Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Cawte,chcem sa opytat ci si amater(ako ja)moze sam vymenit(piestne kruzky,simeringy na ventiloch a rozvodovu retaz). |
Dať sa dá. Hlavné je mať pripravené náhradné riešenie a hlavne sa nečudovať. Upravené 1 krát. Naposledy upravil krokodyl (14.12.2007 8:00) |
Pretocenie rozvodov - polopate, ze pokakas casovanie otvarania ventilov, ze nebudu zavrete ked piest bude v hornej uvrati, piest narazi o otvoreny ventil a pokaka ti to riadne piest, ventili, vacku, ojnicu, klukovku, hlavu. |
No ak mas o tom nejaku sajn, ako pracuje stvortaktny motor, tak by si to mohol zvladnut, bez vacsych problemov |
Neda sa to, teda ak to chces urobit poriadne. |
Vidicon: Vybrus nieje potrebny pretoze kruzky chcem menit kvoli tomu ze motorka zacala viac dymit. |
Inac ja by som sa do toho nepustal pretoze nemam naradie napr.(mierky na nastavenie ventilov-pocul som ze na xt-cka su specialne...)Ale aj tak sa to chcem naucit robit no nie na svojom motore asi si musim zohnat nejaky stary pokazeny 4taktny motor a tam si to vsetko pozriet. |
som si mislel ze je to xt cko.... poznam styri xt cka rozne modely rozne roky rozne najazdene kilometrov a dymia....ale okrem toho nic extra..len keby ten olej nebol taky drahy |
Do toho.. ak mas trosku rozumu,a zrucnosti...nejake manualy..tak to zvladnes lavou zadnou... |
da sa to len treba nejaku zrucnost,naradie,manual velmi pomoze,trpezlivsot a tak...ale da sa to |
Tato tema nema chybu.Amater chce robit akze GO motora a nema ani sajnu ako pracuje motor,rozvod.... Ake ze idu na XT specialne mierky????? Mal som XT.Nic specialneho som nepouzival.Mierky klasika.Tak sa mi zda ze sanie 10 a vyfuk 15.Bude lepsie ked to nechas tak a budes sa vozit a obcas pozries olej.Ked sa menia kruzky tak sa robi aj vybrus.Ked ti valec odlieta 80tisic tak uz nema presne okruhly otvor ale elipsu.Takze ani nove kruzky ti nepomozu.Kolko ze ma tvoja XT?Ak nema vela km tak ti pustaju len gufera na ventyloch.Vybruz nerob,nechaj si prehodit len tie gufera.Nerob to sam,lebo viac pokazis ako spravis .Moja XT nezrala olej a to som ju nesanoval |
Garganel3: Keby takto vravel kazdy ze nerob to sam a nechaj to radsej odbornikovy tak by dnes tych odbornikov bolo fakt malo inac uz ked to budem menit tak vymenim aj tie kruzky.Podla vasich prispevkov to radsej sam menit nebudem ale bolo by dobre ak by som videl ako sa to robi. |
Už názov témy, že Amatérske GO hovorí za všetko. |
Ale vies,ked nemas ani sajnu ako to tam vyzera a uz vobec ako funguje motor tak si nechcem ani len predstavit tu GO.Mal si dakedy uz daco rozobrate a potom si to poskladal a slo to?Mislim mimo bicykla,alebo pioniera.Este som nasiel ze riesis problem so simsonom.Ked nevies vyriesit simaka tak asi tazko nadstavis rozvod a vsekto okolo toho na XT ALe hodne zdaru.Ved aj ohnuty ventyl sa da kupit novy. Mam rad ked sa dakto pyta na vyriesenie problemu okolo motora a nevie co je pretocenie rozvodu Studuj,studuj a potom skusaj. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Garganel3 (16.12.2007 10:58) |
Garganel3:Mal som toho uz dost rozobrateho.Len skoda ze to vsetko boli 2takty |
Ja som sa ta pytal ci to potom slo?Co tvoja moto skoro po roku?Generalkoval si ju???????????Alebo si posluchol rady skusenejsich? |
potom ked to budes predavat,tak nezabudni spomenut,ze motorka presla amaterskov go co sa tu uz clovek nedocita |
barlac: veru že "nedočíta", to je tvoj prípad, on písal, že to nechal na odborníkov, ale ty si si to vysvetlil asi po svojom |
Po prvý krát, keď som rozoberal jednovalcový 4T motor, fixkou som si normálne urobil v hornej úvrati hrubú farebnú značku na reťazi a na ozubenom kolese. Vymenil som piest a valec bez toho aby som pohol kľukou viac ako o pol otočky. Po nasadení valca som nasadil rozvodovú reťaz v hornej úvrati presne podľa frabných označení a motor bol v pohode. Po 3000km, keď som kontroloval vôľe ventilov, tam tie farebné značky boli stále neporušené. |
Nazdar, ja som akurat vcera zhodil motor a rozobral ho....vela na nej toho menit nechcem, len to co treba..(rozvodovku, gufera na ventiloch, olej a pod..) Potrebne veci na Go doma mam, takze nieje problem, a par takychto motorov som uz rozoberal a v pohode idu .... |
On ju naozaj dal robiť odborníkom.Niečo o tom viem,ale ako to z tou GO bolo,to si asi radšej nechám pre seba |
Iron: ved to, ze to by bola velka antireklama, no aj majster tesar sa sem tam utne, stava sa... |
simson14: tak nakoniec si ju predal a kupil Husqvarnu? ako si spokojny? |
simson ---- tak ked si nic lepsie nemohol urobit tak potom ju nepredavaj a nemysli na toho skadredeho jogurta |
simson...Preco si ju predal ked si nam tvrdil ze si ju tak fajn nechal opravit,alebo to bola go len na predaj |
výbrus valca včetne piestnej sady wiseco + zafrézovanie sediel ventilov a pieskovanie vonkajšku motora by som zrovna GO nenazýval. |
Zaujímavé na tom je,že po cca 3 mesiacoch od výbrusu,začala dymiť jak lokomotíva .A až potom skončila v rukách ozajstného odborníka .Ja len toľko k tomu,čo viem. |
zaujimave. ked niekto predava motorku tak s motorka bola vlastne ani nejazdena ale len pod perinou v teplicku ale ked ide o skusenosti a poradenie ci je to dobra moto tak zrazu vsetky motorky vydrzia po ko..t jazdene denno dene v extra tazkom terene a ide tri sezony dobre ani filter necisteny ani nic. nechcem niekoho menovat... |
To vies ked sa ca daco predava tak to je nove a ani neskrabnute ako keby vcera zosla z vyr.pasu .Ale inak ti uz piest podava ruku..Potom chudacik clovek co take daco kupi |
Garganel,felesiga: J a som tu motorku nepredal preto ze na nej bolo nieco zle Vsetko na nej slapalo a do dnes slape!!! Predal som ju preto lebo mi bola slaba a chcel som nieco vacsie..... A tu vetu ktoru som napisal ze :Nic lepsie som urobit nemohol... ste pochopili uplne opačne....... !!!!! |
A čo keby si to skúsil takto: Unudený a nasraty gynekológ kráča svojou každodennou cestou do prace na gynekológiu. Ako tak ide, prístavy sa pri autoopravovni. Pozerá, pozerá a po chvíli sa ho garážmajster pýta čo si želá. A on na to, že čí by sa tu nemohol zamestnať... a garážmajster na neho pozerá a po chvíli hovorí -OK príďte zajtra na osmu. Na druhy deň doktor plný elánu príde a majster mu hovorí - tuná spravíte generálku na tom žigulaku a ja vás potom ohodnotím od 0 do 100 bodov ,keď spravíte na 80 beriem vás. -Dohodnuté! povedal doktor a pustil sa do roboty. Po niekoľkých hodinách doktor poupratuje vercajk, umyje si ruky solvinou a doparkuje žigulík pred dielnu. Cela dielna na neho kuká...pristúpi majster a vravy -dávam vám 200 bodov! Doktor sa začudované naňho pozéra a pýta sa -ale prečo ,veď ste vraveli že max100?!?... -no hej vraví majster, ale ešte nikto nikdy to tu nespravil cez výfuk... Upravené 1 krát. Naposledy upravil COUNTRY (14.11.2008 17:46) |
ja som tento rok kupil suzuki rm-z 450 a praskol mi piest uz to mam rozobrane a mam objednany piest. teraz by som sa chcel opitat ze ako zistim kedy mi dava iskru.......... pitam sa preto lebo 4 taktovy motor sa 2-krat otoci a 1-krat odpali a neviem ci v obydvoch dobach hadze iskru ako to zistim? |
neviem preco myslis? mne to tak povedal jeden znamy co uz dlhsi cas roby motorky Upravené 1 krát. Naposledy upravil matus450 (16.11.2008 11:55) |
matus 450 pri autách áno , lebo berú signál buď z vačky , alebo od kľuky v pomere 1:2 . aspoň tie staršie. |
karol1:dakujem za odpoved ja som sa chcel iba uistit ako to naozaj je |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 126677 | Včera: 203286