Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
chalani ako som pisal tak vcera som kupil motoku a dneska sa vozim po ulici a zrazu motorka zhasla zacala flekovat postal som a ze retaz vsetko bolo OK tak skusim nakopnut a nakopavacka ako keby ze je zavarena ani sa nepohne co s tym moze byt a to som kupil od vorosovcov bol tam meneny piest ojnica prevodovka a ked som sa vozil strasne mi klepala dakujem za rady moc |
daco zablokovalo... ked si sa vozil zacala stracat vikon (zadreta) alebo zrazu zaseklo... to moze byt uplne vsetko v prevodovke od klukovky cez spojku cez kolieska hocico. |
To klepanie mohla byť v pohode aj kľukovka. Nič iné ma na to klepanie nenapadá. A boli to cinkotavé alebo búšiace zvuky??? mohlo sa stať, že ako menili ojnicu, tak dali staré ložisko a to sa rozpadlo a rozrazilo ojnicu... Ale to je len moja teoria. |
Klepanie svedčí o pridretej a nakoniec zadretej ojnici; nuž nezávidím ti |
ty kráááso.... tak tos asi kousnul chlapče..... chceš říct že jsi při koupi té motorky se byl na ní provézt, něco klepalo na motoru a tys to stejně koupil? Měl jsi tam nějakého technika sebou? |
no proste siel som normalne na 5 male otacky a zrazu zacala tak ako keby ze dochadza benzin tak som myslel ze je asi v nizkych otackach tak som pridal a zhasla a akonahle zhasla tak isladosmyku at tobolo vsetkood vtedy je ako kamen a prevodovka ide normalne zaradi vsetky stupne aj vyradit mam ju len 1 den a pri mojom style jazdy by sim nezadrelani pinsla a dalsom za nu 145000sk |
Noo chlape, máš ju zadretú (ak nie niečo horšie)... Ale mala by sa vychladnutím oddrieť (ak sa nemýlim). Nejde ani teraz pretočiť motor??? Upravené 1 krát. Naposledy upravil aceraspire (27.02.2008 21:53) |
Vychladnutím by sa uvoľnila len keby bol cviknutý piest vo valci. Toto vyzerá na horšie, pravdepodobne to ojničné ložisko. |
Janko: no jo no...mě se to stalo s Hondou NSR125-kou. Předjížděla jsem 3 auta asi ve 130-ti a najednou jak když dochází benál. Protože neumím za jízdy přepnout na rezervu, tak jsem vymáčkla spojku a to mi asi zachránilo život, protože vteřinu na to motor chcíp. Tu paseku, když jsem to pak rozdělala bych nikomu nepřála vidět..... je to smutný, ale je to tak. Příště líp vybírej, páč tahle motorka teda dobře oservisovaná nebyla |
no ale sak mal som zo sebou erika syklienku ten jazdi na takej istej motocross a povedal ze jemu tak isto buchala ked ju vytah z krabice ale tam u neho isla normalne tunak potom ked som siel to bol taky inaksi klepot ako keby ze tam piest nebeha hore dole ale aj doprava a dolavaa ziadne cinkanie a on vymienal ojnicu ale nevymienal loziska ze mu to v servise premerali a ze to bolo v poriadku no tak neviem tak som mu to zaniesoml nech si s tym robi co chce |
janko1987: hmmm.... no jo....ojnice... Voni teda vostrý krosky maj o hodně menší životnost než jiný motorky a do motoru se u nic sahá mnohem dřív. Ovšem teď už záleží jen na tom jak máš sepsanou kupní smlouvu. Ze zákona (aspoň v ČR) existuje ochrana kupujícího tzv. půlroční zárukou na skryté vady na motoru. Tj. pokud se do půl roku objeví závažné vady na motoru způsobené něčím jiným než tvou vinou a nebyl jsi na opotřebování nebo nedostatek upozorněn při koupi, je prodávající povinnen vrátit ti část peněz odpovídající vadě, nebo závadu odstranit..... Dobrá kupní smlouva je základ budoucího motorkářova štěstí |
Presne tak, ani človek nevie, kedy sa mu to môže zísť. Obzvlášť pri drahších strojoch... |
tak tomu ha hovori riadna smola , daj potom vediat co to bolo a kolko ta to stalo |
Mylsel som ze to mas v zaruke ked mas v nadpise 2007 ale potom som si vsimol ze 2005 tak nic teda Upravené 1 krát. Naposledy upravil bebop (27.02.2008 22:46) |
Ak to je tak ako hovoris, je zadreta. A vychladnutim sa nic nemení. Priprav si kladivovo |
nie ja mam 2007 2005 ma erik syklienka a ja som mu ju zaniesol ze on to da spravit na vlastne naklady a sak oni vorosovci na nej este 23 a 24.2 trenovali na gbelciach a davali jej riadne zabrat tak sa necudujem ze sa rosypala krista |
stary ak chces jazdiť pohodovo na nizkych otackach kup si WR-ku,vseobecne plati že ak budeš jaziť na yzete enduro nedopadne to dobre,prevazne sa zlomi ojnica a rozhasi ti cely motor..oprava okolo 30 litrov,ak si opravuješ sam...to co sa stalo tebe moze byt aj iny problem kazdopadne to treba rozobrat a pozriet co tomu je. |
Truba tak dik za info hehe a preco je to tak nastavene ak smiem vediet |
Janko:Takto to dopadne ked si nenechas poradit ,mal si problem sa previest 70 kilometrov? |
sjaro: nie ale mi vraveli ze to je vynikajuca cena na ten rocnik aj stav a ak mi da peniaze alebo co som nachystany hned ist k tebe lebo mi pisali ze tvoje motorky su v bezchyb. stave a nebol ziadny problem ale ked pisal ze menena ojnica piest prevodovka tak som bol v tom ze to vydrzi ale nejde mi dohlavy preco ked menili ojnicu preco hned nevymenili ajloziska na nej ved to neni velika investicia je iste ze ked v oktobri menili tieto veci a trenovali na nej tak tie loziska uz neboli v poriadku a co sa tyka toho klepania ona ked bola doma hrkotala ale uz ked som na nej siel von tak zacalo to klepat ako keby sa piest trepal aj zo strany na stranu a nie hore dole |
janko1987: tak to prostě chodí. Když si děláš motorku pro sebe, abys na tom mohl jezdit, dáš si zatraceně pozor, aby to bylo pintlich. Když opravuješ motorku tak aby byla pojízdná a tys ji mohl prodat na "maličkosti" kašleš. Uděláš to nejnutnější a dál se s tím nezatěžuješ. Motorka je těžce prodělečná záležitost (tedy když ji nemáš na kšeft, ale taky na ní jezdíš), dělat kompletní pořádnej servis nebo GO před prodejem se nevyplatí. Za a) ti to žádný normální kupující neuvěří a za b) se ti ta investice do servisu nikdy prodejem nevrátí.... |
Cendina: no hej ale vies no cena rocnik a stav zodpovedali vyhodnej kupe a ked tam to menil tak este lepsie ne a ja som mal len 2T a o 4T som vedel ..... tak ze som myslel ze to je v poratku a este sommu rano volal ze to hrkoce a on ze je to v poriadku. no tak som sa prebehol po ulici a bolo to ale zase je to velmi seriozny chlap a velmi ochotny tak mi ju dal do servisu a zaplati to on |
janko1987: moc lepší to není. Protože jak jednou musíš sahat do motoru a zvlášť takhle razantně tak se ti už bude kazit furt. Tohle pravidlo platí hlavně u 4-taktu. 2-taktní technologie je mnohem jednodušší i na počet součástek v motoru. |
ja viem mas pravdu len sa bojim aby mi tam nedali novy piest a na valec sa vykaslali a uz to pojde zase dolu vodou mal som ja siahnut radsej po 2t a nemal by som take problemy |
moj nazor ked si ju kupoval mal si sa na nej poriadne previest dat jej kapky a hned by klakla ci sa ti nestretli ventile s piestom a 2t ma malu zivotnost oproti 4t |
janko1987: 2t už znáš, proto ti přijde bezproblémová. Přitom se kazí víc a častějc než 4t. Teď nevím abych netvrdila hloupost, ale přijde mi že 2t válec (v mém případě zkušenost s NSR125-kou s Nikasilem) je podstatně náchylnější k opotřebení než 4t válce. Takže v týhle motorce může být válec v poho a klidně sloužit celou další životnost nové pístní sady. Jenže nevim jak je to zadřený. Myslím že tam číhaj horší nebezpečí než opotřebení válce. Například klikovka, ojnice + všechny součástky s tím spojené. |
Janko nerobim si srandu ale stale ked kupujes tak sa aj na tom poriadne prevez a ked sa rozumies motorom tak to je velke+pre teba ak nie tak si daj od niekoho skuseneho poradit ktoremu veris. |
devillsgame: souhlas...jít kupovat motorku bez účasti nezávislýho technickýho poradce, který nemá nic společného s kupujícím je dneska nutnost. |
No janci ja ti vravel nech si to dobre premyslis ze to nebude uplne koser ked ma rok a uz GO tak natom muselo byt veru pekne odjazdene. A to som ju chcel ist vcera pozret ked si mi povedal ze ju beres naspat ... no dufam ze ti to vide a spravia ti to good alebo pri najlepsom peniaze vratia , inak ten kopec na skycov bude neak zacarovany erikovi tam odisla YZ a tebe teraz taky YZ. |
no chlapy a dievcatko motorka je v servise rozobrata a stalo sa to co som vravel nevymenili ojnicne loziska a to sa ukazalo vcera vymlatilo lozisko nejak a ojnicu dolamalo a chytilo nejak aj piest motorka bude v utorok uz doma a opravena na naklady predavajuceho som spokojny bude tam nova ojnica novy piest aj loziska a este treba tu motorku potom nejak zabehnut?? |
janko1987: určitě ano..... Jezdit ze začátku na malé otáčky a dát motorku zkontrolovat do servisu cca kolem 500 až 1000 najetých km. |
jasne uz si dam kurva pozor co ta motorka bude stvarat lebo mne sa to nezdalo tak dakujem vsetkym a nemusi sa vzdy zadriet ja som to vravel |
janko1987: čím víc péče jí dáš teď a samozřejmě do ní vrazíš tím pádem víc peněz, tím víc se ti pak odvděčí spolehlivostí. Lepší to dát ještě na zkouknutí nezávislýmu servisu a dodělat detaily než si pak kvůli další blbý součástce rvát vlasy ..... |
tomxx: nejsem.... nejsem odborník na nic. Píšu jen to co si myslím že je základní starost o motorku.... |
TM TO PISAL NA MARGO TOHO-"Jezdit ze začátku na malé otáčky a dát motorku zkontrolovat do servisu cca kolem 500 až 1000 najetých km."- TREBA SI UVEDOMIT,ZE TU PISETE SUTAZNOM NARADI NA MX A NIE O NEJAKOM CIVILNOM ENDURKU. Upravené 1 krát. Naposledy upravil TRUBA (28.02.2008 16:37) |
Ja som to vyhral, hneď som hovoril, že to bude ojnica! |
diky ale je mozne aby sa to stalo bez toho aby poskodilo valec aj ventile.... lebo mi povedal ze to je vsetko dobre |
no teoria neni bohvie co ja potrebujem prax a dufam ze nevyrovnavali ventilelebo to ani neveznem |
ved si pisal ze dolamalo ojnicu a chytilo to aj piest a nie ventile ako nahle ti ohlo ventile tak to mas aj sedla ventilov v trubke nech to daju do kopy tak aby to bolo ok nebude to lacna investicia toho predavajuceho iba ak daju starsie diely |
prosim ta sak normlane by sa stretli ventily z piestom ale ze to je OK a menene bude ojnica piest lozisko a samozrejme aj tesnenia a nemyslim si ze vorex team ma na to aby to dali do poriadku a servis si na seba nezoberie aby to poskladali na stare diely to si kde vydel a ked aj ako vravim budem pocut hrkot z motora neberiem ju |
heh mne sa stalo kamosovi ze sa klukovka zasekla tak ze bola uplne hore nadoraz nesla ani dole ani hore furt bola vystreta to len konstatujem |
na tvoje jazdenie po lese a po okoli si si mal kupit enduro,lebo velmi pochybujem o tom,ze s tym budes jazdit po trati.450 udrzat v rukach je trosku ina kava |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 27951 | Včera: 223379