Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty cestopis!

TRANSALP modifikacie - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuTRANSALP modifikacie - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 

Značky: Skúsenosti, Motor, Karburátor.

Predchádzajúce | 1 2 |

18.11.2007 13:52

TRANSALP modifikacie

lotus
 Kávičkár 

Ikona

Zdravim vsetkych majitelov transalpov. Zakladam tuto diskusiu pre majitelov TA aby sme sa navzajom podelili o skusenosti a nazori na moznosti upravy TA.
Zacal by som upravami motora.
Na svojom TA mam namontovany komplet ARROW vyfukovy system aj zo zvodmy. Okrem uzasneho zvuku a lepsieho vzhladu mi tato uprava priniesla lepsiu odozvu na plyn a pocitove trosku viac vykonu v strednych otackach. Urcite na tom ma podiel aj odstranenie "katalyzatora" (v skutocnosti na TA nie je plnohodnotny katalyzator), ktoreho samotne odstranenie aj bez ladaku by malo priniest mensiu spotrebu hlbsi zvuk a lepsiu odozvu na plyn. Webova stranka ktora sa ciastocne venuje aj tymto problemom je www.techtransalp.co.uk

No a to sa uz dostavam k dalsim veciam ktore tam spominaju ako napriklad vymena trisiek zo standartnych 132 na 125...
Dalsou dobrou strankou o TA je www.xrv.org.uk ,kde je velmi dobre forum o TA, jedina nevyhoda je, ze je to v anglictine.

Na mojom Ta teda na jar rozmyslam vymenit tie trisky za 125 a este namontovat KN filter. U toho filtru trosku vaham pre jeho nevhodne umistnenie a rozoberanie polky motorky pre vycistenie filtra ma velmi nelaka....

Budem velmi rad ked sa ostatni majitelia zapoja do tejto diskusie a podelia sa zo svojimi skusenostami a poznatkami ako vylepsit svojho milacika.




18.11.2007 14:40

Re: TRANSALP modifikacie

bohusact
 Kávičkár 

Verím, že to bude pre nás TA-istov užitočná diskusia. Len keď hovoríme o svojich strojoch uvádzajme ročník. Akého ročníka sa týkajú úpravy aké ty spomínaš? Ja si ich prediskutujem s mojim veľmi schopným mechanikom. Všimni si príspevok Transalp-úprava sedla, ako som si upravil sedlo. Je to asi na str.3 Len tak. Teším sa na ďalšie príspevky.Môj je r. 1998.


18.11.2007 15:31

Re: TRANSALP modifikacie

lotus
 Kávičkár 

Ikona

Mas pravdu, na rocnik som zabudol, ja mam 2005. Diskusiou, som cital, chcel by som byt taky zrucny ako ty... :-) Na svojom TA mam tiez znizene sedlo od 3 cm, od hondy. Ohladne tych uprav ma teraz zaujima najme spravna priprava zmesy. Ak som to spravne pochopil z tych anglickych for tak TA od serie ma bohatu zmes. Kedze som teraz otvoril zadok (prosim ziadne poznamky ;-) ) tak chcem priviest viac vzduchu do motora. Chlapy to tam riesia napriklad navrtanim dier do airboxu, no toto riesenie mi prijde velmi drasticke. Dalsou velmi casto spominanou upravou su uz spominane trisky a sportovy filter. Superflanker volal do hondy a nie je problem tie trisky objednat. Potreboval by som nazor niakeho dobreho mechanika co si o danych upravach mysli...
A este jedna vec, plne si uvedomujem ze z TA supesport nebude, ale to ani nie je mojim cielom, ide mi hlavne o silnejsie stredne otackove pasmo a nizsiu spotrebu.


18.11.2007 21:24

Re: TRANSALP modifikacie

superflanker
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

pri vymene sviecok budes musiet masinu odstrojit tak ci tak, "nastav" si to tak aby sa ti zhodovali tieto dva servisne intervaly (vymena sviecok a cistenie filtra, resp. rob ho vzdy pri vymene, prach pokial viem nejazdis tak ti to bude stacit)


19.11.2007 14:39

Re: TRANSALP modifikacie

salli
 Turista 

lotus-jazdil som jeden cas na domiku.skusal som aj transalp.su to super masinky.akurat ten vykon mi vadi .nejakych 10 konikov by transalpu neuskodilo.chcem sa ta spitat kolko mas teraz spotrebu pri roznych styloch jazdenie a kolko ocakavas ze to bude po upravach


19.11.2007 14:50

Re: TRANSALP modifikacie

lotus
 Kávičkár 

Ikona

Ja vacsinou jazdim aj s ladvinkou takze spotreba je okolo 5,5 az 6 litrov a ked uz idem sam tak ju zase velmi nesetrim a spotreba je zas okolo tych 5,5 az 6,5 litra. Vzhladom na temer nefunkcny palivomer ktorym sa vsetky TA vyznacuju sa riadim podla pocitadla km a vzdy si najblizsiu zastavku na pumpe prepocitavam na tych 5,5l a funguje to. S tym ladakom este nemam vela najazdene lebo som ho len nedavno montoval, takze sa uvidi na jar. Kazdopadne by som chcel dosiahnut lepsi vykon pri rovnakej mozno trosku lepsej spotrebe.... uvidime ci sa to podari ;-)


19.11.2007 15:35

Re: TRANSALP modifikacie

bohusact
 Kávičkár 

Ja jazdím sám a keď držím otáčky na tých 4500 čo je max. krútiaci moment, tak idem asi na 4,5 l. Na dialnici, keď chcem íst priemer 130, tak je to ako u teba tých 5,5 až 6l. Viac muziky, viac peňazí.


19.11.2007 17:52

Re: TRANSALP modifikacie

superflanker
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

to ze mam spotrebu do 6 (max.6,5l) som donedavna tvrdil aj ja. Kym som na cca 200km useku neminul celu nadrz do sucha. (obycajne mam dojazd cca 330km)


19.11.2007 18:00

Re: TRANSALP modifikacie

lotus
 Kávičkár 

Ikona

Nesmies as tolko tulat po tych horach :-D Inak, trosku mimo temy, ale podla mna dost zaujimave. Dnes som si kupil casopis supermoto kvoli recenzii noveho TA, novy TA posobi fajn ale ten test je nedostatocny. Ovela lepsi test je na stranke www.xrv.org.uk/forums/showthread.php?t=21769... chlapik porovnaval zo starym xl600......


19.11.2007 18:33

Re: TRANSALP modifikacie

superflanker
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Praveze som z lesa zbehol na dialnicu a takto to dopadlo.
Jednalo sa o cca 20km v zapche (asi hodinku po obchvate Bukuresti) a potom cca 175 km po dialnici do Konstanty nonstop 130-140km/h a takto nabaleny
Pozri obrázok
Pozri obrázok


19.11.2007 20:36

Re: TRANSALP modifikacie

bohusact
 Kávičkár 

Narýchlo som si prečítal test toho Holanďana. Podľa neho je TA700 v skutočnosti väčší, ako pôsobí na obrázkoch. Dokonca je vraj mohutnejší ako Varadero, čo dokumentuje fotografiou. Ten pán má výšku 204 cm, aj napriek počiatočnej nedôvere, nový TA poskytuje vynikajúcu ochranu, čo sa pri pohľade z predu neočakáva. Celá testovacia jazda 1200 km bola robená pri teplote málo nad nulou a aj pod nulou. TA600 bol starší ročník s jedným kotúčom vpredu, a preto aj brzdné vlastnosti boli v prospech TA700. Tak isto aj max. rýchlosť /160x180/ a zrýchlenie v prospech TA700. Jedine spotrebu mal vyššiu, čo pripisuje nezabehnutosti stroja. Ako pri každých testoch nikto nevie, ako sú testovači zainteresovaní na výsledkoch testov. Ja osobne si myslim, že bolo by objektívnejšie zobrať pre porovnanie aspom ročník 2005. Nový stroj mal požičaný z predajne.


29.03.2008 11:35

Re: TRANSALP modifikacie

lotus
 Kávičkár 

Ikona

Nova sezona nam zacina a ja konecne dokoncujem servis mojho TA. Ako prve co som menil tuto jar boli pneumatiky. Predna original od vyroby mala 19000km a bola v dezolatnom stave. Vzadu som mal obutu Conti escape a ta mala okolo 7000km a bola asi do polovice zjazdena. Obe som ich vymenil za Dunlop D607. Pocitovo je to ako nova moto. Skutocne sa ovladatelnost zlepsila a motorka ide ovela lepsie do zakrut. Aj pri tychto nizkych teplotach sa pneu velmi rychlo zahreju, uvidime ako to bude v lete. Dalej som bol v servise a konecne som dal namontovat KNfilter a nastavit karbutratory. Spolu s mojim arrowom to ma teraz neskutocny zvuk. Po nastaveni karburatorov ide moto ovela hladsie a skludnil sa chod motora. Tazko povedat ci sa zlepsil vykon, na to by bolo treba ist na brzdu, ale moto ide definitivne lepsie do otacok a je zivsia. O spotrebe napisem v nablissich tyzdnoch.


29.03.2008 16:27

Re: TRANSALP modifikacie

bohusact
 Kávičkár 

Lotus: ja som dal vlani vymeniť aj olej v predných tlmičoch /r.1998, nebol asi nikdy menený/. Ako keby som si sadol na inú motorku: lepšie zatáčky a hlavne brzdenie a dobrzďovanie bez kopancov.


29.03.2008 16:57

Re: TRANSALP modifikacie

locksley
 Edvenčr 

Ikona

Zdravím páni. Ďakujem za túto tému, rovnako sa mi zhromažďujú otázky tak Vás asi s nimi neskôr potrápim. Mám nového TA08 a aby som veľa nepísal o svojich dojmoch, vo väčšine sa zhodujem s posledným Hergotovým hodnotením. Mám cca 700km zväčša v ľahšom teréne a zatia2 všetky merania spotreby mi vyšli na 6l/100km.

Aké kufre máte na svojich TA? : Do terénu jednoznačne kov ale mňa zaujíma plast do asfaltu: značka (Givi, Kappa, iné) a ich objem. Máte niekto horný až 52l a či to už nieje pre TA veľa. Osobne rozmýšlam o najväčšom Givi monolock E470. Ďakujem za rady


29.03.2008 17:01

Re: TRANSALP modifikacie

lubko
 Turista 

Ikona

ahoj,
je som si len teraz kúpil nový, začínam testovať, presedlávam z cestnej, tak štýl jazdy sa parádne zmenil.
dnes som zajazdil prvých 200 km po ceste a spotreba bola 5,75l. klopí úplne ľahko, sám si ľahne stačí naznačiť. brzdy hryzú gumuje pri silnejšom stlačení. akceleruje pri plyne dravo, hoci som to nepreháňal pre zábeh. brzdenie motorom je dostatočné, treba pridať plyn aj dole kopcom, tam kde som predtým na cestnej brzdil.
ďalej sa budem učiť, verím, že mám sa na čo tešiť. :-)


29.03.2008 17:27

Re: TRANSALP modifikacie

locksley
 Edvenčr 

Ikona

Keď vybrúsiš pneumatiky ako ja tak zákruty budeš rezať oveľa rýchlejšie, s väčšou istotou a pôžitkom. Je sa na čo tešiť. Len bacha v pridávaní plynu v zákrute. Ičko reaguje v momente a dosť často mi zo začiatku utekalo zadné koleso :-~ >:-) >:-) .


29.03.2008 19:37

Re: TRANSALP modifikacie

superflanker
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

locksley:pozri na moj prispevok s fotkami troska vyssie. Mozes porovnat velkost kufra k celkovemu rozmeru motorky je to Givi 46. Bocne su Zarges od SW-Motech.

Pozri obrázok


29.03.2008 21:37

Re: TRANSALP modifikacie

locksley
 Edvenčr 

Ikona

Superflanker: Presne nad týmto 46L rozmýšlam, ale chcel by som 52. Tá 46 je myslím monokey ale lacnejšie vychádza čo som nedávno pozeral E450 monolock. Tú tvoju 46 som našiel vo verzii bez tých vymeniteľných coverov a vychádza lacnejšie asi bude čierny.Čo ma zaujíma je, že či stačí platňu umiestniť priamo na motorku, alebo treba ešte kúpiť železný nosič a ten upevniť na moto a až naňho platňu s kufrom. Videl som TA s originál kuframi od Hondy, a tam bola platňa priamo upevnená na moto a punktum. Na mieste pre umiestneni plane je ale nápis max 9kg, čo sa mi zdá dosť málo na to aby išla platňa priamo na moto bez nejakej ďaľšej podpory, alebo sa mýlim? Stačí že sa oprie ladvinka a ... Ako to máš ty? Dík


29.03.2008 22:03

Re: TRANSALP modifikacie

locksley
 Edvenčr 

Ikona

Pre nové TA 2008 : novinka na stránke Givi - príslušenstvo, ktoré naňho pasuje:
Podľa tohto je platňa tiž priamo na moto, ale stačí to?

www.givi.it/eventi_news.asp?CO_ID=25250

Upravené 1 krát. Naposledy upravil locksley (29.03.2008 22:06)


29.03.2008 23:19

Re: TRANSALP modifikacie

superflanker
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

platna je priamo namontovana ta tom sedom nosici - kde mas aj madla.Mas pravdu pise sa o zatazitelnosti 9 kg aj na 650tke. Zo skusenosti ti mozem povedat ze som tam mal taku vahu ze to bolo co niest v jednej ruke. Treba vsak balit z rozumom. Predsalen je to plast. Aj keby si mal platnu s externymi uchytmi pochybujem ze by to malo prepisanu ovela vacsiu nosnost. Jedine ze by to bol cely nosny system aj s bocakmi.
Co sa tyka 52jky. NA moj vkus je to uz asi moc. A s ohladom na vahu tam ani nemas co take rozmerne vtrepat. Stan normalnych rozmerov + 2 spacaky mi vosli aj do 46tky a este tam bol flek na jedlo.
Aj ked neviem ci ten TA to nema na tom linku riesene takto:
Pozri obrázok


30.03.2008 18:37

Re: TRANSALP modifikacie

lubko
 Turista 

Ikona

locksley:
pekná moto, skoro ako moja.
dnes som zajazdil ďalšiu stovku, a s tým zadným do fakt šmýka keď pridám v zákrute. ale je ešte studený asfalt a pneu neviem či sa nenájdem dačo lepšie ako mám z predaja.
kufor som zobral originál honda dal mi v cene moto aj s turistickým štítom, nemám ho ešte namontovaný. doska na kufor je pohyblivá do strán, nieviem prečo, ale v honde asi vedia.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil lubko (30.03.2008 18:38)


30.03.2008 19:05

Re: TRANSALP modifikacie

marek750
 Kávičkár 

Ikona

Kto jazdí sám tak radšej nech má vzadu veľký kufor a nejakú batožinu aj za sebou (dá sa oprieť a oddýchnuť) Bočné kufre pri dlhých cestách hlavne na diaľnici dosť zvyšujú spotrebu -veľký odpor vzduchu.


30.03.2008 19:47

Re: TRANSALP modifikacie

locksley
 Edvenčr 

Ikona

Lubko:
no pekne, červená mi pri tom výbere vyšla tiež najlepšie. Potom sivá, ale nechcel som splývať s asfaltom. Na predajni mali ešte žltý s abs v turistickej výbave - vyššie plexi + 3 kufre.
Ja som chcel zimnú zľavu z cenníka, ktorá mi vychádzala lepšie. Takisto mi dal ponuku na príslušenstvo grátis, ale radšej ušetriť cash a kúpiť lacnejšie Givi.Horný kufor Honda stojí 10 litrov, Givi s platňou myslím polovica.

Superflanker: Dík za foto, aj givi platňa sa dá teda dať podľa všetkého priamo na moto, len ma zmiatol givi pack určený pre TA 650, kde tam bol okrem platne písaný aj ten kovový nosič.

Ďakujem všetkým za info, keď si to spočítam... givi platňu dám priamo na moto, a vyberiem niečo z kufrou givi 45,46,47l

S tými origoš metzelerkami to krásne klopí, ale dnes som zase neodolal jemnému teréniku a bohužial som to po 50m kvôli pneu musel zase otočiť. Skoro som opäť zapadol.


15.06.2008 16:50

Re: TRANSALP modifikacie

karolko650
 Turista 

Ikona

Ahoj locksley,
Mám TA XL650V rok 2006, namontovaný kufor GIVI MAXIA 52L. Vyzerá to veľmi dobre. Bol som s tým v Rumunsku, všetko OK. Tu je pár fotiek, nie je to všetko, musím vybrať tie najlepšie. Mám ich veľmi veľa. Na dlhú jazdu je každý liter dobrý.
picasaweb.google.com/kulhavy.k/Rumunsko2007
Ak budeš chcieť, vyfotografujem iba kufor a detaily.
Čau


15.06.2008 22:40

Re: TRANSALP modifikacie

locksley
 Edvenčr 

Ikona

Karolko: Dík za foto. Pred cca 3 týždňami som dozadu nahodil 47LGivi. Konečne prišla predajcovi origoš platňa na TA 700. Inak : 2500Sk :-( S kufrom som urobil na dva krát 1000 km. Dosť som ho preťažoval a po prečítaní pár diskusíí som bol rád, že som ho nestratil...
Zatiaľ existuje. Inak išiel som s ním na týždenný trip. Nakoniec som sa nezestil, potreboval som ešte jednu tašku, ktorú som hodil na zadné sedadlo, ale bez tých vecí by som sa zaobišiel.


16.06.2008 8:09

Re: TRANSALP modifikacie

Salem
 Turista 

Ikona

karolko650: ako tam mas upevneny ten tankvak? tiez chcem nejaky kupit ale asi nie az taky velky ako mas ty


28.07.2008 17:52

Re: TRANSALP modifikacie

zubro28
 Edvenčr 

Ikona

chlapy kupil som v styxe pridavny deflektor. super vec mam 172cm a schytaval som to rovno do prilby s turistickym plexi puig.teraz je to ok az na to ze mi sla celkom slusne to je skoro 0,5l spotreba hore a maximalka je 160km za hod ani o chlp viac.mate niekto tiez takuto skusenost?inak ma TA 650 r.v 2004


29.07.2008 0:06

Re: TRANSALP modifikacie

Salem
 Turista 

Ikona

no ja mam 170cm, plexi GIVI dost vysoke a nejde mi to do prilby ale ponad, dal som s nim zatial max. 170km/h...bezne chodim aj tak ovela pomalsie takze aj keby to dalo len 160 ako pises ty tak by mi to nevadilo...na TA treba vychutnavat jazdu a prirodu a nie hnat sa ako jogurtak


06.08.2008 18:40

Re: TRANSALP modifikacie

zubro28
 Edvenčr 

Ikona

jasne ja maximalku tiez nevyuzivam to som len trosku testoval. moja cestovna rychlost je 100-110km/h vtedy je to parada


13.09.2008 17:20

Re: TRANSALP modifikacie

superflanker
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Pozri obrázok
Pozri obrázok


13.09.2008 19:17

Re: TRANSALP modifikacie

hrac
 Edvenčr 

Ikona

Chalani ja neviem ako máte nastavené karbece ale ja jazdím s 750 a 1000 ccm endurama...oni to stále duria 120 a niekedy aj viac a ešte som nemal spotrebu väčšiu než 5,2L ja bežne jazdím pri svižnej jazde za 4,9L pri vegetnej jazde 4,3L meral som to viackrát :-O Prečo vám to tolko žere?


13.02.2009 18:50

Re: TRANSALP modifikacie

superflanker
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Pozri obrázok


13.02.2009 18:54

Re: TRANSALP modifikacie

superflanker
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Pozri obrázok
Pozri obrázok
Pozri obrázok
Pozri obrázok
Pozri obrázok
Pozri obrázok
Pozri obrázok
Pozri obrázok

Upravené 1 krát. Naposledy upravil superflanker (13.02.2009 18:54)


13.02.2009 19:01

Re: TRANSALP modifikacie

superflanker
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Pozri obrázok
Pozri obrázok
Pozri obrázok


13.02.2009 20:53

Re: TRANSALP modifikacie

superflanker
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Pozri obrázok
Pozri obrázok
Pozri obrázok
Pozri obrázok
Pozri obrázok
Pozri obrázok


13.02.2009 21:15

Re: TRANSALP modifikacie

superflanker
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Pozri obrázok


14.02.2009 8:21

Re: TRANSALP modifikacie

superflanker
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Pozri obrázok
Pozri obrázok


14.02.2009 8:22

Re: TRANSALP modifikacie

superflanker
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Pozri obrázok


14.02.2009 8:29

Re: TRANSALP modifikacie

superflanker
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Pozri obrázok


14.02.2009 10:03

Re: TRANSALP modifikacie

superflanker
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Pozri obrázok


14.02.2009 10:04

Re: TRANSALP modifikacie

superflanker
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Pozri obrázok
Pozri obrázok


14.02.2009 10:20

Re: TRANSALP modifikacie

superflanker
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Pozri obrázok
Pozri obrázok


14.02.2009 14:34

Re: TRANSALP modifikacie

superflanker
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Pozri obrázok
Pozri obrázok
Pozri obrázok
Pozri obrázok


14.02.2009 14:48

Re: TRANSALP modifikacie

superflanker
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Rozsirenie bocaku na styl Touratech. Podla autora cca 8 minut roboty. Ja mam nieco podobne.

Pozri obrázok


14.02.2009 15:46

Re: TRANSALP modifikacie

fokus
 Turista 

Ikona

superflanky tak ti ďakujem pekne :-((((((
po zhliadnutí týchto obrázkov,už nikdy nebudem ako predtým :-D
som si myslel,akého mam krásneho....tranďáka....


14.02.2009 15:56

Re: TRANSALP modifikacie

FOCUS
a akého maš Tranďáka?
Vieš čo máš ešte v profile?
Superflankyho si nevšímaj, však on už z pôvodných TA dielcov nemá na svojom TA takmer nič >:-)
V noci som si pozeral staré diskusie o TA.
Takmer v každej bol zapojený SF a písal skúsenosti o výmene (náhrade) všetkého možného.
Ale zase má možno kopec originálnych náhradných dielov pre ostatných >:-)

Upravené 1 krát. Naposledy upravil quanto (14.02.2009 15:56)


14.02.2009 16:04

Re: TRANSALP modifikacie

fokus
 Turista 

Ikona

tak ten žltý monster ešte je v garáži,ale je na predaj :-(
možno ma superflanky centrálny stojan a padáky ? :-)))
a inač jedine na mojom trandaku je asi to že mi svieti kufor,keď brzdim hehe :-D


14.02.2009 16:04

Re: TRANSALP modifikacie

superflanker
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Chlapci ked vam nieco odide, mam zasobu origo ND. quanto - nechces origo vyfuk jazdeny jednu sezonu? Z tej spodnej dierky z neho nefrka. >:-)

Ked vyjde slniecko tak pofotim toho svojho. Oproti stavu aky je na foto v profile, je uz niekde inde. :-D


14.02.2009 16:07

Re: TRANSALP modifikacie

superflanker
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

focus: central som si robil. Najlacnejsia kupena alternativa je SW motech,alebo jeden pan z CZ ktory ich vyraba.
Padaky mam TT. Tie som vyrabat nechcel kvôli hmotnosti. O svetle do topcase-su som kedysi uvazoval,potom som sa na to vykaslal. A investoval do ineho.


14.02.2009 16:19

Re: TRANSALP modifikacie

superflanker
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Poskuloval som po vacsej nadrzi resp. pridavnych podsedadlovych. Je to vsak cenova polozka 1000 - 2000€. Kuknite ako chalan vyriesil zvacsenie dojazdu:

Pozri obrázok
Pozri obrázok
Pozri obrázok
Pozri obrázok

Upravené 1 krát. Naposledy upravil superflanker (14.02.2009 16:31)


14.02.2009 16:33

Re: TRANSALP modifikacie

superflanker
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Pozri obrázok
Pozri obrázok
Pozri obrázok
Pozri obrázok


14.02.2009 16:50

Re: TRANSALP modifikacie

superflanker
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Pozri obrázok

Prídavné podsedadlove nadrze spolu 16 litrov. Cena cca 650 €.


14.02.2009 16:51

Re: TRANSALP modifikacie

fokus
 Turista 

Ikona

flanky ešte hod foto tvojho...centrálneho stojana.....


14.02.2009 16:52

Re: TRANSALP modifikacie

AMIS
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

hlavne, že nám chutí jesť :-D


14.02.2009 17:09

Re: TRANSALP modifikacie

superflanker
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

focus:
Fotky ako som central robil, teraz u seba nemam. Ak sa mi cez tyzden pripomenies, mozem ti poslat mailom. Mam tu len foto z Rumunska, kde som chytil šuter a odtrhlo mi zo stojanu hlinikovu platnu, ktoru som tam mal ako chranic katalyzatora. Po navrate isiel katalyzator dole, nahodil som novy vyfuk a stojan som prerobil aby mi neuberal so svetlej vysky. Principialne vsak vyzera tak isto. Bez AL platne,kedze ta by uz nemala co chranit.


Pozri obrázok
Pozri obrázok
Pozri obrázok


14.02.2009 17:24

Re: TRANSALP modifikacie

superflanker
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

cca 6 cm zdvihnuty,vidla z AT.

Pozri obrázok


16.02.2009 18:49

Re: TRANSALP modifikacie

Salem
 Turista 

Ikona

nevie niekto kde by sa dalo zohnat znizene sedadlo na TA? a kolko to asi stoji?


16.02.2009 19:40

Re: TRANSALP modifikacie

fokus
 Turista 

Ikona

flanky ešte si ho zvýšil???
ľudia znižujú a aj ja ledva dosiahnem na zem a to mam nohy jak Sklenříková a 182cm :-D


16.02.2009 19:55

Re: TRANSALP modifikacie

superflanker
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

focus: ten zvyseny nie je moj. Sice ma to isteho casu lakalo, ked kamosi TAlpisti z CZ riesili progres pruziny a zvysovanie masin, oni vsak vacsinou brazdia lesy a vojenske priestory. Ja to sice tiez mooozem,ale nechcem plne nabaleny s ladvinkou drzat masinu na krizovatke spickou jednej nohy resp. polovysadnuty.

Salem: ja mam znizene sedlo. Cenu ti nepoviem. Bral som ho hned s masinou namiesto povodneho. Takze zozenies ho v Honde,cenu neviem. Pripadne nieco kvalitnejsie - Bagster cez touranbike.sk.


16.02.2009 22:00

Re: TRANSALP modifikacie

Salem
 Turista 

Ikona

ked som v lete prechadzal cez BB tak som sa stavil v Honde a pytal som sa na znizene sedadlo tak mi povedali ze je len na na najnovsi TA, inde som sa potom uz nepytal.....s mojou vyskou (170cm) by teda bodlo aj ked to mam spustene najnizsie ako sa da


17.02.2009 7:48

Re: TRANSALP modifikacie

superflanker
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Salem: mozno si zle rozumel a na TA700 mali sedlo skladom. Ja som kupoval TA prave v BB aj so znizenym sedlom. Urobi to cca 3 cm. Ak mas 170 tak by to bola pre teba vyborna volba.


17.02.2009 13:13

Re: TRANSALP modifikacie

Salem
 Turista 

Ikona

superflanker: rozumel som dobre lebo som sa 2krat pytal, pretoze som mal tiez info ze by som to tam mal zohnat, ale pravda je ze tam bola akurat zenska, ktora mi prisla dost zmetena.
Tie 3cm by mi veru pomohli, mozno by nebolo treba ani deflektor keby som sedel nizsie a fukalo by to ponad prilbu.


17.02.2009 14:04

Re: TRANSALP modifikacie

superflanker
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Bol si hore na poschodi? Chalan co tam bol kedysi bol celkom znaly problematiky. Ale na stranke maju telefon tak tam brnkni a pytaj si niekoho ohladom nahradnych dielov a doplnkov. Urcite sa to da objednat. Alebo ti aspon zistia cenu. Ci by ti potom nebolo treba deflektor to neviem. Treba najskor vyskusat.


17.02.2009 14:33

Re: TRANSALP modifikacie

Salem
 Turista 

Ikona

jj hore na poschodi som bol....dosiel neskor aj nejaky chalan ale rozpraval som sa len zo zenskou...musim si to zistit, este skusim aj Hondu v PO, to mam blizsie :-)


17.02.2009 18:10

Re: TRANSALP modifikacie

locksley
 Edvenčr 

Ikona

V PO sú fajn [dobre]


17.02.2009 18:16

Re: TRANSALP modifikacie

fokus
 Turista 

Ikona

len neviem či teraz v zime majú otvorené,aj ja sa tam chystám ;-)


17.02.2009 18:27

Re: TRANSALP modifikacie

locksley
 Edvenčr 

Ikona

Ja som si odtiaľ ped rokom odviezol nového Transalpa. Bolo teplejšie. + 4 stupne :-)))


17.02.2009 21:29

Re: TRANSALP modifikacie

Salem
 Turista 

Ikona

skoda ze to je tak od ruky


17.02.2009 21:29

Re: TRANSALP modifikacie

Salem
 Turista 

Ikona

locksley: myslel som ze si z BA


17.02.2009 22:05

Re: TRANSALP modifikacie

locksley
 Edvenčr 

Ikona

Myslíš si správne. Za kvalitou sa ale ísť oplatí... :-))) Ak plánuješ kupovať Hondu - Prešov je dobrá voľba. Vždy som sa tešil a teším na servinú kontrolu - krásny výlet 440km tam 440 späť >:-)

Upravené 2 krát. Naposledy upravil locksley (17.02.2009 22:07)


27.02.2009 23:21

Re: TRANSALP modifikacie

Táto modifikácia (na spodnej foto) sa na verejnosti objavila len dnes:
motoride.sk/?login=focus
Peknučký! Nech dobre slúži!


27.02.2009 23:39

Re: TRANSALP modifikacie

fokus
 Turista 

Ikona

:-Dty bonzak hehehe.
na naliehanie člena quanto som si teda aktualizoval profil,ale žluťáska tam ešte nechám,pokiaľ sa nepredá. ;-)
no a k mojej modifikácií:svieti mi na kufri brzdové svetlo(total tuning :-D )
a nemám pliešok/štítok od imobilizeru,tak som nahratý s náhradným klučom-jeho výrobou :-(
riešil to už niekto?som bol u kľučiara a povedal,že staršie hondy má,ale novší už musím isť riešiť do hondy :-(


28.02.2009 11:23

Re: TRANSALP modifikacie

fokus
 Turista 

Ikona

Pozri obrázok
tu je môj ;-)

Upravené 1 krát. Naposledy upravil focus (28.02.2009 11:35)


26.05.2009 17:23

Re: TRANSALP modifikacie

superflanker
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Ak ma niekto sklony k vylepsovaniu uz aj tak dobrej masiny odporucam: www.boano.com/special.asp?mod=no

Taka 36 litorva nadrz + 16 litrova (podsedadlova) to uz je na pekne vela kilometrov...ale aj pekne vela bubacikov to stoji.


26.05.2009 19:13

Re: TRANSALP modifikacie

locksley
 Edvenčr 

Ikona

Focus, ma irituje tá čistota a lesk. Moj ročný TA už vyzerá ako 3 ročný >:-)


26.05.2009 19:52

Re: TRANSALP modifikacie

fokus
 Turista 

Ikona

tak loky to som ho akurat zložil z dodávky :-D
ale pravda je,že furt je nejaký čisty.ten prach čo som pojazdil s lubkom už vietor a dažd zmyl,tak zasa je čistučký :-D


22.09.2009 14:48

Re: TRANSALP modifikacie

avatar3
 Edvenčr 

Ikona

Pozri obrázok

Pozri obrázok

Pozri obrázok

Pozri obrázok

Pozri obrázok


22.09.2009 17:53

Re: TRANSALP modifikacie

superflanker
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

avatar3: to su kapotaze boano.. [dobre] krasne urobena


29.03.2010 14:58

Re: TRANSALP modifikacie

superflanker
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Chutná "prekopávka":

Pozri obrázok


29.03.2010 20:01

Re: TRANSALP modifikacie

borbi
 Kávičkár 

Ikona

chlapi zhanam stoky na zvysenie riadidiel.neviete o nejakych?


30.03.2010 7:24

Re: TRANSALP modifikacie

superflanker
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

borbi: www.watratour.sk/Ponuk.html


30.03.2010 10:57

Re: TRANSALP modifikacie

borbi
 Kávičkár 

Ikona

diki bratm.pomohlo!


11.04.2010 19:00

Re: TRANSALP modifikacie

superflanker
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Čo tak takýto military odtieň? >:-) :-D

Pozri obrázok


25.10.2010 14:07

Re: TRANSALP modifikacie

superflanker
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Pozri obrázok



Nádrž 36 litrov + 2x8 litrov = 52 litrov

Dojazd cca 950 km :-D


25.10.2010 14:49

Re: TRANSALP modifikacie

Heno
 Edvenčr 

Ikona

Reakcia na neprekopané a naleštené Transalpy ;-)
Pozri obrázok


29.10.2010 12:48

Re: TRANSALP modifikacie

V2rider
 Kávičkár 

Zdravim vsetkych,
chcem si dat na TA 700 rv2008 vyhrievane grify daytona. zapojenie cez rele s pistkou.
vie mi niekto poradit kam mam zapojit tie dva kabliky z relatka? kde je na ne vystup v spinacej skrinke prip. iny ekvivalentny kontak?
nechcem rukovate zapinat napriamo na baterku, nakolko mam male deti ktore velmi radi otacaju vsetky gombiky a mackaju vsetky packy.
daju sa stiahnut povodne grify bez toho aby som ich rozrezal?
ak to tu uz bolo dakde pisane dajte prosim link...ja som nic nenasiel


30.10.2010 10:30

Re: TRANSALP modifikacie

tibino
 Edvenčr 

ten zberac vyfukovych plynov nad hlavnym stojanom tam musi byt


30.10.2010 14:33

Re: TRANSALP modifikacie

Trewor
 Edvenčr 

Ikona

V2rider ked das dole sedadlo , na lavo hned na zaciatku pod sedadlom by mali byt zvazok konektorov asi 3 alebo 4 . Budes potrebovat multimeter aby si zistil v ktorych je 12v+ pri zapnutom kluci , lebo myslim ze jeden z nich ma 12v+ stale .
Ak ten zvazok nenajdes pod sedadlom , bude v bocnej lavej skrinke ...


03.11.2010 11:03

Re: TRANSALP modifikacie

V2rider
 Kávičkár 

to trewor: ok diky, skusim to pomerat, mal som to cez vikend rozobrane..je tam aj alarm od povodneho majitela..takze na prvy pohlad trochu zmatok..ale neako sa z toho vysomarim.


03.11.2010 11:12

Re: TRANSALP modifikacie

superflanker
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

tibino: ak je to otazka, tak odpoved znie - teoreticky a prakticky nemusi, legislativne musi, na STK o tom vedia prd. A nie je to zberač ale pasivny katalyzator.

V2rider:grify u niekoho dole idu aj bez nasilia, u niekoho nie. Skus ich nahriat teplovzdusnou pistolou a otacavym pohybom "vykrucat".


03.11.2010 13:53

Re: TRANSALP modifikacie

V2rider
 Kávičkár 

to superflanker: teplovzdusnu pistol som chcel skusit , myslim ze lavy grif pojde v pohode, len pravy som nechcel moc nahrievat..aby som nedodrbkal nieco na plyne. ..vyskusam...v najhorsom ich odrezem. diky.


03.11.2010 13:58

Re: TRANSALP modifikacie

superflanker
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

V2rider: na plyne nemas co dodrbkat a uz zvlast nie nahrievanim. Pod gumou je plastova "rurka". vytacaj ju smerom dopredu. A ked to nepojde tak odrez, aj tak to uz nebudes potrebovat.


03.11.2010 14:11

Re: TRANSALP modifikacie

V2rider
 Kávičkár 

superflanker: prave ta rurka na plyne, neviem co je za material, asi PA, tak by to malo vydrzat, skor som myslel ze ci to nebude potom po ochladnuti niekde drhnut alebo sa zasekavat. aby sa mi to nezdeformovalo tym teplom.
Ale ked je to odskusane, urobim to tiez tak.
Grifi nebudem potrebovat, len som ich slubil synatorovi na jeho bicykel, tak ich nechcem znicit..aby nebol sklamany :-)


03.11.2010 15:06

Re: TRANSALP modifikacie

jafamolf
 Edvenčr 

Ikona

mne ked spadla motorka, tak mi to ostalo vruke. myslim tie grify


04.11.2010 15:11

Re: TRANSALP modifikacie

tibino
 Edvenčr 

SPF-To mam surovo ten katalyzator odrezat karbinou a trubky primo z valcov dopojit do vyfuku


04.11.2010 17:35

Re: TRANSALP modifikacie

superflanker
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

tibino:pohladaj, uz som to tu rozoberal a pridaval aj fotky. Principialne je to tak ako pises. Odfajcit za spojom 2-1 a potom urobit bypass do vyfuku. Ja som na to pouzil kus vyfukoveho potrubia z Feldy.


04.11.2010 22:59

Re: TRANSALP modifikacie

Trewor
 Edvenčr 

Ikona

Na nete sa nedavno objavil Oxygen sensor Eliminator pre Transalp 700 , skusal to uz niekto namontovat?

cgi.ebay.co.uk/Oxygen-sensor-eliminator-Honda-Transalp-...

V skratke je to konektor ktory sa zapoji namiesto '' oxygen senzora'' ( ten co je na vyfuku) a tym vyradi senzor z cinnosti, ale ECU si stale bude mysliet ze tam senzor stale je. Vysledkom by mal byt narast vykonu v urcitom otackovom rozmedzi , a plynulejsi nabeh vykonu . Toto je sice na skodu emisiam..

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Trewor (04.11.2010 23:01)


29.12.2010 14:09

Re: TRANSALP modifikacie

superflanker
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Pozri obrázok


31.12.2010 18:48

Re: TRANSALP modifikacie

italofighter
Darca Krvi  Turista 

Ikona

pekne transalpy kurna mal by som aj ja nieco spravit s mojim sice neviem co hehehe ked uz je ovesany ako vianocny stromcek mozno este progresy a zvysit zadok


31.12.2010 19:08

Re: TRANSALP modifikacie

italofighter
Darca Krvi  Turista 

Ikona

locksley mam na ta cku 52l givinu dva roky s nou jazdim a mozem povedat ze som spokojny 2 prilby schovas a ked porebujes nalozit a nemas bocne je to parada dokonca som dorobil aj svetlo do neho lebo origo bolo drahe a nechcelo sa mi ho kupovat

Upravené 1 krát. Naposledy upravil italofighter (31.12.2010 19:10)


Predchádzajúce | 1 2 |


Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 11401 | Včera: 157727