Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Strata vykonu Suzuki DR 600 rv. 1988 - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuStrata vykonu Suzuki DR 600 rv. 1988 - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 

Značky: Problém, Motor, Karburátor.

28.01.2008 21:23

Strata vykonu Suzuki DR 600 rv. 1988

pastor
 Edvenčr 

Nazdar. Neviete niekto poradit - ?
Suzuki DR 600 rv. 1988 (veteran :-) ) po zohriati motor prestane tahat vo vyssich otackach. Napr. pri 90 km/h a zaradenom 5. rychlostnom stupni zacne po pridani plynu vynechavat motor... sklbe s nim a neakceleruje...


28.01.2008 21:32

Re: Strata vykonu Suzuki DR 600 rv. 1988

petox
 Bahniak 

Ikona

Skus vycistit filter a komplet karburator,moze to byt aj zla sviecka.


29.01.2008 10:38

Strata vykonu Suzuki DR 600 rv. 1988

Faust
 Bahniak 

Ikona

Pricin moze byt milion. Vybehany motor,podpalene ventily,,, Co tak GO? :-)


29.01.2008 10:43

Re: Strata vykonu Suzuki DR 600 rv. 1988

citron
 Edvenčr 

Ikona

...vybehnuty motor by snad poznal podla spotreby oleja a dymu z vyfuku


29.01.2008 10:58

Re: Strata vykonu Suzuki DR 600 rv. 1988

petox
 Bahniak 

Ikona

citron:keby mu niekde motor vybehol, to by urcite spoznal :-D


29.01.2008 11:32

Re: Strata vykonu Suzuki DR 600 rv. 1988

Jopo
 Kávičkár 

Ikona

možno len špina v palivovom systéme...


29.01.2008 11:43

Strata vykonu Suzuki DR 600 rv. 1988

Faust
 Bahniak 

Ikona

Vybehany motor musi zrat olej a dymit??????? :-(((


29.01.2008 12:20

Re: Strata vykonu Suzuki DR 600 rv. 1988

pastor
 Edvenčr 

Faust !!!! Tvoje slova sa mi nepacia !!! :-) ale obavam sa, ze je to prave to, co som nechcel pocut. Celkovo nie je v zlom stave, ale casy svojej slavy ma uz za sebou. na tachometri svieti 52 000 tis., co na ten vek moze, ale uplne kludne ani nemusi byt pravda. Skusim zhodit nadrz, vycistit karburator, dam novu sviecku a ak nic, tak mozem generalkovat? chapem spravne? Kolko koruniek si mam pripravit (nasetrit, ukradnut, naskrabat, vyzobrat..) ak sa pustim do GO? PS: mierna spotreba oleja tam je, ale myslim, ze ta je vsade. Inac startuje na prvu supu - nakopavacka.


29.01.2008 12:25

Re: Strata vykonu Suzuki DR 600 rv. 1988

Faust: mal by...

pastor: vzhladom k hodnote tej moto sa GO neoplati. Na Slovensku sa to riesi tak, ze to predas nejakemu zufalcovi, a kupis nieco novsie. Malokto (= nikto) robi GO pri moto s hodnotou 20 000 Sk, a ak nahodou ano, tak ju potom nepredava.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil tomxx (29.01.2008 12:30)


29.01.2008 12:35

Re: Strata vykonu Suzuki DR 600 rv. 1988

pastor
 Edvenčr 

....hm.. chapem. vo visolajoch mi povedali, ze cca 10 000,-Sk je to realne? Skutocnu hodnotu ta motorka uz nema ziadnu - mozno cenu srotu - nejaky ten hlinnik :-) ale trhovu by som az tak nazahadzoval. Stoji na znackach, ma platnu STK... neviem. za 35tis. sa predavaju bez papierov...
TOMXX: ak kupim nieco novsie - co hovoris na XT 660? ....alebo co by si mi doporucil?


29.01.2008 12:37

Re: Strata vykonu Suzuki DR 600 rv. 1988

pastor: nakolko nie som vestica Eleonora, tak neviem kolko by si chcel investovat a na co by si ju chcel vyuzivat ;-)


29.01.2008 13:12

Re: Strata vykonu Suzuki DR 600 rv. 1988

momul
 Edvenčr 

Ikona

ja som sa akurat pustil do GO DR650 a nieco som uz aj objednal,nieco este treba,ale moje predbezne vypocty o sume,ktoru budem musiet do nej vrazit je malo nad 10000Sk... :-~ .Zalezi na tom v akom rozsahu by si ju chcel zgeneralkovat.Tak ti poviem,ze ja som GO vobec nemusel robit a ani by som nerobil,ale kedze ju mam aj s SPZ a chystam sa robit mensiu turistyku,tak to chcem mat v 100.No 100% stav pre niekoho znamena aj napr. terajsi stav mojej moto :-~ .
No v pripade moto bez SPZ ma Tomxx pravdu,treba sa toho co najlepsie zbavit.Moto bez SPZ by som sa zbavil tak ci tak...dovod:
Moto,ktoru mas s SPZ,TP je si myslim este stale vyhodne udrzat v slusnom stave.Novy zakon (vlastne je to tak uz davno) zakazuje vstup motorovim vozidlom do lesa kde sa povecsine s endurom bez SPZ jazdi.Doteraz sa tomu nekladol az tak velky dôraz,ale mam take obavy,ze to co skoro pride,a moto (enduro) s TP,SPZ bude na nezaplatenie,aj ked len veteran ako pises... ;-)


29.01.2008 13:27

Strata vykonu Suzuki DR 600 rv. 1988

Faust
 Bahniak 

Ikona

Moja prva DR bola v hroznom stave! Za cca dve tisicky som ju dal do poriadku na nezpoznanie. momul vie o com rozpravam. Dakujem.

tomxx: ale nemusi,,,


29.01.2008 13:40

Re: Strata vykonu Suzuki DR 600 rv. 1988

momul
 Edvenčr 

Ikona

Faustik-tak to hej,ta DR este stale jazdy u Marosa bez poruchy (okrem raz vypadnuteho sedla vyfuk. ventila).
Ale zase je rozdiel robit GO do lesa a po okoli,kde ti nejaka mala vola v zdnej vidle nemusi vadit,kde nedrzis moto aj 50km vkuse na 120km/hod a na cesty aj niekolko krat 100km vzdialene od domova ;-) .Najlepsie je ked kupis tak ako si kupil teraz a mas pokoj...len skoda tej SPZ :-~


29.01.2008 14:17

Strata vykonu Suzuki DR 600 rv. 1988

Faust
 Bahniak 

Ikona

Nevadi :-)


29.01.2008 20:17

Re: Strata vykonu Suzuki DR 600 rv. 1988

citron
 Edvenčr 

Ikona

No teraz robime GO (ak sa to da tak nazvat) na DR 650, tiez nedymila vobec pri kupe, az ked sme sa na nej doma previezli, priblizne po pol hodine jazdy a poriadnom zahriati to prislo, dym a velka spotreba oleja. Ludia pre peniaze oj.bu aj vlastneho brata, no poucit sme sa nanestastie museli na vlastnej chybe, aspon dufam, ze to tak je. Cena zavisi od toho co planujes robit alebo co musis robit. Napisem ti priblizne ceny co kolko stoji nas: GO hlavy motora (repas vackovej hriadele, vahadiel, nove gufera pod ventily, zabrusenie ventilov, vymedzenie ulozenia vackovej hriadele) ccca 5000sk, piestne kruzky cca 1500sk, vybrus valca nie je potrebny-zatial je v norme, nova vyvazovacia retaz 1605sk, nove vsetky tesnenia motora 3120sk, nove loziska v celom motore cca 3500sk (aj to iba nahrady, nie Koyo), novy vyvazovaci hriadel cca 2000 a minimalne jedno ozubene koleso na prevodoch, mozno aj viacere 2000sk a vyssie, kludne to spocitaj.

Je pravda, ze tvoja moto nemusi byt v takom, ale moze byt aj v horsom, rozoberies a uvidis ci to spravis alebo rozpredas na suciastky....



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 170450 | Včera: 196207