Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
caute...na jawe 250 panelke mi vyskakuje trojka. mám náhradnú prevodovku zo 175-ky a z 350-ky. vie niekto či to tam bude pasovať? |
Vladoxxx , určite ti to tam pasovať nebude.Totiž pred 20 rokmi som mal ten istý problém a ak si ešte pamätám tak nesedeli rozteče na ozubení /myslím tie kolíky na jednej strane/.Rozober , vyber , porovnaj. |
...vydrata vydlicka.Pochybujem,ze ti to bude pasovat s moto ktore si spomenul... |
vladoxxx: z 350 ti nebudú pasovat hriadele na ktorých beží prevodovkalebo sú dlhšie a 175 som si tiež nie istý či by vydržala v každom prípade sú len dve možnosti : vydlička alebo radič rýchlostí |
350 a 250 ma tu istu prevodovku...ale 175 je uz ina... Mozno mas iba zodranu,alebo vyosenu vydlicku,ale je dost mozne ze mas zodrane tie 4 koliky 3-kovom koleckucez ktore sa prenasa moment.. |
Tie prevodovky ti pasovat nebudu.Pasovala by ti prevodovka z 350 ale len zo starej kyvacky.Pomaly ju rozober.Moze to by ohnuta vydlicka,alebo optrebovana prevodovka.Casom sa olupu kolieska s uz tak nezapadnu do seba a potom neudrzia ten tlak krutiaceho momentu a vyskocia.Mne ked sa take daco stalo tak som vymenil opotrebene kolecka,hriadele a aj vydlicky.Prevodovku pred skladanim riadne vypodlozit vymedzovacimi podloskami aby nemala volu v ulozeni.Ono to neni len vymenenie par koliesok a zbuchanie do kopy.Daj si na tom zalezat,lebo ti to bude vyskakovat za chvilu znovu.Stare Jawy mali strasne zle riesenu prevodovku.Pri kazdom preradeni sa tam hybu 4 kolecka naraz a dost im to dava zabrat.CZ maju lepsie prevodovky.Hodne zdaru |
Zrejme to bude vidlička. Inak súhlasím s Garganelom3, akurát by som podotkol, horný hriadeľ má byť bez vôle, dole odporúčajú 0,3 až 0,5 mm vôľu.. a skontroluj aj vodiacu tyčku vidličiek, či nie je ohnutá/prasknutá. |
Este som zabudol.Tie vymedzovacie podlosky musia byt ocelove.Daktori suplikanti si ich vyrabali z pzink.plechu.Potom to mozes rozoberat znovu.Ked budes motor pretesnovat tak si daj namahu a pomalinky si vystrihni tesnenie z tesniaceho papiera.Jawky to maju radi a aj tak sa tesnia uz o vyroby.Vela ludi je lenivych a zalepia to silikonom. Ja som si ich takto skladal od mojich 16nastich.Ked to poriadne spravis tak sa aj pekne povozis a dlho |
vladoxxx - vymieňal som do mojej Jawa350 r.v.1960 prevodovku z Jawa350 634 a pridal som aj "ostatok" vnútrajška; mám to na profile, prípadne pošli SS. |
zo 634 sa dá dopasovať ako celok , len na výstupnom kolečku je treba stočiť z pleca 2 mm , inak nezaskakuje dobre 4-ka. |
Tiež som nedával tesnenie. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 65390 | Včera: 163963