po funuse,pošlem foto na mail. |
Myslíš? Zober v úvahu,že tá prvá je origo v stave od výroby.Preplastovať a onálepkovať mašinu to nieje problém,zo starého vraku máš hneď krásavicu! Ale keď vidíš tento typ stroja v stave origo od výroby,tak hneď vieš ako sa k nemu majitelia správali... |
filip : treba to ist pozriet , ine ti neporadim ked to vidis je to x krat lepsie ako ked ti nirekto povie je taka a taka.... |
Jasné máš pravdu. Uvidím ako to dopadne,potom budem informovať! Ak by som išiel pre tú druhú ozvem sa Ti,ak budeš mať čas mohli by sme tam vybehnúť spolu. |
stihi: mám Husqvarnu niekoľko rokov a aj otec aj kamoši to mali ale vymenili to len preto, že chceli niečo novšie. A to, že by bola poruchovejšia ako KTM tak nie je. S náhradnými dielmi problém nie je. Sret piesta s ventilom som ešte na Husqvarne nevidel, vieš ono je to tak kto sa stará tomu to jazdí, kto sa stará zle tomu sa stretne ventil s piestom. S ventilmi robím len jedno kontrolujem a nastavujem vôľu. To musíš robiť tak isto aj na LC4. Ja ťa nenahováram na Husqvarnu kúp si čo chceš. Nech ti mašinka dobre slúži. |
kxbibo: to že sa stretol ventil z piestom sa stalo dvom od nás,na 610-ke aj na 410! Chlapci sa o to nestarali zle,ale vždy niekomu niečo odišlo. Možno mali len smolu..... Jasné dodrbe sa aj ktm,ale o tom som nepočul také hrozné historky ako o huske. A je neodškriepitelný fakt,že ktm vypadá dizajnovo o dosť lepšie ako huska. |
rebra maju myslim starsie ktm.brat mal lc4 620 2002 motard a bola bez rebier.tak nech sa ti vydari kupa. |
ddmm1: vďaka,že mi držíš palce,ale pri mojej smole sa obávam,že sa mi do týždňa rosype motor.... |
iny kamarat lc4 400 doniesol z nemecka.jazdila tam len po ceste a nieje s nou problem.kup len v super stave,ziadneho zlepenca.ak kupis dodru,tak ti musi na hobby vydrzat dlho.a daj bacha na nakopovacku,ak je robena je to problem natocit.roztlacali sme ju,ziadna slast.previezol som sa na nej a na endurko nieje zla,len vravim SUPER STAV. |
ddmm1: o nič iné mi nejde,len o dobrý stav. Mal by to so mnou ísť pozrieť koudy,dvaja už hádam nekúpime vrak. |
stihi ja som počul rôzne historky aj na KTM aj na Husqvarnu aj na Husaberg aj na japonskú štvorku. Kazia sa všetky stroje. Kamoš má LC4 400 a osobne ti poviem to by som bral radšej ako 620 (625). Robili sa aj 540 tie sú súťažné od výroby myslím že to boli ročníky 98-99 tak nejak. Videl som ich v inzeráte ja by som sa poobzeral skôr po takej. |
kxbibo: Tak tie 540-ky som ešte v ponuke nevidel,možno sú pod iným označením ako lc4.... |
kxbibo : nechapem prečo ved 400 važi tak isto a je citelne slabšia, preto sa ich vyrobilo tak malo a preto sa aj zle predavaju, ktm je výkonná moto s dobrým podvozkom, ale spolahlivost - a cena nd tiež, neuvažovali ste o ttr. |
mirkokos: yamaha ttr sa mi nepáči dizajnovo a oproti ktm je to cúvadlo!!! Navyše ktm dostať lacnejšie.....ale proti gustu žiaden dišputát. |
aj ja rozmyslam o kupe KTM LC 620 a kukam co kde o nej pisu neviem sa rozhodnut chcem enuduro s papiermi a invectovat don max 70 000 sk aj s pripadnou nutnou udrzbou. |
Ako to je vlastne s výkonom motora lc4? Niekde je uvádzané 47kw,inde od 47koní(ph) až po vyše 60 koníkov.... |
stihi- čo je ttr????, ttr je kvalitna spolahliva moto, s pre večšinu enduro hobikov postačujucim výkonom, jasne že neni na trat ale to ani lc4, ja neviem sa moc pri terennych motorkach neriadim dizajnom, ktm je bola a bude moto pre profesionalov, jasne je to žihadlo ale tych chlapcov netrapi že ked im odide zapalovanie bude stat 15litrov a ine maličkosti, a hmotnost lc4 no neni to židne pierko ale jasne aj ja ked niečo chcem nik ma od toho neodhovori, tak vela zdaru pri kupe a jazdeni Upravené 1 krát. Naposledy upravil mirkokos (25.03.2008 20:12) |
mirkokos: pozri,ttr je pre mňa bežné enduro,dosť som sa najazdil na týchto strojoch a už ma to nebaví,chcem niečo živšie. Keď som sa previezol na kamošovej TE610 tak to bolo čo chcem,len sa mu to v kuse drbalo. Ktm je výkonovo na tej istej hranici.Trate sa jazdiť nehodlám,nie na LC4,ale máme tu fasa lazy,hory kopce kde sa dá vyblázniť,nato to potrebujem. |
hmm a co ta Husqvarna TE 410 TE alebo ta 610 to ties niesu zle stroje. ja sa v tom moc nevyznam ale kamos pred mesiacom kupil Husqvarnu 610 od Štrbeka a je "zatial" velmi spokojny. A idu skoro v rovnakej cene. DR,XT,TT ma tu unas skoro kazdy ale uz sa toho zbavuju a dost lacno. |
togo: u nás Te a TC mali chlapci a stále im na tom niečo odišlo. Možno mali len smolu a kúpili vyšlahnuté mašiny,ale žeby toľký??? Tiež je dosť problém za náhr.diely,čo mi hovoril predavač v motoshope lučenec tak je to bieda.... Zase sú jedinci čo si ich chvália. |
tok to ti verim LC4 sa nikdy nevyrovnaju, to je asi kazdemu jasne. Neviem ci poznas motostrbek.sk je to tu pri PB a ten sa prave zaobera hlavne Husqvarnou. neviem kde by som ja zohnal cosi na KTM aj ked sa mi strasne paci aj znacka je to na vysokej urovni ale tie ND no neviem.... ak mas niake linky na servis a predaj ND na KTM tak smelo posli. rad si to kuknem. |
togo neštartujú sa ťažko, chce to len mať dobre naladený motor a vedieť štartovať. |
Stihi: ved janse jasne , len ja som nemyslel dr xt tt- 20-ročne klaty mal som na mysli dačo taketo motoride.sk/page.php?view=inzercia&rub=&kraj=... |
Len daj pozor su verzie LC4 a SC, SC je tá ostrá dá sa to rozpoznať popzeraj do manuálu na jednotlivé motory nájdeš tam odlišnosti , dokonca sa vyrábali aj motokrosové SX 620... |
neviete kto niaku predava v dobrom stave a ma TP tak do 70/80 tisic. Upravené 1 krát. Naposledy upravil togo (26.03.2008 23:27) |
mikokos: tá je pekná,ale je za 72000,- a to ja nemám!!! Teraz čo som našiel lc4 za 50000,- vypadá super,zajtra ideme aj s koudym ju pozrieť,ak bude všetko o.k. tak je moja. |
ja neviem nech hladam ako kolvek tak nic nemozem nasjt uz som volal asi 10 tim a nikto nema papiere a nerad by som mal s tym opletaciky. A vsetko co ma papiere tak je len dovoz zo zahranicia. A to prepisovanie co som cital tak potrebujem na to asi 100 kravin a poplatkov, do recyklačného fondu atd ak sa nemilim.... nerad by som za moto dal 70000 a dalsich 15 na sproste prihlassenie.Ak mas niake liky s dobrimi bazosmi tak mi cosi posli prosim. Upravené 1 krát. Naposledy upravil togo (27.03.2008 23:27) |
togo: dnes v pohode prihlasiš všetko čo neni kradnute a spravi to stk, nerozmyšlal si o dovoze z rajchu??? |
Ako už písal koudy,ktm je doma,je to ta za padík,ale bol to vééélmi ťažký pôrod. Keď to mal ísť koudy odskúšať,zase sa to posralo ,bola to len banalitka,ale aj tak nájsť chybu bol problém.... |
A je zaujímavé,koudy pozeral číslo na motore a nieje to 620,ale 580.... |
mirkokos neviem si je to naozaj take jednoduchu , skusim sa spitat znamich na policii a ucidim |
togo: švagor chcel túto ktm-lc4.autobazar.eu/card.php?id=300029 a dať papiere z tej čo som poslal odkaz vyššie. Pánovi sme volali,povedal,že by tie papiere by predal aj samotné. Ak chlapíka spracuješ na 65000,-(volali sme s ním a hovoril,že pri vážnom záujme pustí cenu dole) za papiere dáš desinu,tak to máš vyhraté.... |
580 sú značené motory LC4, včara som kupoval tesnenie pod hlavu na takú motorku s takým číslom motora bola to KTM 600 LC4. 1988 |
kxbibo: všetky ročníky sú tak označené,alebo len tie staré??? Čo som pozeral motor u koudyho tak tam mal označenie 620!!! A toto sa mi vidí novšie ako 1988....môžem poslať foto. Upravené 1 krát. Naposledy upravil stihi (29.03.2008 9:42) |
stihi: myslis ze by bolo take jednoduche dat papiere z KTM 580 EXC rv92 na LC4 2001? ja sa muto niako vobec nerozumiem ale mas tam predca aj cislo motora aj na kostre a to by nesedelo nie? Ako sa to potom da spravit? Ak by to sko tak to je samozrejme velmi dobra kupa... to by sa mi pacilo |
kxbibo :noo lenze to nemam ja. To ponukal jeden na predaj a ja som aj kukal ze v 92 nic take nevyrabali ze to jje asi lc4 600 ... Upravené 1 krát. Naposledy upravil togo (29.03.2008 18:04) |
Ja si stale nemozem pomoct ale za tu lc4 640 2001 dat tych cca 70 pripadne zlava sa mi zda strasne malo. |
falesh: aj mám sa to zdalo málo,volali sme chlapovy,či to nieje čorka,povedal,že to prebehli cez databázu ukradnutých ktm a že je čistá....možno ho veľmi tlačí topánka. Každopádne ak nieje kradnutá a je všetko v poriadko bola by to super kúpa! Upravené 1 krát. Naposledy upravil stihi (29.03.2008 20:42) |
By ju bolo ist treba pozret tu 2001ku, pokial by bola ok tak neni o com, za taky rocnik je to super cena, posli mi na mail nejake foto tej ktm co si kupil dik falesh@centrum.sk |
falesh: jasné,zajtra pošlem. Skús ju ísť pozrieť,zato nič nedáš. Teda ak máš záujem. |
no ja nie ale niekto tam vyzsie o nej pisal, ja som tuto kupil zaciatkom januara takze minimalne tuto sezonu si ju chcem nechat, dufam ze ma bude posluchat |
ddmm1 mas uplne pravdu mal som te 610 zle kopala odpalovalo sviecky dost tazka do terenu teraz mam husku wr 250 o moc lepsia a co sa tyka vykonu tak ta 250 2t je ovela ostrejsia a na 2t aj dost odspodu a nevykopes si dusu 4t len s el. starterom alebo riadne vyskusat pri kupe kick start |
stihi,tak si kupil?posli mi ju na mail,ak sa ti chce motox@inmail.sk |
Stihi: SC znamená supercompetition a to sú 400,620 Upravené 1 krát. Naposledy upravil mx38rmz (29.03.2008 22:47) |
ddmm1 stvortakt ano ale jedine velmi dobry rocnik starsieho sa bojim 2t udrzba lacnejsia |
mx38rmz: práve mňa sa zdá,že ten motor je mladší ročník oproti rámu. Aj rám má iný ako koudyho LC4,celkovo je ľahšia. Už mám v tom total chaos ,možno niekto zistí viac podľa tých čísel motora a rámu.... |
Pozri ešte raz na číslo motoru dolu pri sekundárnom kolečku... ak v tom čísle nájdeš 609 tak máš od 1994 hore motor... |
Aj mne sa zda ta 2001 KTM za 70 000 sakra dobra cena az je to trosku podozrive. Na autobazar.eu som kazdy den aj 3x co je v mojej cenovej kategorii je bez papierov. Ale to co si navrhol kupit papiere od tej 92 k tej 01 nieje zly napad pisal som tomu chlapikovi ci by mi mohol zaslat este niake foto.Popripade by som tam cez tyzden skocil. No uvidim. Musim to este obvolat a aj kmosovi na dopravnej policii ci by mi s tymi formalitami niako pomohol. |
chlapci nic v zlom, ja som svoju 640 LC4 2001 kupil za 120 pred rokom, a to bola cena primerana. tak neverim, ze za rok by padla na 70. ale zase dobre vieme, ze ak je rozd*bana, tak aj 70 je vela |
mx38rmz: je tam iba to číslo čo som napísal,to je pod ťahovým kolieskom....na výfukovom potrubí č.584. Ja to vidím na skladačku,na prednej vydle je z hora rok 91,na chladičí 95.... |
Funguje bohove,ide ako prijebaná ,včera ma skoro prehodila na štrvorke. Otec chytá šoky,všade na dvore na betóne má pásy od drapáka. |
To je len dobre ze sa berie. Ja som sa pital ze sa nada menit karoseria, cize ram musi ostat povodni aj s cislom ake je v TP a musi presne sediet aj modelovo. Tak som zatial ziadno nepostupil. Hladam dalej a cakaaaaaam |
Ospravedlňuje sa tým čo som sľúbil foto,ale nefunguje mi pošta,nedajú sa mi odoslať maily!!! |
Filip opatrne to neni jawa350 , mna uz tiez trosku po zemi povlacila, s plynom treba opatrne ale ked sa horise nestalo, davaj bacha na seba |
Skúšal si pozrieť aj ostré 450 motory? napr honda crf 450,suzuki 450 a pod to sú super moto, aspoň myslím |
koudy32: už je to tu,skorej ako som čakal.... |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 3058 | Včera: 124373