Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Nazdar lidi. Prosim o pomoc .Mam KX 250 a nejde |
inak je to ročnik 95 Upravené 2 krát. Naposledy upravil AMIGO333 (08.10.2007 12:41) |
to že ti dáva iskru a potom nie a zas a zas nie je vec elektriky, nie karbecu. Podľa mňa by si mal skúsiť novú sviečku a potom čo to bude robiť. Ak palivo do motora ide musí ísť. Skús zamerať ešte tlaky motora. Ale v každom prípade je to elektrická závada |
Ak je to pravde ročník 95 sviečka by tam mala íst NGK R6252E-9, nie B9EG alebo BR9EG, B10EG alebo BR10EG. Skontroluj to, je drahá ale vyplatí sa |
daj tam sviečku NGK B6ES (do 100korun stoji) je to stara motorka maš vybehany komin aj ihlu 9 alebo 10 rada by tam mal byt za predpokladu ze ej vsetko nove... ihlu v šupatku daj čo najnižšie.. a nakopni to |
tlaky motora su velmi dobre, palivo do motora ide , ale viac ako ma ist a to mi zahasi tu sviecku , ostane cela mokra .. a mam 3 sviecky na moju motorku a kazda sa tak isto sprava Upravené 1 krát. Naposledy upravil AMIGO333 (08.10.2007 14:13) |
Ked je nepravidelna iskra tak si myslim ze je to skor vec elektriky. skus pozriet kabelaz, ci nemas niekde predraty drot, studeny spoj, prip. ci su vodice, ktore maju byt ukostrene, naozaj ukostrene/staci prebrusit stykove plochy jemnym brusnym papierom/, alebo pozri ci ti nepreraza niekde VN kabel, prip. ci nie je poskodena fajka. Velmi dobre by bolo kebyze mas alebo poznas niekoho v tvojom okoli, kto ma rovnaky /podobny/ motocykel ako ty, ze by si skusil povymienat CDi, prip. stator s cievkami. vtedy sa da velmi rychlo identifikovat zavada. zalezi od tvojich moznosti. samozrejme pri testovani je najlepsie pouzivat NOVU sviecku. |
aaaa ked uz je tu tema kawasaki zhanam manual na kawasaki kx 250 rv okolo 88 a podobne..dikes:DD ...a este zhanam zapalovanie stator a rotor alebo cele kompletne...ponuky sukromnov postov |
priatelia , iskra je dobra ,len akonahle otvorim benzin tak sa roztecie prudom cez vsetky otvory v karburatore , tecie ako zo slamky a nezastavi sa kym ho nezatvorim.. |
Hm zeby zaseknute plavaky alebo necistota v ihlovom ventilu, ktory uzatvaraju plavaky, prip. dieravy plavak(y)??? ak si sa nejko nevrtal v karburatore tak nepredpokladam ze mas zle nastavenu hladinu, teda jak moto sla a z "nicoho nic" ti to zacalo robit. |
hej hej z nicoho nic .. ked sla , tak tiekol trosku slabsie iba ked som nakopaval ked som ju nakopol tak uz netiekol vobec a motorka isla . a teraz hovorim akonahle otvorim benzin tak veeelky pruud.. moze byt ze tam je nieco zapchate ,, to je asi jedina logicka uvaha v tomto pripade ,,, 250 cross dakujem za radu |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 47462 | Včera: 158941