Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Yamaha demo TOUR 2024

dr 600 suzuki - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiudr 600 suzuki - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
15.01.2008 16:52

dr 600 suzuki

LMPETKO
 Edvenčr 

a dalsi problem, dnes som to bol trchu prebehnut a ostaval mi vysiet sitic stale aj ked som ho vypol uplne furt vysel tak ma to tahalo jak svina, neviet co s tym? lebo na tom lade je to na zabitie


15.01.2008 19:07

Re: dr 600 suzuki

Jopo
 Kávičkár 

Ikona

ostáva ti visieť v akom zmysle? neklesajú otáčky? pokiaľ ti neklesajú otáčky, alebo naopak sa ti samovoľne zvyšujú problém máš v nastavení bohatosti palivovej zmesi...


15.01.2008 19:54

Re: dr 600 suzuki

LMPETKO
 Edvenčr 

a ako ju nastavit?aby bola ok?


15.01.2008 21:08

Re: dr 600 suzuki

LMPETKO
 Edvenčr 

ono to nerobi stale niekdy ide krasne na volnobeh ked idem len tak na kvalte pomaly a ked si zmysli tak trhne celou motorku a pozdvihnu sa kus otacky a su presne take iste ako ked dam no pol sitic ... ale ked snou idem na volnobeh ked normalny jak by mal byt tak sa snazi zdochynat - otocim kus plynom nech sa chyti a ked ho pustim ta zacne dvihat otacky

a robi to aj pri starte ze ked ju kopnem bez plynu tak krasny volnobeh ale ked tak kus plynu a tak chyti tak ziape jak sprosta hodim 1 popustam spojku tak otacky klesnu a ked ju uplne pustim tak zas podvihne otacky

ja som z toho v pi.., preco to tak krici :-((((((


16.01.2008 8:24

Re: dr 600 suzuki

Jopo
 Kávičkár 

Ikona

podobný problém som mal aj ja so svojou moto...ja som vyriešil dve veci - výmena vzduchového filtra a nastavenie bohatosti zmesi...presný postup nastavenia bohatosti palivovej zmesi nájdeš aj na českej stránke dr-650.com...v diskusii je téma zaseklý sitič! Podľa toho sa mi to podarilo dať do poriadku...Ešte ma napadlo, že som otvoril tému aj na www.4strokes.com pod názvom exhaust bend too hot! tam mi písali ako je možné identifikovať chudobnú alebo príliš bohatú zmes...


16.01.2008 11:06

Re: dr 600 suzuki

LMPETKO
 Edvenčr 

no pozeral som tu stranku ale tu temu zaseklý sitič! som tam nenasiel nikde


16.01.2008 11:53

Re: dr 600 suzuki

Jopo
 Kávičkár 

Ikona

možno preto, že som sa sekol a napísal to s makkým I... :-)
www.dr-650.com/index.php?option=com_joomlaboard...


17.01.2008 21:14

Re: dr 600 suzuki

LMPETKO
 Edvenčr 

no ale aj tak nechapem ktorymi srobkami sa co robi


18.01.2008 8:04

Re: dr 600 suzuki

Jopo
 Kávičkár 

Ikona

najprv by si mal vymeniť ten vzducháč...pokiaľ si tak ešte neurobil...S tým karburátorom - v manuáli máš presný popis ako nastaviť hladinu plavákov v karburátore, to je dôležité pre bohatosť zmesi pri jazde! pokiaľ máš niekoho, kto by ti vedel pomôcť, požiadaj ho! Potom, keď nastavíš tú hladinu, musíš ešte doladiť volnobeh a šrób zo spodnej časti karb. je určený na natavenie bohatosti zmesi pri voľnobehu(je tam dosť schovaný, ale iba jeden) - presný postup nájdeš v spomínanej českej diskusii...poriadne prehľadaj fórum - je tam dosť informácii.



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 48813 | Včera: 225381