Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Zdravim vsetkych motorkarov.Z nazvu temy je jasne ze mam v garazi staru rachotinu,no je mi ju luto predat za par supiek alebo hu dat do srotu a tak som sa rozhodol pre jej prestavbu.A touto cedtou by som bol rad keby mi niekto poradil ako postupovat,kde je monost zohnat dake nahradne diely a ako zistit,ktore originalne diely je mozno nahradit z inym masin... |
NO kamo kapoty dole to uy je prezitok. |
niečo pre inšpiráciu |
V profile máš vyfotenú 86-ku. Pokiaľ chceš prestavovať toto tak si /prepáč za výraz/ somár. Keď sa na tom hambíš jazdiť tak sa spamataj. Vyzerá že je v pôvodnom stave, tak by to bola škoda zničiť. Pokiaľ si sa už rozhodol tak to aspoň urob tak aby sa to dalo dať do originálu keď dostaneš rozum. Je to prvý sériový superbike s hliníkovým rámom, poriadnym výkonom, vlastne medzníková motorka. Buď hrdý na to čo máš aj keď nové motorky neponaháňaš. |
podľa mňa by z toho bol pekný naháč kapoty dole, nahodiť masku, vymeniť podsedlofku a je z toho úplne iná motorka, o 10 rokov mladšia... |
ide o to, aby sa to jemu páčilo, na ostatných sa môže vykašlať... niekomu by sa to páčilo viac, niekomu menej, mne osobne by sa to páčilo viac ako originál... okrem toho aspoň by sa nenudil cez zimu a aspoň by mohol byť hrdý na svoj výtvor, keby sa na to dal... |
Retro:vdaka za tvoj nazor.Ciastocne mas pravdu, ze je to 86,no z casti aj 85 aj 88 a nieco aj iny stroj.Vsetko co si napisal dobre viem a som hrdy,ze ju mam.No dost ma trapi jej stav a dostat ju do povodneho stavu nie je v dnesnej dobe vobec lahke a asi aj preto som sa rozhodol pre modernizaciu vzhladu ako pre vratenie sa k povodnemu stavu.No ak mas dake typy kde mozem zohnat povodne dielcie za dobry peniaz rad si necham poradit a mozno nebude prestavba ale vratenie do povodneho stavu.Konkretne by mi bodlo par typov kde zozeniem niekoho dobreho kto dokaze nastavit motor a kabose,bo stym je dost problem. |
Kto by mi vedel poradit niekoho zo SR kto by mi vedel zohnat dake diely ako su nove tlmice,riadidla a podobne vecicky?Potreboval by som niekoho s kym by som mohol konzultovat ci nahradit ktory diel a tak podobne.Vdaka |
Skús Suzuki Owners Club česká pobočka, stránku z hlavy neviem, nájdeš to na internete. Niekedy tomu šéfoval Ivan Benda ktorý to v Čechách založil. Teraz je už nový šéf, ale myslím že určite so všetkým pomôžu. Maju dobré styky s anglickým Suzuki clubom a nejaké informácie alebo diely si myslím že nebudú problém. Na Slovensku pochybujem, že nájdeš fanatikov ktorých to zaujíma. Ja som stále chcel túto motorku, ale nakoniec som zakotvil inde. |
retro:a kde si zakotvil a preco si si ju nezohnal ked si ju tak chcel? |
nazdar...ja by som sa vedel o tomto strasne rozpisat ale musim sa uz krotit... |
Upravené 3 krát. Naposledy upravil chooki (06.01.2008 21:50) |
chooki: vdaka ti za rady.Ako som uz pisal aj retrovi ta masina ma dost veci z inych masin a aj par veci chyba ako postupne zistujem.No a plasty si v dost zlom stave aj ked na foto na to nevyzeraju.No pri detailnom pohlade by si to videl aj ty.Mo mentalne sa chcem zamerat na taku mensiu generalku motora.Potreboval by som nastavit ventili a karbose,pripadne skontrolovat stav rozvodovej retaze.Nepoznas niekoho co by to vedel.Ventily nie je problem no s karbosmi je trocha vacsi.Nechcem robit daku radikalnu zmenu.Chcel by som vymenit prednu vidlu,bo moja je kriva co som do teraz nezistil az ked som ich daval dole a pri opatovnej moznazi som to zbadal.Skoro ma vystrelo!Potom zadna tlmiaca jednotka by potrebovala vymenu za daku lespiu a nakoniec nieco vymysliet s plastmi.Takze v podstate zaklad masiny chcem zachovat len ju trocha doladit na svoj obraz a zlepsit technicky stav motora.Myslim ze budem musiet postupne vsetko prejst a zistit co potrebuje vymenu alebo opravu a podla toho sa bude vsetko odvijat.Esta ma tak napadlo nevies nahodou akym sposobom su uchytene budiky na rocniku 86-87?akosi to neviem nikde zistit.na rocnikoch 88 a vyssie je to uz zasa inak. Aby som nezabudol tvoja masina vyzera celkom fajne Upravené 1 krát. Naposledy upravil johnyB (08.01.2008 7:21) |
RETRO : uplne tento isty problem som mal s kawasaki GPX 750R kou. rocnik 89. |
csuka85: ja si myslím, že ľudia kukajú už teraz. Ja som raz zastavil medzu viacerými funglovkami na istom mieste a všetci čumeli ma môj stroj. Všetci tí krásavci sa išli rozpučiť, že čo na tom tí ľudia vidia. Takže si sarkány /keďže si z Newcastle/. Takže tá hrdosť keď sa vozíte na "haraburdách" musí byť. Nie všetko nové je geniálne. Všetko tu už bolo, alebo to niekedy začalo. Takže vy máte ukazovať ostatním, nie oni vám. /pritom mi je jedno čo si myslia ostatní, je to moja motorka - môj názor atď./ Upravené 1 krát. Naposledy upravil Retro (08.01.2008 23:30) |
Inak som za stretnutie youngtimerov, rád by som si pokecal. Chooki ujmi sa toho. Ja som už optimizmus v tomto smere stratil... |
Retro ..cool nazor ..skoda,ze si z Kosic..ty Bimotu by som ti isiel aspon trosku oslintat |
Ááá vidím že sa tu motá viac exotov. Ja som múdri akurát keď sa vrátim z "pohostinského zariadenia" /bohužiaľ/. Ale za názorom si stojím. A možno sa raz stretneme... /a neslintaj.../ |
take stretko youngtimerov by nebola zle vec. |
Mno každopádne si poriadne premysli, či do toho ideš alebo nie. |
maco: |
Ahoj, Upravené 2 krát. Naposledy upravil maco (14.01.2008 9:04) |
maco: |
maco: Upravené 1 krát. Naposledy upravil johnyB (17.01.2008 9:11) |
potrebujem nove tesnenie pod hlavu,vie mi niekto poradit,kde by som ho zohnal?V predajniach mi chcu stale predat len celu sadu. |
Ja som mal výhodu v tom, že aj napriek veku motor bol v celkom dobrom stave, jedine čo som spravil bolo to, e som ho komplet pretesnil. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 132505 | Včera: 150022