Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Caume. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Geofrey (16.03.2008 16:39) |
skus sa spytat tu motoride.sk/?P=firmy&ID=46 |
Pytal som sa este v januari 08. Nema to uz v ponuke a aj ked vravel, ze sa mi pozrie na svoju odlahcenu, co by mal niekde mat, tak to zrejme casovo nezvladal ... Po 2 ci 3 tyzdnoch cakania som vzal dopyt spat ... |
Môžem sa spýtať, prečo je problém objednať kľuku z tkmoto? |
geofrey vraví pravdu, Fakt som si zakaždým spomenul , až keď som večer sadol na net s pevným odhodlaním , že "zajtra pozriem" |
OK, aj tak dík za snahu. Pošli mi ho prosím ťa s5, pošlem ho majiteľovi, možno si založí veteránmúzeum skútrov |
Geofrey: Skoda, preskoda.. Minuly rok cez leto som predal svoju byvalu 3aPolu s touto upravou, ktoru robili prave tito chalani v Trubine. Uprava ma stala pred 10 rokmi 7 tisic a teraz som celu moto aj s papierami predal za 5 |
baho: lebo 9000 Kc (cca 12000 Sk) sa blizi hodnote celej motorky, tak som hladal lacnejsiu alternativu ... |
...ja som nad tymto uvazoval na mojej KLR,akurat sa bojim,ze ak mi to nebude vyhovovat kolko zacalujem za novu kluku.Potreboval by som nazor niekoho kto to robil na takomto endure. |
Chute su rozne, tento chlapik naopak pridaval zotrvacnik a chvali si to. |
dikes dusifuk (aj za kontakt) |
Geo: Seriova 350-ka ma reakcie na plyn velmi chabe. Presne kvoli tomu som to aj ja robil. Po odlahceni som pri otoceni plynovej rukovate o 1cm po obvode na 2-ke, ci 3-ke okamzite citil tah motora.. to predtym nehrozilo.. |
Ja len aby som to nejako uzavrel... namiesto vyhadzovania financii za upravy Jawy som zvazil, ze najlepsia uprava bude kupa inej motorky. |
Hamlet ber že motoroch všeobecne vela neviem ale rád bi som sa spýtam niečo ako môže odlahčený zotrvačnýk zvýšiť výkon ? že ostatné 350 nechávaš za sebou nemal bi si video rád bi som videl ako jawa ty z tou klukou ide |
JawaEVO, s tým odľahčením kľuky(ojnica a zotrvačníky) je to tak. si predstav že chceš rýchlo dvíhať 30KG činku...no nejde to=veľká spotreba enegrie. Skús rýchlo dvíhať 15KG činku.. ide to lepšie a ľahšie=menšia spotreba enegrie - predstav si to takto nejako , ALE motor stráca kruťak. To si zase predstav tak keď zdvihneš tú 30KG činku a spadne tak vyvodí väčšiu energiu ako tá 15 KG. Napr. na ČZ 175 odľahčenie o cca 25g robí + cca 3k. |
miob ty si asi tiež neaký odbornýck a neplatí náhodou zákon zachovania energie ? ta kluka na výkon NEMÁ žiadny vplyv !!! vplyv má jedide výpln klukovej skrine ale aj to u bez klapkového motora nemá skoro žiadny význam, takže zvíšenie výkonu 0.00000001%, takže u 175 ked odlahčíš kluku o 25g tak máš 3kone naviac hej ? dobre tak ked z 350 zoberieš z 13kg kluky 5kg tak sa ty výkon priamou úmerou zvýši o 40koní že ? je smiešne čo tu niektorý píšete a pritomom o teorii motoroch ako takej neviete nič, ked píšete o lahkej kluke prečítajte si stránku TKmoto, alebo jenikovo.misto.cz/_MAIL_/upravy/25.htm , a tie kecy jedna baba povedala sú fakt úžasné ešte som tu nevidel jedno jediné video tých machrov čo tu píšu že im jawa točí 10tis alebo ide 160km/h nebodaj 180 je to sice pekné oblbovať v krčme malé deti ale písať to na nete a chváliť sa stím ? ked vätšina z vás pochopý ako 2T motor funguje trochu detailnejšie tak potom sa môžme baviť o odlahčenej kluke, je to super ale akurát v tom že nečakáš pol hodinu kým ty zpadne z otáčok výkon to nezvýši !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! a menšie rotačné hmoty tak to tak nevybruje |
a zas tu mame noveho odbornika ktory nas vsetkych presti jednym razom........ |
ducklin pozri nemáš šajnu kto som čo som aké mám skúsenosty ja som vám tie články dal sem abi ste nebádali v tme a nehovorili že píšem niečo neoverené ja viem na tomto fore má vela ludí vela skúsenostý ja ty hovorím že z tích ludí čo sem píše možno 5% niečo o motoroch skutočne vie a nie dedinský alebo krčmový "tuning", vieš také skúsenosty ako tu zviknem čítať sú fakt cool |
uz len z tvojho sposobu vyjadrovania vidno ze skusenosti mas asi 100x vacsie z pokecu ako z motoriek a keby si to mal vyskusane tak by si take dristy nepisal....ver mi ze ludia co pisu v tejto teme nebadaju v tme a vedia o com vravia, tato tema mi pride ovela rozumnejsia ako ta hned vedla jawa 350 a nafta, neviem preco nejdes tam hovorit ze aky je ten co to vymyslel odbornik... |
vieš mám rád takých frajerov ako si ty ktorý vyrástli na počítačových hrách alebo filmoch a ked sa tu niekto spýta na neakú tému tak očakáva pravdivú odpoved a nie odpovede typu ak oto zvýši výkon a neviem čo spýtam sa ta takto tak som zvedavý čio odpovieš aký motor si ty osobne upravil aký výkon si mal zmeraný z brzdy a čakám aj samozrejme graf ked máš skúsenosty samozrejme to nemôže biť problém alebo ukáž fotky, vieš mať peniaze a kúpiť neaké yamahu alebo hocičo a machovať tu ? aký si odbornýk ta za prvé nemáš šajnu aké mám doma motorky ja čo v nich mám, a čo viem tak tu prosimta nemachruj zatial si nič konkretne nenapísal nenapísal a kto tu má viac skúsenostý a vedomostý kto napísal k téme ? Hamlet ?? že kôli lahkej kluke nechával ostatné 350 za sebou ? alebo nebodaj ty napíš mi jeden jediný dôvod prečo bi mala lahká kluka zvýšiť výkon !!!! to že neodpíšeš na danú otázku beriem akože to nevieš tak nemáš tu čo písať |
normálny ludia ta vysmejú !!! choj na www.jawamania.info a napíš k danej téme svoje postrehy a čakaj výsmech tam sa to tiež práve nedávno rozoberalo |
tu som mal rozpísaný dosť dlhý príspevok , ale rozhodol som sa ho nahradiť smajlíkom nedbalo mykajúcim plecom. |
karol lenže ty porovnávaš to že ked vyberieš jednu sviečku jeden valec ty sice nepojde lenže ten druhý ho musí tahať !!!! a nie len kluku ale aj piest vo valci čo má dosť velký odpor tak skús spusť sa z kopca na 175 na neutráli a spusť sa z kopca zo zaradenou jednotkou vez sviečky či spoznáš rozdiel potom môžeš vymíšlať magoriny typu vyber sievčku. a to že ty točí 634 11500ot/min je úsmevné mohol bi si mi prosím hodiť fotku motorky alebo graf výkomu, alebo videou kde je otáčkomer vieš je rozdiel motor pretočiiť !!! a je rozdiel abi motor v 11500 mal výkon !!! to je sakra rozdiel inak ty garantujem že nad hranicu 7000ot sa z výkonom nedostaneš u tohto motoru točiť ty to sice bude krásne aj dalej ku 10 ale výkon to tam mať nebdue tak isto ako toto |
hlavne keď to povieš ty aj s tvojou jawamania info |
náchylná je možno teoreticky kôli pozdejšiemu časovaniu výkukového kanálu že stihne prejsť do výfuku menej čerstvej zmesy lenže na to je rezonančný výfuk, hele na tú stránku chodí pár tisíc ludí ktorý z jawami robia celí život a hlavne chodia tam aj ludia ktorý v jawe ešte robia do dnes !!! ja som chcel dôkaz o tvojom tvrdený že ty točí 11 500 a má pri tých otáčkach výkon chlape hovorý ty niečo stredná piestová rýchlosť ??? vypočítaj si ju aká ty vinde pri zdvihu 65mm a otáčkach 11500 iba pre info. max ktorú používali dakedy pri závodných motorkách je 20m/s a to boli piesty trošku iné ako má 634 a vieš kolko to tebe to vychádza ??? 11500ot/min /60= 191,6 ot/s *2 pohyby piestu hore dole= 383*65=24916mm *1000= 24m/s !!! ale to bi si ako skúsený maister mal predsa vedieť ved tolko nemajú ako yamahy z kovanímy piestami ale ty to máš !!! a ešte bi som rád vedel ako z takého staršného podštverca ako je 634 môžeš dostať tých otáčok zatial sa tu bavíme no nevidel osm od teba jeden jediný dôkaz nič proste žiadny text, žiadne foto, žiadny graf, žiadne video proste totálne nič čo bi potvrdilo tvoje tvrdenie |
a k tomu výfuko ako každú chvílku tu niekto "ladený výfuk" na simsona pioniera a ja neviem čo hej lenže ten "hikone" neni počítaný ako na jeden z tíchto motorov presne každí motor má inú výšku inú šírku výfukového kanálu iné časovanie iné otáčky |
toto bude este dobra humoreska :D neexistuje nic lepsie pocas skuskoveho :D Upravené 1 krát. Naposledy upravil miso251SK (06.01.2010 12:18) |
JawaEVO, vrátim sa k mojom príspevku - narážal skôr na hmotnosť ojnice. Preto som uviedol príklad s dvíhaním (hore/dole) napr. činky lebo si to môže každí doma vyskúšať. Ak odlahčíš iba ojnicu prípadne aj piest, treba ohlahcit aj kluku na vhodnom mieste. A dávať tu dole ľudí o ktorých nič nevieš ... ak sa zaujímaš o problematiku tak napíš tvoje rozumné postrehy a pridaj riadne vysvetlenie. Namiesto pindania si sa mal spýtať karola1, ako dosiahol tie otáčky? asi nie tak že sa so sériovým motorom spustil na 4 zo strmého kopca ale nejakou úpravou... |
Odľahčením kľuky sa určite nezdvihne výkon motora ako takého. Ale zníži sa mechanický odpor a energia, ktorá sa ušetrí pri roztáčaní ľahšej kľuky, sa prejaví na mierne živšom zrýchlení, resp. na kolese by mal byť ten meraný výkon o niečo vyšší - rozhodne pri vyšších otáčkach. Ľahší zotrvačník ale znamená aj nižší krútiaci moment a OVEĽA viac vibrácií. |
Robil som odľahčenie kľuky asi 15-násťročný na pionieri Jawa 550, keď som ho upravoval na terén a pozdejšie na jawe 400 / pozri môj profil/ |
mio ale to je už vyváženie kluky a to je rozdiel !!! a ved original otáčkomer je do 10 tak ako videl tích 11500 ak to bolo na elektronicom otáčkomery tak ty ukazuje 1:2, a som si 100% istí že jawa či už 638 alebo 634 sa z výkonom nedá posunúť nad hranicu otáčiek 6-7tis, je tam vela príčin a hlavne zlé konštrukčné riešenie prefukov, a viem o čom hovorím či už stím mám skúsenosty ja a velmi vela ludí ktorých poznám a ktorý sa venujú úpravám týchto strojoch ak ste niekto počuli o klapkách na motore 638 ??? viem o 3ch motorkách ktoré ich majú a ani jedna z motoriek nemá najvyšší výkon nad 6tis/ot, a dalšie 2 motorky ktoré klapky nemajú a majú velmi slušný výkon proste tomu motoru sa nad 6 nechce, |
Zaujmavá téma pripojil by som sa ale nemám s tým skúsenosť ja som na jawe jazdil len v autoškole a to ked som ju vytočil nad 2000ot tak na mna inštruktor kričal čo ti jebe však zahádže sviečky |
jawa evo: teraz ma možes spindať že som nevzdelaný chuj a tak ďalej ale ak si pozorne čítal čo sa mi zdá ,že nie tak by si videl, že sa tu nejednalo o zvýšenie výkonu ako takého ale o vylepšenie reakcie na plyn, o ktorom hovoril v úvode Geofrey. Ja si myslím, že v tomto je trocha rozdiel výkon a reakcia na plyn. |
Mali by sme sa ísť radšej niekam previesť... je jedno či s motorkou s odľahčenou kľukov, či s motorom čo točí nad 10 000, to je jedno. O problematike odľahčenia myslím že každí kto si toto všetko prečíta bude mať jasno. Keby som sa neučil na skúšky a bolo by vonka teplo šiel by som na motovilet do Ban. Štiavnice, okúpať v nejakom tajchu. |
Cau Mirečko, to by som teda šiel s tebou. Ale teraz sa uč, urob skúšky, aby sme v lete zas mohli vyraziť na Jawatour. |
jawa555 to o tých 160 tu na stránke niekto už písal a ty keby si o tom nič nevedel a spýtaš sa na niečo chceš počuť pravdivú odpoved alebo voloviny ? takže asi tak ja som mu napísal samotné odlahčenie kluky výkon nezvýši zníži sa len čas reakcie motora na pridanie plynu áno ludia si to nechávajú robiť lebo ich nebaví čakať 30 sekúnd kým klesnú otáčky na volnobeh čiže je motor akobi "športovejší" ale žiadne zvýšenie výkonu sa nekoná ak tomu zdvíhaniu činky 30kg spýtam sa takto kluka koná otáčavý pohyb alebo priamočiary vratný ? tak ak oto pre boha môžem porovnávať |
jawaEVO zbal si kufre a chod robit konstruktera do Japonska, tam to isto ocenia... |
JawaEVO, však som tam napísal, že som narážal skôr na hmotnosť ojnice, tá chodí hore a dolu a keď odľahčíš ojnicu(prípadne aj piest) aby sa vibrácie motora nepremiestnili do využívaných otáčok treba odľahčiť aj tú ojnicu na danom mieste - však ale sa opakujem. |
Bandaska85 jasné ozvala sa Bratislava |
náchylná je možno teoreticky kvôli pozdejšiemu časovaniu výkukového kanálu že stihne prejsť do výfuku menej čerstvej zmesy lenže na to je rezonančný výfuk, hele na tú stránku chodí pár tisíc ludí ktorý z jawami robia celí život a hlavne chodia tam aj ludia ktorý v jawe ešte robia do dnes !!! ja som chcel dôkaz o tvojom tvrdený že ty točí 11 500 a má pri tých otáčkach výkon chlape hovorý ty niečo stredná piestová rýchlosť ??? vypočítaj si ju aká ty vinde pri zdvihu 65mm a otáčkach 11500 iba pre info. max ktorú používali dakedy pri závodných motorkách je 20m/s a to boli piesty trošku iné ako má 634 a vieš kolko to tebe to vychádza ??? 11500ot/min /60= 191,6 ot/s *2 pohyby piestu hore dole= 383*65=24916mm *1000= 24m/s !!! ale to bi si ako skúsený maister mal predsa vedieť ved tolko nemajú ako yamahy z kovanímy piestami ale ty to máš !!! a ešte bi som rád vedel ako z takého staršného podštverca ako je 634 môžeš dostať tých otáčok zatial sa tu bavíme no nevidel osm od teba jeden jediný dôkaz nič proste žiadny text, žiadne foto, žiadny graf, žiadne video proste totálne nič čo bi potvrdilo tvoje tvrdenie |
a kolko asi má 634 zdvih ? to bi si mal poznať |
JawaEVO teraz si sa ukazal...si ako male decko... vopred sa ti ospravedlnujem, ze byvam nedaleko Bratislavy, a prepac mi aj za to, ze dedina, v ktorej byvam patri do bratislavskeho kraja... snad mi to raz odpustis, pojdem aj v nedelu do kostola, aby som si vymazal tento hriech... uprimne toho lutujem... a hned ako to bude mozne sa odstahujem inam... |
bežná má 65 , no a čo ? Ja som mal 58. a sa poser synu. |
a čo teraz 58 má zdvih keby niečo 250/471 e nie 634, za druhé potreboval bi si vymeniť aj valce za tie z 471 alebo bizona 623 a to bi už bola 250, |
tak si to porátaj pri vŕtaní 63mm |
dobre si dobrý !!! musím uznať prevrtať valce o 9mm na priemere to sa musí nechať hlavne z tých vložiek ostane vela ved 63mm nemajú ani vonkajší priemer a inak piesty na 634 ani 471 z vrtaním 63mm neexistujú |
ukáž aspon jednu fotku ved už ta tu prosím 2 dni |
www.motoservispetra.sk/?galeria&nazov=prevrtanie%20jawy... |
čo stím je tam obchod ? je tam odvrtaná kluka z 638, sú tam znížená hlavy na 638 neni tam ani slovíčko o prevrtaný 634 vlastne 471 ukáš svoje fotky motora |
EVO ty si taky velky znalec, neskutocny obdornik a historik na Jawy,ze podla mna si prisiel o panictvo, ked si pichol vtaka medzi rybiny |
JawaEVO: este stale nechapes, ze karol1 si nepotrebuje vymyslat o Jawe rozpravky a uz vobec nie ti nieco dokazovat fotkami? Je to link na jeho firmu, keby si nebol ako male decko, uz si davno mohol vediet ako a co na tej Jawe urobil. Takymto sposobom sa dozvies akurat tak kokot... |
MarekZ ale asi si ich vymýšla ked bez problému tvrdý o 634 točiacej 11500 a zrazu to už neni 634 ale úplne niečo iné |
fotky sú z motora z predminulého roka - so zameraním na tie väčšie piesty , a robilo sa to pre jedného člena Motoridu. Ak bude považovať za vhodné , tak sa zapojí. |
karol1 v tom prípade sa ty verejne ospravedlnujem no snád niesme na hodine gramatiky, no aj tak mi tá jawa točiaca 11500 neni jasná, sory no poznám dosb blboc a stále počúvať ako každému ide 160 alebo 180 a točí 10 a podobne ma už proste nebavý ked si tu vybehol zrazu z 11500 tak mi to bolo jasné, viem aké úsilie zaberie z toho motora dostať aspon niečo naviac www.jawamania.info/masters/frames/default.aspx... |
.. a rozprávky bol koniec |
jawaEVO - ech:D prepac, ale aj ked hovoris teoreticky mudro, svojim agresivnym stylom ked do kazdeho iba rypes + svojou uzasnou gramatikou vdaka ktorej sa to neda citat sa akurat tak zosmiesnis:D teda uz si sa dost:D |
Biro no počkaj lenže ty u kolesa z traktora nepočítaš dosť slušný valiví opr ložísť plus diferencial no ale trebars keby ten deferencial tam nebol jasné roztočíš aj koleso z traktora tou istou silou lenže ty to bude trvať niečo dlkšie a tá vinaložená energia v tom kolese ostane v podobe zotrvačnosty koleso z bicikla ked prestaneš točiť tak sa zastaví hned koleso z traktora pozdejšie tá energia sa nednoducho stratiť nemôže to isté je to stou klukou tá vynaložená energia na roztočenie tažšej kluky tam ostáva a to tým že po zastavený motora sa ešte motor istú dobu točí a z tou činkou to nemôže biť preto že dvíhaním činky meníš jej statickú energiu nie dynamickú ako je to pri otáčaní kluky |
jadrovy fyzik... nemam slov |
ked uz energia tak je kineticka a staticka:D a nebude ten valivy odpor nahodou vacsi preto, ze to koleso je tazsie a preto sa v tom lozisku horsie toci tez tam posobi aj vacsi odpor vzduchu(kedze traktor ma vacsie kolesa ako bicykel ) a ked ty odlahcis zotrvacnik bude mansi aj odpor aj trenie takze sa bude dat lahsie roztocit.. aspon mne sa to zda logicke:D |
bol to príklad neviem kde bi si inde upol koleso z traktora ide ako na "nápravu" a kde má kluka v motore trecí odpor ? a valiví odpor je v tomto prípade zanedbatelý dá sa to v pohode vypočítať ? a odpor vzducu práveže u odlahčenej kluky bi mal biť vätší ak si ju videl má zložitejší tvar kdeš to seriová je okráhla a pomerne hladká |
ty si jak moj byvaly spoluziak zo strednej... ten tiez dokazal cele hodiny presviedcat profesorku, ze doma vynasiel perpetum mobile... vsetci same ujeby len on chudak to myslel smrtelne vazne |
Bandaska85 ved na teba nereagujem a dosť nemám na teba náladu nič k téme si zatial nenapísal |
myslim, ze ja som dnes napisal tolko mudrosti ako aj ty |
jednoznacne mas mensiu rotujucu hmotnost a odpor tez nemusi byt vacsi, to zavisi na jednotlivych pripadoch, v tych clenitych castiach ti pri rotacii mozu vznikat rozne virive prudy a podobne fajne veci:D.. ale bolo by to kurna zaujimave spravit si taku simulaciu a skusat simulovat aero a hydrodynamicke vlastnosti odlahcenej kluky v plynnom a v kvapalnom prostredi asi sa pojdem kuknut na letecku fakultu:D |
ale inak na bandaskovi som sa tiez celkom zabavil dnes ti ide:D:D |
Biro no práve že u odlehčenej kluky máš členitejší povrch takže tam bi mal biť odpor vätší kôli vírivím prúdom ktoré vytvára nejednotný povrch ktoré môžu pôsobiť proti sile ktorá ich vivolala ale to je už zase o niečom inom |
tie "virive" prudy mozu obcas pomoct |
v čom myslíš okrem premiešanie zmesy ? podla mna skôr budú škodiť pri nasávaní čerstvej zmesy |
dokonca je z teba aj excelentny elektromechanik... ze virive prudy... mas ty vobec aspon sajnu o com trepes? neviem, co maju podla teba virive prudy s clenitostou povrchu??? |
to je velmo relativne:D ja nedokazem odhadnut ako sa to bude spravat v takej ryhclosti a myslim ze bez poriadnej simulacie tolen tak niekto nezisti:D teoreticky to moze vsetko posrat, ale aj naopak:D |
Bandaska85 pre tvoju informáciu výrivé prúdy nevznikajú len v elektrickom a elektromagnetickom poli a inak ten pojem som tu nepoužil ako prvý |
to je pravda , to som bol ja:Dviem ze virive prudy su elektromagneticky jav pri kovovych platniach alebo ako to povedat:D pouziva sa to ako elektrobrzda na meracie pristroje aby im nesekali rucicky:D |
Biro ved jasné ale musí zapárať, výrivé prúdy je to vlastne kotúč ktorý sa pohybuje medzi dvomi elektromagnetmi a z narastajúcimi otáčkami tieto sili pôsobia proti otáčaniu kotúča ako si povedal elektrobrzda |
ale tak ma pravdu , neviem spravny terminus technikus na toto.. ehm," aerodynamicke prudenie" |
Ahojme, pridavam jedno z prvych videi k teme: |
Ahojme, tu je druhe video k teme: |
Ahojme, pokracujeme tretim videom k teme: |
Ahojme, len davam do pozornosti, ze je nove video |
Ahojme, v stvrtom videu k teme si vyrobime pripravok na stiahnutie piestov a polenie motora v jednom a motor rozpolime: |
Ahojme, |
Ahojme, |
Geofrey Upravené 1 krát. Naposledy upravil Stowasser (03.12.2020 3:24) |
Ahojme moji mili, |
Tie drážky na čelných plochách kľukového priestoru slúžia primárne na mazanie gufier. Medzi valcami však nie je gufero, ale labyrint a preto tam drážky netreba. No ked si ich dorobil, mazaniu stredných ložísk si len pomohol a s flexou Ti to ide. |
Re: tryskac: |
Pekna robota. |
No pani vdaka za komentare, to som ani necakal Prave tieto stare mudrosti ocenujem. Jasne, ta guma do airboxu nepasovala, aj som to tam pisal, no ale ked uz dosla tak aspon si zahrala vo videu. Na masine je urezany kus manzety z vidlice a je to v pohode. Jo navrat do minulosti to sakra je, mi to nedalo, 12 rokov dozadu som to chcel spravit, potom to neslo, medzi tym bol aj Bandit, suchoty a kadeco a teraz konecne aleluja No s karbecom nebola vobec sranda, ihlovy ventil strajkoval aj strajkuje, neviem ci to je od prisad v benzine, to iste robil aj ten stary... ale tento je x krat lepsi v prechodoch, to je fakt. Jo, s tym dotahovanim valcov je to dobry tip, vdaka. |
A co by si chcel na F650 CS opravovat? |
Zdravim milovnikov motoriek, |
Ja ssa tiez s jednou 638/460 momentalne bavim. Vlastne uz len kluka a dat to do kopy. Take zhrnutie: 2x34 mm karb, 2x Vforce 4, 2x ojky KTM, 2x piesty ktm, motor na drag racing. Okolo 80 koni by to malo mat. www.facebook.com/photo.php?fbid=3844375912262455... Nebol som tu veru dlho a ani si uz nepamatam ako sa tu vkladaju linky a obrazky, snad toto zobrazi dobre, ak nie, v blizkej dobe hodim na youtube nejake videjko zo skladania, ked bude kluka. |
Re: 250cross: Odkial mas tych 80 koni? Mas uz nieco hotove? |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 153512 | Včera: 173109