Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Má niekto skúsenosť s Keeway - om Xciting 250, príp. skúsenosť s Keeway-mi ako takými? Chystám sa kúpiť Keeway Xciting 250, len váham medzi ním a skútrom od Hondy! |
Mozno sa mylim,ale Xciting ma nie Keeway,ale Kymco,a to je podla mna uz dobre zabehnuta znacka. |
Je to KYMCO, ja som sa viezol na tej 500-ke. Celkom to šlo,ale nekúpil by som ju |
Sorry, jasne ze Kymco, takze aj tie skúsenosti prosím smerovať na túto znacku... Us som dlho namoceny v tej cine.. |
Mozem len odporucit,2 rok bez najmensej poruchy,znacka je znacka,ale ak nemas prachy a chces novu tak je to rozumna kupa ja mam karburator(EURO 2),od tohto roku sa prestalo vyrabat,robia uz len striekacky(EURO 3),ale to uz pod nazvom 300i(skutocny objem 270 cm3). |
Kamosi maju obaja, zatial bez najmensieho problemu (cca 11tis a 9 tis km). |
bracho ma Kymco skuter a je s nim velmi spokojny. |
Podobne ako nezabutko mam Agility 125 a bez problemov jazdi kazdy den, ani dlhsie trasy nerobia problem. |
Ja s bratom máme skútre Kymco X citing 250,sú to velmi dobré motorky. Spotreba je tam okolo 3.2 l / 100 km. Problémy s motorkou som nemal zatial žiadne. Dajú sa na nich jazdit aj dlhšie trasy. |
Kymco si vsetky suciastky vyraba sama az na pneumatiky a elektroinstalaciu dokonca je dodavatelom suciastok pre Kawasaki, Arctic cat a posledne aj BMW pre ktore ma vyrabat 450ccm motor pre G450X |
Tak uz ho mam asi mesiac, prve dojmy su prijemne, chcel som ich opisat v kratkom clanku, ale neviem ho pridat - HerrGott, pocujes ma? Dolezity poznatok z prvej jazdy je: vdaka dualnemu systemu som sa na Babe skoro strepal v prvej zakrute - chcel som dobrzdit zadnou, no kedze packa zadnej przdy vyvola ucinok aj predneho dvojkotuca, skuter sa len velmi neochotne vybera tym spravnym smerom... |
- upresnenie, lava brzdova packa brzdi naraz kotuc vzadu a jeden vpredu, prava packa brzdi ten druhy kotuc vpredu (ale len jeden). |
ta chvalia si to no..neni to spica ale za tie korunky moze byt |
Ja mam tiez Kymco Xciting 250 rocnik 2006 a som nadmieru spokojny mam nabehane 11 500 km bez prochuy su to dobre stroje, akurat co treba vymenit je treba valceky ale to u kazdeho skutra....podla mna sa nemusis bat Kymco je dobra znacka a ziadna cina... |
Myslim ze kvalita je na urovni japonca co sa tyka plastov...ale skor by som si kupil karbec 250 ako 300 vstrek....neverim u korejca na vstrekovanie bal by som sa toho |
Cloverfield valceky tak casto menit nemusis,akurat ak by si chodil dlhe trasy konstantnou rychlostou(povedzme napr.stale 90 km/h),ak mas nabehane 11.500 km,tak by ti este nejake tie km mali vydrzat .Ja mam tiez rocnik 2006,ale kedze bol objednany z vystavy tak mam spetne zrkadla uz na riadidlach(model 2007 a vyssie).Inak tiez este stale 100% spokojnost. Upravené 2 krát. Naposledy upravil BAJO1977 (08.01.2009 20:32) |
No ja mam spetne na kapotazi, je to krasne no horsie je vidiet cez ne dozadu..... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Moderator (08.01.2009 22:43) |
Cloverfield ked sa neboji BMW zverit vyrobu svojej popularnej motorky firme Kymco, tak by som sa urcite nebal o vstrekovanie. |
urcite nieco citit bude,ale neviem preco to nazvali 300,ked to ma obsah 270cm3,mohli to spravit aspon 290cm3,ked uz to ma byt 300-vka. |
Hmmm vidis , tak taych cca. 20 ccm nieco spravi no nie moc, skor by som povedal ze ta 300i bude mat o0,3-0,5 deci spotrebu lepsiu, vykon ani nie asi Upravené 1 krát. Naposledy upravil Moderator (08.01.2009 22:44) |
spotreba je asi lepsie uz len preto,ze to je striekacka vykon je 3 kone vyssi,s casti urobeny na ukor otacok,co velmi nepocitis,snad vo dvojici.Mohli radsej spravit 350i s aspon 30 konikmi,to by si uz pocitil. |
No presne pacnut ten vykon teda skor kubaturu aspon na tych 350i presne |
Kymco,Keeway bez poruchy,Yuki odišiel reglér, výmena - cca 1 týždeň dodávka náhradného,výmena cca 30min... |
som zvedavy ako im to pojde s projektom s BMW,konketne G650GS,snad sa budu drzat ako do teraz a si neurobia hanbu |
Cloverfield-všetko je len železo a plasty ktoré nám majú robiť radosť a toť vsio... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Slon (08.01.2009 21:53) |
Mas pravdu veru .... som este fagan, ale co to mam odjazdene od 15 neboj |
Ano,Kymco bude robit motory pre BMW ,konketne pre USA trh,je to enduro g650gs,to iste,ktore uz sa prestalo vyrabat pod nazvom f 650gs.Pozri do historie:LEN TAK ,tam to najdes,ako pise Slon,citaj . |
no to sa este uvidi,ale je to urcite to najlepsie co cina ma,hoci Tajwan velmi Cinu v laske nema,najnovsie si teraz posielaju mierovych medvedikov Panda.No snad bude s toho nakoniec laska |
Clover-mne je jedno či si fagan alebo starý pes ,napísal som len svoj názor |
kvalitou urcite,KYMCO sa vyraba na spominanom ostrove Tajwan,je to cinska provincia(opravte ma ak sa mylim)nieco ako Honk-kong,oni velmi nechcu byt pod cinou. |
co ja sa tu podozvedam o Kymcu ozaj a na XC neni dostat kupit ladak????? na 250 ku? ci ma to i nejake nevyhody a vyhody? |
da sa,ma to velmi pekny zvuk,ale to ti bude treba nastavit aj karburator (trisku),ma to vraj lepsi tah v nizsich otackach a trochu vyssiu spotrebu,skus na YOUTUBE.COM,pozriet nejake videa XC 250, budes prekvapeny tym zvukom. |
pocul som iba 300 a 500 ku s ladakom , jj krasny zvuk do kelu ja chcem len skoda ze ten origos je tak rasny vyfuk pekny canon mne sa paci len je ti tichucke |
moderátor-si učiťel slovenčiny alebo slovenštiny Upravené 1 krát. Naposledy upravil Slon (08.01.2009 22:52) |
no aj navrtat par dierok je riesenie,ale neviem,ci tu uz mi dvaja nejdeme prilis do off topicu . |
Pozri sa rec je o Kymcu Xciting nie? tak myslim ze pohoda a ten co zalozi temu sa nehlasi aj tak tem o scootroch je to zalostne malo ci ziadne |
No ja som navrtal pár dierok do yuki spidera a volume bolo nádherné... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Slon (08.01.2009 23:03) |
A nic ti nenarusim ak spravim majinku dierku , ako napr. tlaky v tlmici neubere to na vykone ci spotreba sa nezvysi???? |
Fakt Origos vyfuk sa mi velmi paci a len kvolu zvuku to menit sa mi neoplati do XCcka vrazat dalsich 4000sk zato mam kufrik |
Clover-na skútri som to neskúšal,aj tak žere dosť ,ale ostatné mám pre zábavu a v tom prípade je mi to lautr jedno |
Necham to tak nebudem sa vrtat do vyfuku , kaslat nato, chcel by som tam pacnut kufor ale na kymco s nosicom je to drahe jak pes |
ja mam 32 L kappu,dal som len platnu na to madlo s predpripravou,niekto dava 42L ,47L,mne vacsi netreba,mam dost miesta pod sedadlom,podsedadlo som cele vybral a zasilikonoval ten dekel,ktory tam je na pristup k motoru,netesnil dobre,pretekalo cez neho stale trocha vody,ked som presiel vacsiu mlaku,alebo ked som jazdil v dazdi,je tam aj ta 12V zasuvka,tak tiez ta voda by jej nerobila dobre.Teraz tam mam cisto a suchucko,k motoru som zatial nemusel a ked raz budem musiet,tak ten plast podsedadlovy vyberiem cely,je to otazka cca.7min. |
Inak mas pravdu preteka toto neroriesili dobre, za mokra to strieka do ulozneho miesta, ved vies jaku som mal zarasnu baterku potom ze preco som nemohol nastarotvat.....a co to vychadza taky kufor je to dobre na prilbu a tak fajnova vec tusim kupim aj ja pred jarou, co treba este jake muchy na kymcu vychitat |
Mna kufor stal aj splatnou 1.200 sk + 2 kluce,z ktorych som jeden uz stratil,kupoval som ho asi hned po prvej sezone.Prilba sa tam vojde,ale to sa mi vojde aj pod sedadlo (integrala+"serbel"),ktory nosim v pripade nejakej ladvinky.Kufor ma vo vnutri nalepku,ktora upozornuje,ze by v nom nemalo byt viac ako 5kg vahy a vacsia rychlost ako 130km/h,co je vlastne aj rychlostny limit skutra.Kufor mi skor sluzi na lahsie veci (oblecenie,spacak,nafukovacka,atd.), tazke veci nosim pod sedadlom,kvoli tazisku.Taktiez pod riadidlami v zamykatelnej skrinke mam lekarnicku,letne rukavice+zamok na predny kotuc.Cloverfield uz som asi prisiel co moze byt ten problem ktory mas.Pozri sa na hlavny stojan,ci tam mas tu gumu(take gumene koliesko),ktore pri zlozeni pohlcuje vibracie do motora. |
Jasne ze Mam Bajo.....to gumenne koliecko tam je ono ten zvuk chvilkov po klesnuty otacok ide s variarota na sto pro |
Ja ked som ho "scuchal" od vibracii,tak mi v urcitych otackach rezonoval (ten stojan,zelezo o zelezo)tak som myslel,ze to bude ten tvoj problem,teraz mam novu gumu,ktoru som pre istotu stiahol ciernym drotom,takze si motor len ticho bubla.Skus hodit tvoj problem na scooter-tunig.sk,snad oni ti poradia. |
Inak vidis na to forum chodim a vobec ma to nenapadlo do kelu .... a uz si menil valceky ??? koklo mas km. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Moderator (12.01.2009 18:25) |
Len vas opravim s tym Tchajwanom, nie je to nijaka kolonia cervenej ciny, ani nema statut ako Hong-Kong, je to uplne zvlast stat, ktory vznikol ked vyhrali komunisti na cele s Maom po WWII, nacionalisti na cele s Cankajskom usli na tie ostrovy a vytvorili suverenny stat, keby mohli tak by sa tieto dve Ciny navzajom vyhladili atomovymi bombami , a Yxac je super masinka, zvlast baby si pochvaluju tu opierku co ma vodic za chrbtom...... |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 231642 | Včera: 193689