Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
Zdravim vsetkych majitelov transalpov. Zakladam tuto diskusiu pre majitelov TA aby sme sa navzajom podelili o skusenosti a nazori na moznosti upravy TA. |
Verím, že to bude pre nás TA-istov užitočná diskusia. Len keď hovoríme o svojich strojoch uvádzajme ročník. Akého ročníka sa týkajú úpravy aké ty spomínaš? Ja si ich prediskutujem s mojim veľmi schopným mechanikom. Všimni si príspevok Transalp-úprava sedla, ako som si upravil sedlo. Je to asi na str.3 Len tak. Teším sa na ďalšie príspevky.Môj je r. 1998. |
Mas pravdu, na rocnik som zabudol, ja mam 2005. Diskusiou, som cital, chcel by som byt taky zrucny ako ty... Na svojom TA mam tiez znizene sedlo od 3 cm, od hondy. Ohladne tych uprav ma teraz zaujima najme spravna priprava zmesy. Ak som to spravne pochopil z tych anglickych for tak TA od serie ma bohatu zmes. Kedze som teraz otvoril zadok (prosim ziadne poznamky ) tak chcem priviest viac vzduchu do motora. Chlapy to tam riesia napriklad navrtanim dier do airboxu, no toto riesenie mi prijde velmi drasticke. Dalsou velmi casto spominanou upravou su uz spominane trisky a sportovy filter. Superflanker volal do hondy a nie je problem tie trisky objednat. Potreboval by som nazor niakeho dobreho mechanika co si o danych upravach mysli... |
pri vymene sviecok budes musiet masinu odstrojit tak ci tak, "nastav" si to tak aby sa ti zhodovali tieto dva servisne intervaly (vymena sviecok a cistenie filtra, resp. rob ho vzdy pri vymene, prach pokial viem nejazdis tak ti to bude stacit) |
lotus-jazdil som jeden cas na domiku.skusal som aj transalp.su to super masinky.akurat ten vykon mi vadi .nejakych 10 konikov by transalpu neuskodilo.chcem sa ta spitat kolko mas teraz spotrebu pri roznych styloch jazdenie a kolko ocakavas ze to bude po upravach |
Ja vacsinou jazdim aj s ladvinkou takze spotreba je okolo 5,5 az 6 litrov a ked uz idem sam tak ju zase velmi nesetrim a spotreba je zas okolo tych 5,5 az 6,5 litra. Vzhladom na temer nefunkcny palivomer ktorym sa vsetky TA vyznacuju sa riadim podla pocitadla km a vzdy si najblizsiu zastavku na pumpe prepocitavam na tych 5,5l a funguje to. S tym ladakom este nemam vela najazdene lebo som ho len nedavno montoval, takze sa uvidi na jar. Kazdopadne by som chcel dosiahnut lepsi vykon pri rovnakej mozno trosku lepsej spotrebe.... uvidime ci sa to podari |
Ja jazdím sám a keď držím otáčky na tých 4500 čo je max. krútiaci moment, tak idem asi na 4,5 l. Na dialnici, keď chcem íst priemer 130, tak je to ako u teba tých 5,5 až 6l. Viac muziky, viac peňazí. |
to ze mam spotrebu do 6 (max.6,5l) som donedavna tvrdil aj ja. Kym som na cca 200km useku neminul celu nadrz do sucha. (obycajne mam dojazd cca 330km) |
Nesmies as tolko tulat po tych horach Inak, trosku mimo temy, ale podla mna dost zaujimave. Dnes som si kupil casopis supermoto kvoli recenzii noveho TA, novy TA posobi fajn ale ten test je nedostatocny. Ovela lepsi test je na stranke www.xrv.org.uk/forums/showthread.php?t=21769... chlapik porovnaval zo starym xl600...... |
Praveze som z lesa zbehol na dialnicu a takto to dopadlo. |
Narýchlo som si prečítal test toho Holanďana. Podľa neho je TA700 v skutočnosti väčší, ako pôsobí na obrázkoch. Dokonca je vraj mohutnejší ako Varadero, čo dokumentuje fotografiou. Ten pán má výšku 204 cm, aj napriek počiatočnej nedôvere, nový TA poskytuje vynikajúcu ochranu, čo sa pri pohľade z predu neočakáva. Celá testovacia jazda 1200 km bola robená pri teplote málo nad nulou a aj pod nulou. TA600 bol starší ročník s jedným kotúčom vpredu, a preto aj brzdné vlastnosti boli v prospech TA700. Tak isto aj max. rýchlosť /160x180/ a zrýchlenie v prospech TA700. Jedine spotrebu mal vyššiu, čo pripisuje nezabehnutosti stroja. Ako pri každých testoch nikto nevie, ako sú testovači zainteresovaní na výsledkoch testov. Ja osobne si myslim, že bolo by objektívnejšie zobrať pre porovnanie aspom ročník 2005. Nový stroj mal požičaný z predajne. |
Nova sezona nam zacina a ja konecne dokoncujem servis mojho TA. Ako prve co som menil tuto jar boli pneumatiky. Predna original od vyroby mala 19000km a bola v dezolatnom stave. Vzadu som mal obutu Conti escape a ta mala okolo 7000km a bola asi do polovice zjazdena. Obe som ich vymenil za Dunlop D607. Pocitovo je to ako nova moto. Skutocne sa ovladatelnost zlepsila a motorka ide ovela lepsie do zakrut. Aj pri tychto nizkych teplotach sa pneu velmi rychlo zahreju, uvidime ako to bude v lete. Dalej som bol v servise a konecne som dal namontovat KNfilter a nastavit karbutratory. Spolu s mojim arrowom to ma teraz neskutocny zvuk. Po nastaveni karburatorov ide moto ovela hladsie a skludnil sa chod motora. Tazko povedat ci sa zlepsil vykon, na to by bolo treba ist na brzdu, ale moto ide definitivne lepsie do otacok a je zivsia. O spotrebe napisem v nablissich tyzdnoch. |
Lotus: ja som dal vlani vymeniť aj olej v predných tlmičoch /r.1998, nebol asi nikdy menený/. Ako keby som si sadol na inú motorku: lepšie zatáčky a hlavne brzdenie a dobrzďovanie bez kopancov. |
Zdravím páni. Ďakujem za túto tému, rovnako sa mi zhromažďujú otázky tak Vás asi s nimi neskôr potrápim. Mám nového TA08 a aby som veľa nepísal o svojich dojmoch, vo väčšine sa zhodujem s posledným Hergotovým hodnotením. Mám cca 700km zväčša v ľahšom teréne a zatia2 všetky merania spotreby mi vyšli na 6l/100km. |
ahoj, |
Keď vybrúsiš pneumatiky ako ja tak zákruty budeš rezať oveľa rýchlejšie, s väčšou istotou a pôžitkom. Je sa na čo tešiť. Len bacha v pridávaní plynu v zákrute. Ičko reaguje v momente a dosť často mi zo začiatku utekalo zadné koleso . |
locksley:pozri na moj prispevok s fotkami troska vyssie. Mozes porovnat velkost kufra k celkovemu rozmeru motorky je to Givi 46. Bocne su Zarges od SW-Motech. |
Superflanker: Presne nad týmto 46L rozmýšlam, ale chcel by som 52. Tá 46 je myslím monokey ale lacnejšie vychádza čo som nedávno pozeral E450 monolock. Tú tvoju 46 som našiel vo verzii bez tých vymeniteľných coverov a vychádza lacnejšie asi bude čierny.Čo ma zaujíma je, že či stačí platňu umiestniť priamo na motorku, alebo treba ešte kúpiť železný nosič a ten upevniť na moto a až naňho platňu s kufrom. Videl som TA s originál kuframi od Hondy, a tam bola platňa priamo upevnená na moto a punktum. Na mieste pre umiestneni plane je ale nápis max 9kg, čo sa mi zdá dosť málo na to aby išla platňa priamo na moto bez nejakej ďaľšej podpory, alebo sa mýlim? Stačí že sa oprie ladvinka a ... Ako to máš ty? Dík |
Pre nové TA 2008 : novinka na stránke Givi - príslušenstvo, ktoré naňho pasuje: Upravené 1 krát. Naposledy upravil locksley (29.03.2008 22:06) |
platna je priamo namontovana ta tom sedom nosici - kde mas aj madla.Mas pravdu pise sa o zatazitelnosti 9 kg aj na 650tke. Zo skusenosti ti mozem povedat ze som tam mal taku vahu ze to bolo co niest v jednej ruke. Treba vsak balit z rozumom. Predsalen je to plast. Aj keby si mal platnu s externymi uchytmi pochybujem ze by to malo prepisanu ovela vacsiu nosnost. Jedine ze by to bol cely nosny system aj s bocakmi. |
locksley: Upravené 1 krát. Naposledy upravil lubko (30.03.2008 18:38) |
Kto jazdí sám tak radšej nech má vzadu veľký kufor a nejakú batožinu aj za sebou (dá sa oprieť a oddýchnuť) Bočné kufre pri dlhých cestách hlavne na diaľnici dosť zvyšujú spotrebu -veľký odpor vzduchu. |
Lubko: |
Ahoj locksley, |
Karolko: Dík za foto. Pred cca 3 týždňami som dozadu nahodil 47LGivi. Konečne prišla predajcovi origoš platňa na TA 700. Inak : 2500Sk S kufrom som urobil na dva krát 1000 km. Dosť som ho preťažoval a po prečítaní pár diskusíí som bol rád, že som ho nestratil... |
karolko650: ako tam mas upevneny ten tankvak? tiez chcem nejaky kupit ale asi nie az taky velky ako mas ty |
chlapy kupil som v styxe pridavny deflektor. super vec mam 172cm a schytaval som to rovno do prilby s turistickym plexi puig.teraz je to ok az na to ze mi sla celkom slusne to je skoro 0,5l spotreba hore a maximalka je 160km za hod ani o chlp viac.mate niekto tiez takuto skusenost?inak ma TA 650 r.v 2004 |
no ja mam 170cm, plexi GIVI dost vysoke a nejde mi to do prilby ale ponad, dal som s nim zatial max. 170km/h...bezne chodim aj tak ovela pomalsie takze aj keby to dalo len 160 ako pises ty tak by mi to nevadilo...na TA treba vychutnavat jazdu a prirodu a nie hnat sa ako jogurtak |
jasne ja maximalku tiez nevyuzivam to som len trosku testoval. moja cestovna rychlost je 100-110km/h vtedy je to parada |
Chalani ja neviem ako máte nastavené karbece ale ja jazdím s 750 a 1000 ccm endurama...oni to stále duria 120 a niekedy aj viac a ešte som nemal spotrebu väčšiu než 5,2L ja bežne jazdím pri svižnej jazde za 4,9L pri vegetnej jazde 4,3L meral som to viackrát Prečo vám to tolko žere? |
Pozri obrázok Upravené 1 krát. Naposledy upravil superflanker (13.02.2009 18:54) |
Pozri obrázok |
Rozsirenie bocaku na styl Touratech. Podla autora cca 8 minut roboty. Ja mam nieco podobne. |
superflanky tak ti ďakujem pekne |
FOCUS Upravené 1 krát. Naposledy upravil quanto (14.02.2009 15:56) |
tak ten žltý monster ešte je v garáži,ale je na predaj |
Chlapci ked vam nieco odide, mam zasobu origo ND. quanto - nechces origo vyfuk jazdeny jednu sezonu? Z tej spodnej dierky z neho nefrka. |
focus: central som si robil. Najlacnejsia kupena alternativa je SW motech,alebo jeden pan z CZ ktory ich vyraba. |
Poskuloval som po vacsej nadrzi resp. pridavnych podsedadlovych. Je to vsak cenova polozka 1000 - 2000€. Kuknite ako chalan vyriesil zvacsenie dojazdu: Upravené 1 krát. Naposledy upravil superflanker (14.02.2009 16:31) |
Pozri obrázok |
focus: |
nevie niekto kde by sa dalo zohnat znizene sedadlo na TA? a kolko to asi stoji? |
flanky ešte si ho zvýšil??? |
focus: ten zvyseny nie je moj. Sice ma to isteho casu lakalo, ked kamosi TAlpisti z CZ riesili progres pruziny a zvysovanie masin, oni vsak vacsinou brazdia lesy a vojenske priestory. Ja to sice tiez mooozem,ale nechcem plne nabaleny s ladvinkou drzat masinu na krizovatke spickou jednej nohy resp. polovysadnuty. |
ked som v lete prechadzal cez BB tak som sa stavil v Honde a pytal som sa na znizene sedadlo tak mi povedali ze je len na na najnovsi TA, inde som sa potom uz nepytal.....s mojou vyskou (170cm) by teda bodlo aj ked to mam spustene najnizsie ako sa da |
Salem: mozno si zle rozumel a na TA700 mali sedlo skladom. Ja som kupoval TA prave v BB aj so znizenym sedlom. Urobi to cca 3 cm. Ak mas 170 tak by to bola pre teba vyborna volba. |
superflanker: rozumel som dobre lebo som sa 2krat pytal, pretoze som mal tiez info ze by som to tam mal zohnat, ale pravda je ze tam bola akurat zenska, ktora mi prisla dost zmetena. |
Bol si hore na poschodi? Chalan co tam bol kedysi bol celkom znaly problematiky. Ale na stranke maju telefon tak tam brnkni a pytaj si niekoho ohladom nahradnych dielov a doplnkov. Urcite sa to da objednat. Alebo ti aspon zistia cenu. Ci by ti potom nebolo treba deflektor to neviem. Treba najskor vyskusat. |
jj hore na poschodi som bol....dosiel neskor aj nejaky chalan ale rozpraval som sa len zo zenskou...musim si to zistit, este skusim aj Hondu v PO, to mam blizsie |
len neviem či teraz v zime majú otvorené,aj ja sa tam chystám |
Ja som si odtiaľ ped rokom odviezol nového Transalpa. Bolo teplejšie. + 4 stupne |
Myslíš si správne. Za kvalitou sa ale ísť oplatí... Ak plánuješ kupovať Hondu - Prešov je dobrá voľba. Vždy som sa tešil a teším na servinú kontrolu - krásny výlet 440km tam 440 späť Upravené 2 krát. Naposledy upravil locksley (17.02.2009 22:07) |
Táto modifikácia (na spodnej foto) sa na verejnosti objavila len dnes: |
ty bonzak hehehe. |
Pozri obrázok Upravené 1 krát. Naposledy upravil focus (28.02.2009 11:35) |
Ak ma niekto sklony k vylepsovaniu uz aj tak dobrej masiny odporucam: www.boano.com/special.asp?mod=no |
Focus, ma irituje tá čistota a lesk. Moj ročný TA už vyzerá ako 3 ročný |
tak loky to som ho akurat zložil z dodávky |
Pozri obrázok |
chlapi zhanam stoky na zvysenie riadidiel.neviete o nejakych? |
Nádrž 36 litrov + 2x8 litrov = 52 litrov Dojazd cca 950 km |
Reakcia na neprekopané a naleštené Transalpy |
Zdravim vsetkych, |
ten zberac vyfukovych plynov nad hlavnym stojanom tam musi byt |
V2rider ked das dole sedadlo , na lavo hned na zaciatku pod sedadlom by mali byt zvazok konektorov asi 3 alebo 4 . Budes potrebovat multimeter aby si zistil v ktorych je 12v+ pri zapnutom kluci , lebo myslim ze jeden z nich ma 12v+ stale . |
to trewor: ok diky, skusim to pomerat, mal som to cez vikend rozobrane..je tam aj alarm od povodneho majitela..takze na prvy pohlad trochu zmatok..ale neako sa z toho vysomarim. |
tibino: ak je to otazka, tak odpoved znie - teoreticky a prakticky nemusi, legislativne musi, na STK o tom vedia prd. A nie je to zberač ale pasivny katalyzator. |
to superflanker: teplovzdusnu pistol som chcel skusit , myslim ze lavy grif pojde v pohode, len pravy som nechcel moc nahrievat..aby som nedodrbkal nieco na plyne. ..vyskusam...v najhorsom ich odrezem. diky. |
V2rider: na plyne nemas co dodrbkat a uz zvlast nie nahrievanim. Pod gumou je plastova "rurka". vytacaj ju smerom dopredu. A ked to nepojde tak odrez, aj tak to uz nebudes potrebovat. |
superflanker: prave ta rurka na plyne, neviem co je za material, asi PA, tak by to malo vydrzat, skor som myslel ze ci to nebude potom po ochladnuti niekde drhnut alebo sa zasekavat. aby sa mi to nezdeformovalo tym teplom. |
mne ked spadla motorka, tak mi to ostalo vruke. myslim tie grify |
SPF-To mam surovo ten katalyzator odrezat karbinou a trubky primo z valcov dopojit do vyfuku |
tibino:pohladaj, uz som to tu rozoberal a pridaval aj fotky. Principialne je to tak ako pises. Odfajcit za spojom 2-1 a potom urobit bypass do vyfuku. Ja som na to pouzil kus vyfukoveho potrubia z Feldy. |
Na nete sa nedavno objavil Oxygen sensor Eliminator pre Transalp 700 , skusal to uz niekto namontovat? Upravené 1 krát. Naposledy upravil Trewor (04.11.2010 23:01) |
pekne transalpy kurna mal by som aj ja nieco spravit s mojim sice neviem co hehehe ked uz je ovesany ako vianocny stromcek mozno este progresy a zvysit zadok |
locksley mam na ta cku 52l givinu dva roky s nou jazdim a mozem povedat ze som spokojny 2 prilby schovas a ked porebujes nalozit a nemas bocne je to parada dokonca som dorobil aj svetlo do neho lebo origo bolo drahe a nechcelo sa mi ho kupovat Upravené 1 krát. Naposledy upravil italofighter (31.12.2010 19:10) |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 11401 | Včera: 157727