Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Nazdar chlapi. Poradi mi niekto a napise mi sem postup ako spravne a dobre nastavit ventily na KLR 600ke? nerad by som nieco pokazil a z toho nemeckeho manualu som toho moc nepochopil..... vrela vdaka vsetkym za rady... |
nazdar, |
mrkni tu: www.motorkari.cz/index.php?show=00000003399... |
...na zaciatok asi tolko,ze ventily na KLR sa nastavaju vymenou podloziek.Jedine co ta ma zaujimat je ich predpisana vola,ktora zapezpeci spravne fungovanie motora. |
dusifuk: podložky sú povrchovo upravované - tá tvrdá vrstva je tenká. Ak ju prebrúsiš, vačky ti tam vyjazdia pekné drážky (ako mne). |
josi:...mne nie .Ja som ich obratil brusenou stranou dolu ... vedel som o tom vopred,vsak som dajaky strojar... Upravené 1 krát. Naposledy upravil dusifuk (10.01.2008 17:38) |
no tak to by zaujimalo aj mna a inak tie podlozky sa nedaju kupit ??? popripade co taki matros stoji ?? |
...urcite sa daju,len nemam sajnu kde.A matros?Pochybujem,ze by si to vedel len tak na kolene spravit.Treba sa poinformovat v servisoch,ci take nieco drzia na skladoch,pretoze toho musia mat viac rozmerov.Nie kazdy ventil ma rovnaku volu... |
dusifuk:to uz viem jeden mechanik mi to vysvetloval kedze do takychto banalit ako podlozky sa velmi nevyznam...ze sa pribrusuju ze aspon to tak zvyknu robit...alebo pribrusit ventily..no uvidime...ako dopadnem |
...pribrusit ventily nie je problem.Na zaciatok staci ked budes vediet rozobrat ventil,na to ti treba pekne dlhu tyc,aby si tu strunu stlacil,vyberies take dva zaistovacie polmesiaciky.Potom ti staci brusna pasta a trpezlivost.Este by som doporucil vymenu gufier,co urcite ocenis.Po zabruseni si ventil sadne a potom budes potrebovat bud druhe podlozky na ventil alebo ako som spominal zabrusit,ale otocit brusenou stranou dolu,pretoze tie plochy kde ti dosada vacka su kalene,ak by si to neurobil narobili by ti vacky do podloziek ryhy ako to tu uz bolo spomenute a rozstelovalo by ti ventily... |
aha dakujem vidno ze sa v tom rozumies no rozhodne ja by som to nerobil kedze nechcel by som este viac dobabrat hoci si myslim ze asi toto by moja moto nepotrebovala ale co ked.....jasne o tych podlozkach chapem kalene tak krehke ale pevne... |
...ak mas trochu technickeho myslenia,manual a kamosa,ktory to uz videl nemas co dobabrat.Nie je na tom nic zlozite.Jasne,ze nastavovanie ventilou mi musel vysvetlit dvakratkedze som to v zivote pred tym nevidel,ale odvtedy si to robim sam.A co sa tyka zabrusenia ventilou,ich nastavenie a vymena gufier,ak to urobis mas na dost dlhu dobu pokoj...a je to pre svoje dobro,teda ak nejdes predavat.Ja som to riesil hned aj vymenou kruzkou a odvtedy mam zo spotrebou oleja svaty pokoj. |
... a mohli by ste mi este poradit ako spravne skontrolujem tu volu ventilov,teda v akej polohe vaciek? a dik za vsetky rady..... konecne tomu zacinam rozumiet |
...ventily musia byt uplne zavrete,teda vacky musia smerovat k sebe,alebo od seba(piest v hornej uvrati).Vtedy zmerias volu ventilou plochymi mierkami(sparomierkami ) |
este raz diky dusifuk... pozriem sa na to a budem vediet ze na com som |
...hlavne maj pri tom manual,vela ti pomoze ak nebudes niecomu rozumiet,alebo nedajboze nebudes vediet poskladat...nieje zac . |
dusi:este sa chcem opytat kedze som sledoval debat tak tam bola spomenuta orna uvrat....mne moto chce iba vtedy nastartovat inak ani bohovi nenastartujem... |
CarlCox2:...viem,ze preklep ale aj tak...nie orna uvrat ,ale horna uvrat.Ano ja strartujem tak isto.Je to preto,ze pred hornou uvratou ti hadze iskru a motor najlahsie naskoci,a este sa k tomu pripaja aj dekompresor,krory ti zacina fungovat iba tam.Ked mas piest inde motorka chyti,ale piest musi prejst vacsiu drahu kym motor chyti,a vtedy mas uz nakopavacku na konci,takze ho laicky povedane nevies cez tu hornu uvrat presunut... |
no ano ano presne tak ako pises no tak fajn a ja ze mam nieco dodrbane cize je to v poriadku |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 25965 | Včera: 154902