Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty článok o svojej motorke!

CR,YZ,KX - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuCR,YZ,KX - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
08.12.2007 20:11

CR,YZ,KX

martinxl
 Bahniak 

Ikona

nazdar!chccel by som na jar predať xl a ísť do nejakého ostrého 2taktu s ktorím by sa dalo aj skákať na mx trati(CR,YZ,KX) 250ka.Malo by to byť niečo okolo roku 96.Potreboval by som nejaké rady načo dávať pozor pri kúpe,ako zistiť v akom stave je podvozok,motor....A dá sa na takej moto sem tam zajazdiť len tak po lese?


08.12.2007 20:21

Re: CR,YZ,KX

damaska
 Bahniak 

Ikona

da sa zajazdit aj po hore. mal som cr 250. mozem len odporucat. je spolahliva, ale treba sa o nu starat. tym myslim udrzba. teraz mam yz a zatial tiez bez problemov. honda je asi zo vsetkyx najprudsia, co ma tu nevyhodu, ze bohovo natahuje ruky. ale na vsetko sa da zvyknut. o kx ti neviem povedat nic lebo som nemal. ale vsetko je to na jedno kopyto. pri kupe davaj pozor na motor : ojnica resp. kluka. podvozok: loziska na prepakovani.a pozor aj na xladice. ale rocnik 96 je predsa uz len starsi, takze necakaj novu moto. hlavne aby bola v dobrom stave. videl som uz aj 2001 v horsom stave ako 96, takze to je rozne. ale do jari este casu dost. zdar

Upravené 2 krát. Naposledy upravil damaska (08.12.2007 20:23)


08.12.2007 20:42

Re: CR,YZ,KX

radsej si priplať za motorku v dobrom stave a nehlad vzdy na cenu..

na 250 sa da aj enduro dobry spodok nizka hmotnosť a skvela ovladatelnosť ale je to naročnejsie na kondičku pomoze nastaviť tlmiče na meksie a dať vecsie sekundarne kolečko na skulturnenie priebehu

vlastnosti podvozku zistiš ked sa prevezieš... motorku daj na stojan chytiš zadnu kyvnu vidlicu a pokyveš tak zistiš volu... z prednych tlmičov či netečie olej... popripade chitiš zaspodok predne tlmiče a pokyveš nimi či nie je vola na krku riadenia, kolesa to iste
-motor kompresiou aby paka nešla lahko u mojej ledva z rukou pretočiš


08.12.2007 21:47

Re: CR,YZ,KX

martinxl
 Bahniak 

Ikona

ja by som bral dajaku okolo 50 litrikov a potom dajakych 10 dal do GO.


09.12.2007 8:36

Re: CR,YZ,KX

10 do GO? skôr napíš 10 do opravy za 10 GO neurobíš. Chceš 125 alebo 250? Pri tvojom výbere by som sa najviac zameral na technický stav a taktiež sa povoz, čo ti najlepšie sadne to si kúp. Vieš takto ti tu môžem napísať, že KX sú najlepšie na svete a pritom to nemusí byť pravda alebo, že CR sú najhoršie a tiež to nemusí byť pravda. Zober si zo sebou niekoho kto tomu rozumie a aj jazdí nech si odskúša aj on a povie ti svoje dojmy. Takto sa tu len popíše toho dosť a nakoniec tu budú konflikty medzi CRákmi a KXákmi :-)))


09.12.2007 9:59

Re: CR,YZ,KX

marekon
 Bahniak 

pozri sa u tohto štvorlístka záleží skutočne len na technickom stave a možno ešte aká farba sa ti najviac páči, z nás obyčajných hobíkov ani jeden nezistí prakticky žiadne rozdiely, ja by som sa pri kúpe zameral hlavne na vôle, tie sú totižto u týchto mašin dosť velkým problémom, dalej na kompresiu, dobrú 250 - ku krosu, nie enduro máš v botaskách problém naštartovať ak ju vôbec v botaskaách naštartuješ, nie aby sa do toho kopalo ako do pioniera, mala by po pár minútach prestať prakticky vôbec dymiť a ked prejde okolo teba zohriata mala by zostať len vôna nič viac, dalej si daj bacha na prevodovku, rýchlosti by mali ísť lahko, v žiadnom prípade ani pri prudkej akcelerácii by nemala žiadna rýchlosť vyskočiť, dalej by mala držať krásne volnobeh,skontroluj spojku a jej priebeh, skontroluj vzduchový filter a uvidíš ako bolo on starané, umytá motorka navonok nestačí, skús či funguje správne prívera, motorka by nemala mať nejakú citelnú dieru v otáčkach no a pri otvorenej prívere by to malo hrabať na každom povrchu na každej rýchlosti, nemyslím suchý asfalt samozrejme :-D tam by to malo krásne dvihať, na zadné musí ísť bez primačknutia spojky len s pootočením rukoväte, dalej si daj pozor na prasknuté časti motora, rámu, nábojov a pod. to bývajú spravidla najdrahšie investície, motorka musí mať krásne jednu stopu, pri pustení riadidiel by ju nemalo nikam ťahať, ked kúpiš takúto motorku určite nebudeš sklamaný, ale pozor u starších ročníkov je hladanie takejto korsky dosť obtiažna záležitosť, nekupuj tie vyjazdené nudržiavané z vidinou lacnej kúpy, v živote sa ti to neoplatí lebo komplet generálka krosky stojí minimálne 60 tisíc a viac ked meníš len spotrebné veci ktoré majú skladom, a za tie peniaze to fakt potom nestojí. aj ked sa ti bude zdáť že je úplne super bez problému ešte aj vtedy do nej minimálne desať litríkov naleješ. ja som tiež presedlával z ťažkých velkoobjemných štvortaktov a už by som naspäť nemenil. a poviem ti že ked ti bude niekto hovoriť že to moc žerie tak je to total blbosť, jedine tak rozbitá a vylietaná, jazdíme dve cr -ky a jedna kx -ka, všetcia mame motory po go v rozpäti dvoch rokov a pri enduro jazde nie motokros mi žerie o 20% viac ako xt 600 alebo tt 350 takže maximálna spokojnosť jedna nádrž 7,5l mi vydrží na 100km endurovania v lese čo je zhruba 2,5 hod. čisto jazdenia podla motohodín.a môj rekord je za den 10l benálu a potom tri dni úplne zničený a motorku som nechcel vidieť ani na obrázku.


09.12.2007 11:13

Re: CR,YZ,KX

petox
 Bahniak 

Ikona

Mna to tiez akosi taha na 2-takt.Neviete ako je to s cenami a dostupnostou nahr. dielov na tieto masinky?Pocul som ze na CR su najdrahsie.A este kolko vydrzi realne piest na take hobby jazdenie,a co vsetko este k tomu treba preventivne vymenit.


09.12.2007 12:16

Re: CR,YZ,KX

petox na danú tému tu už bolo popísané mnoho. Ak sa normálne zamyslíš tak na svoje otázky si odpovieš aj sám. Na Hondu sú drahé diely vtedy ak ich kupuješ v Honde. Také veci ako ložiská, piest, ojnica, spojka robí x firiem na svete, takže to nekupuj v Honde. S tou trvanlivosťou je to tak, že hrozne záleží kto ako sa stará a jazdí.


09.12.2007 16:00

Re: CR,YZ,KX

drake600
 Bahniak 

Ikona

ja som bol tiez vzdy namotany na 2t,a tak som si aj po niekolkych endurach co som mal kupil hondu cr 250 r.v 1996, 8-) a je to fakt super,som tiez iba hobby jazdec,lesy luky,vyjazdy s kamosmi,ale zatial fakt maximalna spokojnost :-) ,a motorka ide ako drak......... :-)))


09.12.2007 17:04

Re: CR,YZ,KX

marekon
 Bahniak 

takým endurkovaním sa dá na 250 -ke na jeden piest spáliť až 300 - 400 l benálu čo u mna zodpovedá asi dvom až trom sezonam jazdenia, potom ak je všetko ok stačí vymeniť len piest, inak normálna základná go motora čiže ložiská, guferá, tesnenia, piest, nicasil, ojnica stojí okolo 16 - 20 tisíc korún. potom stačí meniť len piest asi raz za dva roky, je to velmi rozdielne a individualne, ale vždy je to lacnejšie ako nejaké ostré 4T.


09.12.2007 17:12

Re: CR,YZ,KX

petox
 Bahniak 

Ikona

marekon: Vdaka toto som potreboval vediet . :-)



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 35311 | Včera: 140375