Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Caute, chcem sa opytat ci ma niekto skusenosti s vymenou vzduchoveho filtra za sportovy? |
ty mas striekacku,takze si myslim ze by to problem zo zmesou nebol. Upravené 1 krát. Naposledy upravil SSimon667 (15.03.2008 22:50) |
Naco to chces menit.Pre dobry pocit alebo preco???...Nechapem.Bud si kup komplet veci (vyfuk,power commander a filter) alebo tam nechaj filter seriovi.Myslim si ze je to zbytocnost menit len filter.Ale inac poskodit motorke to neposkodi-po technickej stranke... |
Problémy by mohli nastať ale nemusia. Nedá sa jednoznačne povedať, že budú problémy, rôzne motorky sa na takéto zmeny chovajú rozlične. Niektoré motory tým niečo získajú, a niektoré stratia. |
nebudes mat horsiu spotrebu, ani vyssi vykon. v podstate to nema zmysel, jedine taky ze vacsina sportovych filtrov je "dozivotnych" ... |
Ak je open filter lacnejsi ako origo vlozka(pocitaj,ze open filter staci raz za cas premyt technickym benzinom a je ako novy),tak tym nic nepokazis,iba usetris par drobnych.kedze mas moto so striekackou,nemal by nastat problem s bohatostou zmesi. |
čo je to power commander? každý o tom hovorí a ja neviem čo to je, prezradí niekto? |
Power commander je riadiaca jednotka na ktorej si mozes preladovat krivku vykonu podla pozadovanych parametrov, pre karburatorove motorky menis aj trisky,ihly v karaburatoroch,pri striekacke staci vymenit len riadiacu jednotku za commander. Pri zosuladeni sportoveho vzduch.filtra,vyfuku a commandera dosiahnes zvysenie vykonu o par konikov |
power commander nie je riadiaca jednotka je to len "doplnok" k RJ. dokazes si snou menit pomocou PC palivovu mapu, inak povedane dokazes nastavovat bohatost znesy pri konkretnych otackach. |
dik za objasnenie (pre mňa) nového pojmu hoši |
ak mas motorku so vstrekovanim a ta nema sensor na meranie prietoku vzduchu (myslim, ze vacsina moto ma 'iba' map sensor na teplotu vzduchu), je ti sportovy filter uplne na nic, pretoze riadiaca jednotka 'nevie' o tom, ze si tam nieco vymenil a pocita pri vstrekovanim so standardnym objemom vzuchu - co ma za nasledok chudobnejsiu zmes |
myslim ze az take zle to nebude. |
misobiker-nenarocne na udrzbu??? akoto mozes mi to trochu objasnit ocoje original filter narocnejsi na udrzbu.Pokial ja viem K&N alebo DNA filtre musis ,,prat" pravidelne 1500-3000km.A co robis s tym original filtrom.Som same ucho |
Bohatosť zmesi ti reguluje RJ a lambda sonda ,ktorá vo výf.potrubí meria spálenú zmes.Ak nevymeníš aj ostatné tak ti to so spotrebou (a výkonom) asi nespraví nič. |
Pity to ti kto povedal? Myslis ze by si dakto kupil filter ktory treba prat kazdych 1500km? |
Hmm tak vidis kazdy sa este uci.Ja som to tiez nevedel az kym som nezacal kupovat vsetky tie veci do moto a davat ju nastavovat.Kadeco sa dozvies , ludia co stym robia vacsinov radi poradia.No aspon budes vediet dobuducna |
celo, niektore motorky nemaju lambda sondu a maju vstrekovanie |
OK ved ty vies svoje.Porozpravaj sa stymi co do toho vidia,niekto kto jazdi okruhy a pripadne co ma skusenosti s nastavovanim moto na dyne.Nie doma v garazi |
Pity to je hovadina aby si ho "pral" kazdych 1500km ked spominas okruhy neviem ako je to mozne ale aj tych much tam lieta omnoho menej ako na cestach |
Pity vsak jasne ja sice este K&N nemam ale v dohladnej dobe tam pojde...je raz tak drahy ako filter z druhovyroby ale uz nikdy ho netreba menit...pokial nebudem jazdit v prachu tak myslim ze ostara s filtrom na par rokov odpadne....len ci budem mat tak dlho tuto motorku |
miso si si isty ze tvoja SV ma lambda sondu? gsxr 1000 k5-6 ju nema, az K7 |
nerd no jasne, najprv som ju nasiel v mikrofisch-iach a potom som ju objavil na vyfukovom potrubi... |
no nist, idem zatal kukat markizu, poprdkavaju tam nake harleje |
ma to tusim 12 senzorov ci kolko, uz si to nepamatam, O2 senzor (lambda), teplota vzduchu, tlak vzduchu, poloha skrtiacej klapky 1 a 2 atd |
Nerd- Ked som si chcel davat nastavovat motorku v Irsku ,obvolaval som kazde jedno miesto kde to bolo mozne.Zistil som ze je tu jeden manik ktoreho mi odporucili asi 8 z 10tich co som volal.Chlapik sa tomu venuje uz roky.Dyno ma v kamione v zadnej casti, casto chodieva po anglicku a irsku na zavody so svojimi znamimi a on takiez zavodi.Ma dlhe roky moto servis.Ked mi nastavoval moto tak som sa ho pytal ako casto mam "prat" filter.Vravel ze to zalezi na tom v akom prostredi jazdis ale ze je to od 1500-3000km.Myslim si ze tu v Irsku a Anglicku je to trochu porpredu co sa tyka jazdenia a ladenia pripadne vyuzivania doplnkov na moto.(staci si pozriet nasu inzerciu a ich)Ja sa budem toho drzat co mi poradil.Radsej si dam poradit od niekoho co sa tomu venuje roky rokuce ako od niekoho co jazdi 20x okruhy za rok( neber to osobne,myslim to celkovo).Ja som moj DNA filter pral po 3000km a predstav si cisty nebol... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Pity (18.03.2008 14:07) |
pity ja suhlasim s tebou. Myslim ze vzduchovy filter po 3000km bez ohladu na to v akom prostredi jazdis je vhodny precistit a naolejovat Upravené 1 krát. Naposledy upravil firebladerr (18.03.2008 16:43) |
Pity ked som mal 2takt 125 tak som zvykol cistit vzduchac kazdych 1000km |
ak sa bavime o 4T zo vstrekovanim tak: Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (18.03.2008 20:20) |
takže keď mám otvorený výfuk a dám si KN-kový filter, dám ju nastaviť na brzde prinesie mi to nejaké kone a zmení sa mi spotreba alebo nie? |
max1 ano, malo by to priniest zopar koni Upravené 2 krát. Naposledy upravil pitaz (18.03.2008 20:44) |
pity v prvom prispevku si napisal ze ho MUSIS prat pravidelne kazdych 1500-3000km |
pitaz argument chudobnejsia zmes pri striekacke neobstoji.. totiz striekacka si podla lambda sondy zmes vie upravit sama |
NERD-ved ty si ho nemusis prat vobec ak nechces Ja som si ho pral po 3000km |
pity ake dlhorocne skusenosti mas? ved sa s nami podel /neironizujem/ |
Precitaj si prispevok vysie a dozvies sa odkial som si nechal poradit-od cloveka co je v tom celi zivot da sa povedat.Kludne ti mozem poslat aj cislo ak by si chcel stym manikom pokecat.Pozri sa kazdy ma svoj nazor ja sa drzim toho co mi vravel on. |
napisat za MUSIS znamena ze to podmienuje jeho funkcnost co je hovadina uz sa opakujem |
nerd;No vidis ty mas taku skusenost stymi filtrami.Nic sa tym nepokazilo alebo nezhorsilo ked si ich nepral.Zbytocne sa tu tiez budem opakovat.Vo stvrtok mam volno tak skocim za tym manikom a zistim preco mi to tak radil.Ja som to neriesil ked som sa ho pytal ako casto to mam prat.Povedal mi tak tak som to tak robil.No som si isty ze bude mat plnohodnotne vysvetlenie...Potom napisem. |
pity pre mna za mna si per filter kazdy den a ponozky len kazdy treti, ale nepis ze to tak MUSI robit este niekto dalsi, lebo jeden manik co ma v kamione "brzdu" to povedal..... |
raptor- vyzie to tak ze asi nemas zaujem kupovat filter skor to prve.Citaj prosim ta hore tam je to rozpisane preco som to napisal za kazdych 1500-3000km. |
nerd ja ta chapem,len preco si myslis ze ten co mi to povedal je niekto kto asi nema paru otom co mi poradil.Ved predsa asi ked to povie zakaznikovi tak ma nato niejaky dovod.Ty si tu pisal ze je to hovadina lebo si to myslis.Tak isto mi to on povedal lebo si to myslel-respektive vedel ocom hovori. |
raptor, ale lambda sonda nem... Upravené 4 krát. Naposledy upravil pitaz (18.03.2008 23:52) |
pity ano vyhodou "sportoveho" filtru je pre normalneho smrtelnika to ze ak sa zaserie tak ho vyperies, co ze seriovym nemozes urobit a musis kupit novy,ALE NEMUSIS HO PRAT KAZDYCH 1500KM. aj keby to povedal sam Einstein, pripadne Rossi je to hovadina, pretoze ked raz ten filter nie je "zasrany" po 4000km tak ho prat nemusim......... |
a urcite netreba takyto vzduchovy filter (napr K&N) na cestach, nie off road, kde je viac prachu, prat kazdych 1500-3000 km... zo skusenosti z aute viem, ze som ho cistil, ked uz vykazoval zjavne znamky znecistenia a to mohlo byt kazdych 10.000 - 20.000 km |
no ja mam kupeny K&N filter, ale este som ho nenamontoval. Ak by to bolo tych 3000, tak ho tam ani nedam. |
..staci si precitat manual ku K&N: |
BRACHO citaj hore a zistis ako to je. Pisal som to uz na zaciatku, K&N - prvé čistenie za určitých podmienok až po 80 tis. km a filter funguje napriek vrstve prachu na ňom usadeného... |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 164619 | Včera: 158402