Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdravim! |
BUDES MUSIET MENIT PIESTY,ROBIT NIKASIL A VSETKY OSTATNE VECI OKOLO A JE UPLNE JEDNO CI BUDES JAZDIT HOBBY ALEBO AKO. |
URCITE 4T je nakladnejsi ci pri pravidelnej udrzbe alebo pri opravach, ale zalezi aky rocnik chces kupit v akom stave je moto a tak... |
Ja si tiež osobne myslím, že štvortakt je nákladnejší. Ale niekedy je to za jedno. Skôr by som si motorku vybral podľa toho čo mi lepšie sadne. |
Podla toho co chces jazdit. Ale ked davas poriadne kakao, aj 2T si vypyta svoje... |
A, na ktorom sa mení častejšie piest, 2T či 4T.Na 4T keď sa mení rozvod, menia sa aj ventily? Upravené 1 krát. Naposledy upravil mesto (21.01.2008 20:12) |
ak chces nieco bezudrzbove tAK JEDNOZNACNE enduro. vymena oleja po 5000km, pri cross je vymena oleja po 5 mh |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 100630 | Včera: 123536