Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Sviečku NGK som tam dal už dávno, ale teraz som tam dal Brisk N17YC ale len dočasne, dokedy na ohni nevypálim NGK -čku... |
tak už si podnikateľ ,ked máš domácu cihelňua vypaluješ,zachvílu bude aj na Fat Boya |
No, dnes som rozobral karburátor a preskúšal vo vode plavák. Plavák bol OK. Ihlový ventil bol na prvý pohľad OK, ale keď som ho rozobral, tak tam bolo kopu svinstva a bol zle dotiahnutý... Teraz mám ihlu na karburátore na prvej polohe z hora a sviečka je tehlovo vypálená |
Nastavoval som to už teraz, dal som ihlu na prvú polohu z hora, ale prišiel som na problém (aspoň dúfam). Prišiel som na to, že keď som zastavil benzín, tak išlo normálne, ale keď som ho opätovne pustil, tak začalo robiť problémy ako napr. ťažko, niekedy až vôbec nešlo do otáčok, skapíňalo a nechcelo štartovať. Problém bol v tom, že keď som čistil karburátor, tak som nedal dolu plavák a neskontroloval som ihlový ventil. Fúkol som do neho ale zastavoval. Teraz som si všimol, že na filtry benzínu boli aj z druhej strany nečistoty. Tak sa nejaká musela dostať aj do ihlového ventila, Lebo keď zavriem kohút paliva, tak ide v pohode, ale keď ho otvorím, tak začínajú problémy. Zajtra ráno vyčistím karburátor a hneď aj napíšem, ako to dopadlo. |
cirna znamena vela benzinu daj ihlu na druhe zhora kedy to chces nastavovat?? vecer ti poviem ze na akom zareze je ihla |
OK vďaka, mimochodom sviečka je čierna, idem aj nastaviť predzápal a karburátor. |
to znamena ze mas asik vela zmesi podla sviecky by sa dalo zistit ale pojdem pozret dneska |
ducklin: Ok, ale aj tak by som bol rád, keby si sa pozrel, lebo fakt niesom si istý. Lebo keď som cez víkend rozobral karburátor, tak sa mi to rozletelo a nevedel som, na akej polohe má byť ihla. Tak som dal na strednú a keď sa motor zohreje a pridám plyn, tak ho chvíľu dusí a až potom skočí do otáčok. |
asi na spodnej ked chces zajtra ti pozriem ale ihla nema nic spolocne zo startovanim aj tak ihla je na stredove otacky |
OK a ta poloha ihly v karburátore? V príručke mi to nepíše. A vôbec neviem, ako to má byť. Na ktorej polohe??? |
nastav podla prirucky a potom dolad len ten srubik na nastavenie bohatosti zmesi ja ladim este tak a dokonc to svieckou podla jej farby zistis ci jej trea este kustik viac alebo nie |
Ale asi bude ihla na zlej polohe. Mám ju v strede, čiže v tom treťom záreze. |
Ja si tiez myslim ze to bude karburatorom asi by to chcelo bohatsiu zmes, alebo takto: Startujes so siticom? |
Ja som ju už takú kúpil pred nedávnom, ale vyzerá to tak, že je všetko ok, akurát potrebujem nastaviť ten karburátor. |
a zacalo ti to robit len tak z nicoho nic alebo si do nej vrtal??? |
A ešte na akú polohu dávate ihlu v karburátore??? Mám ihlu C - čiže 5 polôh. |
Dnes som vyčistil karburátor, sviečku za NGK a nastavil (ale asi zle) karburátor, keďže som iba odhadom skúšal doťahovať. Naskočilo to asi na 6 krát ale chyba bola v karburátore, lebo nefungoval sytič lebo bola spadnutá gumička. Neviete niekto, ako má byť nastavená šrúbka bohatosti zmesi??? V dielenskej príručke to síce je napísané, ale nerozumiem tomu. O koľko otáčok má byť povolená tá šrúbka??? |
Výfuk by to nemal byť, lebo ide dosť ľahko do otáčok no aj tak sa na neho pôjdem v sobotu pozrieť, sviečka to môže byť lebo mám brisk super N17C a podľa výrobcu by tam mala byť N14C takže neviem, ale aj tak mám doma NGK B8HS ale tu namontujem až po vyčistení karburátoru keďže je náchylná na prechľastanie. A elektrika by mala byť ok akurát skontrolujem predzápal. |
Ešte odporúčam skontrolovať sviečku či má spávnu vzdialenosť kontaktov (neviem koľko má byť na Simále ale na pinckovi je to 0,4mm) Upravené 1 krát. Naposledy upravil Woozie (21.02.2008 18:32) |
ked mas neskory predzapal tak moze tahat celkom dobre na vyssich otackach ale tazko sa staruje a hlavne za zimna |
Filter nieje zanesený, akurát som pozeral... Skúsim v sobotu predzápal a ešte raz prečistim karburátor. |
dnes som bol na vyjazdik vecer odchadzal som domov okolo pol deviatej vecer vonku -5 a tiez som startoval dlho aj mi zo zaciatku kkus vynechaval ale potom pohoda. mozno je to tymi mrazmi aôebo aj pozri aky mas zaneseny vzduchovy filter |
Vďaka veľmi pekne, ale aj tak som sa rozhodol valec poslať na výbrus, a potom nastavím aj predzápal. |
Moto poradňa: Simson - nastavenie predzapalu tolkoto k predzapalu |
daj tam tu NGK B8HS(tu mam aj ja teraz v simsone) kopni 3-5 krat ale nezapni simsona potom daj sytic zapni ho kopni a mal by skocit na prvu(druhu) supu aspon mne naskocil vzdy a to nemam garaz vyhrievanu ak nenaskoci tak potom nevem co by to mohlo byt |
Predzápal som vôbec ešte nepozeral, ale ani neviem ako vlastne. Dá sa skontrolovať len oddekľovaním pravého dekľa a vytiahnutím sviečky??? |
mozno nemas dobre zmes nastavenu a mne to praveze dobre startovalo dobre na brisk N17C tha skus pozriet jak mas kontakty nastaveny ci mas dobre sytic nastaveny a tak ale ked som ju vybral po zime tak mi na druhy kop chytila a inac ako mas nastaveny predzapal? |
asi nemá dosť benzinu ,pozri sytič či je nadstavený dobre,inak na vojne som dával do V3S -ky do sánia trojo novín/najlepšie sa osvedčili Obrana Lidu/ a zapálil a hned bafla,skus možno to tvojmu Honeckerovi pomôže! |
Ale veď keď si pamätáš, tak ja mám tiež NGK B8HS, ale ešte som ju nemontoval, ale sviečka by mala byť OK lebo je tam Brisk N17C. Malo by to byť OK. Ale napíšem hneď, ako vymením sviečku. |
elektrika sviecka podla mna mas studenu sviecku ja som daval teraz tu NGK a chyta tak na piaty siesty kop a dakedy chytala na prvy druhy |
moze to byt.. ja som mal vybrus robeny a tiez startoval len tak jak tebe.. neviem dodnes cim to bolo... |
Ahojte. Mám taký menší problém s mojim Simonom S51 Elektronik . Keď vychladne, tak ho musím roztlačiť, aby som ho naštartoval . Keď sa zohreje, tak ide nakopnúť absolútne v pohode. Mimochodom mám ho uskladnený v garáži pri cca 18°C takže by nemal byť až taký chladný. Môže to byť spôsobené tým, že má nabehaných kopu KM a ešte nebol robený výbus ??? Alebo bude chyba niekde inde??? P.S: Karburátor je nastavený dobre. Trysky som nekontroloval |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 40898 | Včera: 222689