Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdravim. |
ono s tym prevodom to bude asi zlozitejsie bo by clovek potreboval aj vonkajsi rozmer kolesa aspon ale potom je to uz len o logike, alebo treba chodit na strojarinu |
stanley ma pravdu cca o 6% budes mat vyssiu rychlost |
Chlapci, ja asi vrátim diplom. 10 semestrov strojariny, ale bez toho, aby som vedel počet zubov rozety to nedokážem vypočítať. Asi som sa mal viac učiť |
pilgrim google nie je pohlavna choroba..... rozeta ma 42 |
Upravené 1 krát. Naposledy upravil STYX (15.02.2008 7:35) |
ono to s tym zvysenim rychlosti nemusi byt take jednoznacne, nestudoval som sice strojarinu ale v praxi som si overil ze potom su tam este ine faktory ktore mozu posobit opacne |
Ak chces ozvi sa mi cez SS a poslem ti tabulku ktoru mam na TA. Je tam sice prepocet na rozetu 47 a 45 zubovu a pastorok 15-16-17 ale ked hodis svoje rozmery tak ti to prerata. |
Nerd, mas pravdu rozeta ma 42 zubov |
fezo, ked dáš 17 záberové, moto nemusí ísť rýchlejšie (myslím max), na 5ke ti to už motor nepotiahne, resp, budeš musieť viac radiť. Pri tvojom prevod. pomere to vychádza na asi 2,5 zuba na rozete. Skús dať radšej o 1 zub menšiu rozetu, ak chceš riešiť dlhší prevod Upravené 1 krát. Naposledy upravil marektm (16.02.2008 7:12) |
marektm, ako si na toto prisiel ze o jeden zub mensiu dozadu? Ved zmena bude cca 2% takze ked isiel pred vymenou 150km/h, teraz pojde 153km/h. Naco by to robil? |
Kedˇvymením originálne 16 zubové za menšie 15 zubové sek.koliesko tak mi klesne rýchlosť o 5 km/h.Pri koliesku o zub väčšiom by to malo byť opačne ,max. rýchlosť sa výrazne asi nezvýši ale klesnú ti otáčky .Takže napr.u jednoválca kde sú vybrácie vo vyšších otáčkach sa ti bude pohodlnejšie cestovať. |
JE to jednoduche, 100 Km/hod je 16 zubov, takze jeden zub je 100/16=6,25 , cize moto Ti pojde so 17 zubovym vyvodovym kolieskom o 6,25 km/hod rychlejsie, samozrejme iba ak ma motor na to dostatocny vykon. Upravené 1 krát. Naposledy upravil riki1 (16.02.2008 8:21) |
takze ku teme ...pozri si www.flare.cz tam si najdi tabulku kalkulacneho modelu lc4 nastav si parametre a vyhodi ti rychlost pri otackach aj pri prevodovych stupnoch je to presne urobene na lc4 pocita sa tam aj s rozmerom rafkov.Inac poslednu dobu sa dost bavim na niektorych prispevkoch a radach mam pocit ze tu na motoride je kazdy mechanik,strojar a ing co ma v riti dieru |
konecna rychlost 16-42 5stupen pri 7500 ot 172km/hod |
Chlapi - som sa úplne preľakol, že prečo ja nemám na sršňovi vývodové kolečko - som si začínal pripadať menejcenný. Hovorím si, že má asi nejaký vývod na boku - ako po operácii. Až potom mi doplo (som už starší a neskôr mi to zapaluje). Inak neviem, či je počet zubov na kolečku/rozeta úplne smerodatný, pretože na sršňovi dokážem na päťke z neho dostať otáčkami viac ako na šestke, ktorá sa tvári viac-menej ako cestovná rýchlosť. V prípade litra a viac - možno... |
frog: zmena 1 zub na kolečku pri litrovom 2 valci nie je to isté ako na 600, 1 valci. Na určitej rýchlosti sa dostaneš s otáčkami nižšie, ale nič tým nevyriešiš. Bude to lenivé, a na spotrebe sa tiež nič nezlepší (vlastná skúsenosť----- 2 sezony KTM LC4 640 Adventure |
Ta tabulka co je na flare.cz je presne to co som potreboval dik |
Zdar, |
ja som na huske meni z 14 na 16 citit velky rozdiel... nemam pocit ze by sa mohlo stat ze pri vacsom "Vyvodovom koliesku" tzv.. sekundarne ozubene koleso dalej len sekundar... by mohla take nieco ako LC4 nevladat.... k rozetam ... moze ty byt rozne, neusi tam byt len 42 zubova..... robia sa rozne velkosti tusim od 42- 55 zubov... |
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 89546 | Včera: 162020