Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
magSpinac = 0; |
janoval: Upravené 1 krát. Naposledy upravil papiboy (23.09.2010 20:37) |
papiboy: |
tá Čertovica Upravené 1 krát. Naposledy upravil papiboy (23.09.2010 20:56) |
papiboy: |
papi pravdu mas, chyba tam este else k tej prvej podmienke, ktory by to vypol. Len som chcel ukazat, ze netreba ziadne slozite podtlakove spinace. |
toto som nasiel v jednej diskusii: "U karburátoru byl pouze elektromagneticky ovládaný ventil na uzavírání volnoběžné trysky (sériově spínaný napětím spolu se zapnutím zapalování - původní záměr bylo odpojovat volnoběh při brždění motorem, v sérii se to nikdy nemontovalo, i když vím o několika kutilech, kteří si toto zařízení dobastlili)" |
Samí Bernoulli Čo tu dávate hlavolamy, súvisí to vôbec s témou ? |
No, medzitým sa tu objavil príspevok (21:41) Upravené 1 krát. Naposledy upravil papiboy (23.09.2010 22:13) |
papiboy: |
môj Bizon žral aj 16/100 km, karbec fí 32 |
hej, teraz som si vsimol, ze josi to tu uz spomenul. |
egres: ty si mal tatru 603? Ja ti zavidim, raz ked budem mat cas, tak si to auto kupim, nech zere hoc aj jablone okolo cesty. |
janoval: |
papi: Ale podtlakom riadeny regulator predstihu je tam koli akceleracii, z toho mi vyplyva, ze ak budes akcelerovat, tak si odpojis volnobeznu trysku a tym padom ochodobnis zmes, alebo sa mylim? Ale ak by sme spojili tvoj vynalez a moj spinac na plynovom pedale, tak by to hadam aj mohlo fungovat. |
egres: :D ako si sa v tej dobe dostal k takemu autu sa radsej ani nepytam ... No dnes keby si kupim to auto (na nedelne vylety po okoli), tak na spotrebu by som asi nehladel. |
janoval, ale ten regulátor sa pohne (podľa nastavenia) až od 2000 -2500ot/min, navyše začne pracovať akceleračná pumpička, takže by to mohlo fungovať v pohode... Asi Upravené 1 krát. Naposledy upravil papiboy (23.09.2010 22:50) |
niekedy je dobre pouzit aj zadnu brzdu - hovorili chalani v krcme. |
egres2: T603 bolo usporne auto. Pri rozumnej jazde sa dalo ujazdit do 10 lt. na special (2.50 Kcs/lt.). Uspornejsie ako Volga 24, do ktorej si musel liat pri vyssej spotrebe super (3 Kcs/lt). Ale Skoda 1000 MBX (2 karburatory) mi zrala 15-17 litrov. |
ked mas dual sstem drzdenia je ti jedno ktoru stlaci brzdia obi dve |
brzdenie motorom nie je nejako extra vyhodne lebo motor bezi a tym sa opotrebuje. keby som chodil 50% do kopca a 50% z kopca dajme tomu 100 000km tak pri brzdeni motorom sice setrim palivo/pri EI/ ale stracam rychlost a hlavne motor bezi cize motor by mal najazdenych 100 000km. ak vsak budem vyradovat tak sice palim male mnozstvo benzinu na volnobeh a budu sa drat platnicky pri brzdeni, ale nestracam rychlost a motor bude mat najazdenych iba 50 000km+nejake tie mh na volnobehu, nehovoriac o 50% setreni prevodovky a diferaku. Upravené 1 krát. Naposledy upravil dando (27.09.2010 10:21) |
skus najazdit 50.000km s motorom na volnobehu, rad si pozriem ako taky motor vyzera. Upravené 1 krát. Naposledy upravil matus (27.09.2010 10:54) |
Z toho všetkého vyplýva, že motoru najviac škodí jeho používanie. |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 147335 | Včera: 135662