Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
je normalne ze ked jazdim mam mokry fyfuk a pomaly ponom steka nespaleny cierny benzin, podla mna to normalne nie je ako to vyriesit? sak vyfuk by mal byt suchy nie?? Upravené 1 krát. Naposledy upravil ivory044 (30.09.2007 21:53) |
Alebo je motor v zlom technickom stave, alebo je tvoj štýl jazdy nesprávny. Skús poriadne ponaháňať koníky, možno to zmizne |
no neviem... keby bol motor v zlom stave to by vyzeralo inak si myslim sak ide setko ako hodinky aj pomaly aj v otackach nefim... |
alebo davam do benzinu vela oleja? ja myslim ze ne sak na volnobehu ide krasne nezahadzuje sviecku.. |
A ako jazdíš, nedusíš motor? Ten sajrajt vytekajúci z výfuku sa môže objavovať u dvojtaktov, hlavne za studena. |
No to by si tam musel nadrbať fest veľa oleja aby ti zahádzalo sviečku. V akom pomere riediš olej s benzínom? |
o boze, ked tu citam jaki ste vy odbornici "KARCI A LAJCI" tak neviem ci sa chitat za hlavu alebo co. co by na tom malo byt nenormalne? sa cudujes ked tam davas M2T teda ak vobec vies co to je. obiavuje sa to aj sa to bude obiavovat stale kym tam nedas syntetiku no proste daaky kvalitny olej do benzinu. akoze nic v zlom ale taketo otazky... |
synku, nesteka ti po vyfuku nespaleny cierny benzin...aale nespaleny cierny olej...bezna vec pri "vybehanom" dvojtakte... |
Preco vybehanom??? Olej by mu tiekol aj pri novom motore, zalezi co tam dava a v akom pomere dava... |
je to normalne , ja ked som mal 2T a daval som plnu syntetiku a robilo mi tu tiez ved je to 2T predsa ide vela nespaleneho benzinu do rici vies ako :DDD |
Ja som skusil dat do 2T prevodovy olej 10W40 plnu sintetiku 1:50 a neurobil sa mi ani olejovy povlak a musim uznat ze jazdila ovela lepsie a bola zivsia. TRANSOIL EXPERT 2T sa vola ten olej proste prevodak do 2Taktov. Stal 400sk ale to som len skusal taku drazobu by som tam predsa nemal liat. |
jumper55: ano za tie roky som sa nieco naucil. |
ivory: Máš tam možno veľa oleja, alebo zle nastavený karburátor... Alebo jazdíš len na pol plynu |
mirecLC: vidis ze jumper55 je skutocny odbornik-ved ma nejake tie roky skusenosti uz za sebou...prevodovy olej plna syntetika 10W40 urcite neexistuje, prevodove oleje maju uplne ine specifikacie...a inu vyskozitu...aale hlavne ze mu to dobre spaluje... |
heh sak tam davam Valvoline olej a riedim to tak ze 2cl do 1 litra (to je jeden stamprlik) a prednedavnom som menil prevodovy olej Valvoline 10w-40 pre 4T..motory akoze ta motorka husto ide len som chcel vedet co stym vyfukom a karburator nevem nastavit tam mas len kolesko na otacky a dalej sa nevyznam... zato na starej 175ke crosse co som mal tam bol vyfuk suchy a daval som do benzinu M2T a este ktomu na starych masinach mas na karburatore 3 te sroby ..jedna je triska druhy je vzduch a treti je zmes tam ako neni ocom ale tu na aprilii fuckt nevem ako by sa dal nastavit karbec... dik za nazory :D Upravené 1 krát. Naposledy upravil ivory044 (01.10.2007 14:07) |
omg.. jeden stamprlik ? aky mas pomer? jeden stamprik je 0,5 deci (aspon dufam) takze to je vela. simson ma pomer 1:50 lejem prlnu syntetiku valvoline a jazdim zatial celu sezonu,zatial nezahazdana sviecka,dymi jemne pri startovani na sytici potom uz nie,a to je normalne,vonia pekne,a raz ubchata triska,aj to nemusi byt tym.. pred tym.. daky mogul ci co.. to bola jedna hroza... v prevodovke je olej,a ten nema nic spolocne s tvojou srackou na vyfuku,a ked som cital ze liat prevodovy olej,tak som spadol zo stolicky,ale uplne vazne.. do prevodovky lej obycjany madit prevodovy olej,kvalitny je zbytocny.. pochybujem ze kvalitny olej na cross do prevodovky daco robi,ale nejdem sa hadat.. mozno mas bohatu zmes,zerie viac,nespali benzin ktoreho je tam vela,tak si fici do vyfuku,a uz je na svete problem.. |
no moze to byt tou bohatou zmesou aaa do prevodovky nedam len tak hociaky olej racej kvalitku Valvoline pre vysokootackovy motor (o prevodovke) a ja som len kukal ze chalan dal do benzinu prevodovy olej to by ma ani nenapadlo... no proste to moze byt tou bohatou zmesou ale nefim asi to nenastavim len tak |
ivory: Inak na tvojom mieste by som možno skúsil ešte iný olej (typ, značku) Aj to strašne veľa spraví... Teraz tam dávaš 2T plnú syntetiku? Na tvojom mieste by som skúsil možno minerálny/polosyntetiku... nemáš tam zas také točky, že by to tomu motoru uškodilo... |
jumper 55 - počuj Ty "skúsený" frajer. Upravené 1 krát. Naposledy upravil karol1 (02.10.2007 7:13) |
h njn ja by som bol toho nazoru ze ked idem kludne trojocka napr. tak je sucho a ked tomu vitinam tak je mokro nefim no detail : Upravené 1 krát. Naposledy upravil ivory044 (02.10.2007 16:24) |
karol1: s cerpadlom mas pravdu,ale nepovedal si jeho zakladnu chybu! casto sa stava ze olej v cerpadle sa dakde zabcha (hadicka) a motor ide "na sucho" cim je sposobene zadretie,a potom to kazdy odtrhne s motorky... |
ivory044: jasne.. ked jej pridas na plne tak nasava do seba veeela benzinu a zbytocne,lebo tak ci tak ho nespali vsetok,tak ho tlaci do vyfuku.. |
SSimon667: ako sa ti môže olej zapchať? Na našej ČZ 175/477 s rokom výroby 1971 funguje spoľahlivo doteraz. Keď sme robili generálku tak sme vyčistili čerpadlo a dokonale vypláchli olejovú nádrž a nikdy sa nám nič nezapchalo. Upravené 1 krát. Naposledy upravil mirecLC (02.10.2007 18:58) |
ja som nepovedal ze jazdim na prevodovom ale ze som "raz" skusal prevodovy to je nieco ine skusit a jazdit |
skus vymenit vnutro vyfuku(tu vatu alebo ako to nazvat)ja ked som mal moto tiez mi to robilo a ked som stal na mieste a trocha som steklil motor taK po mne vzdy ostavali take cierne kvakpky na zemi,vymenil som vatu a uz to nerobilo |
necital som diskusiu ale na 2taktoch je to normalne je len zalezitost v akom mnozste sa to deje...a obvzlast pri 125-kach cross a enduro... |
ty kokos ak je to tak, tak ja tam potom asi mam olejove jazero |
tref: myslis ze to je vyfukom ? ved na simsone sa da rozobrat vyfuk,a mne sa zda ze MZ ma taky podobny vyfuk,ak nie taky isty.. ci nie? Upravené 1 krát. Naposledy upravil SSimon667 (15.10.2007 19:21) |
SSimon667: na MZ-ete výfuk nerozoberieš, sám som mal MZ tak viem. Neveril by si čo dokáže spraviť alebo pokaziť taký výfuk. U dvojtaktu je to obzvlášť dôležitá časť motora, ktorá má vplyv na prúdenie zmesi do/z valca, teda priebeh vyplachovania a s tým priamo súvisí aj výkon motora. Myslel som si že u štvortaktu to až taký vplyv nemá. (teraz nemyslím ladené výfuky) Ale ani tu tomu nieje celkom tak. Na Octávke som menil výfuk a chcel som ušetriť tak som tam nedal originálny ale o niečo lacnejší zn. BOSAL. Neskôr mi pri meraní emisií na STK zistili vyššie hodnoty CO2 v nižších otáčkach ako udáva norma. V stredných a vysokých otáčkach to bolo OK, tak sme sa potom zhodli v názore že nový tlmič výfuku má väčšiu priepustnosť. Teraz mi došli na môjho Draga nové Cobry tak len tŕpnem keď ich konečne vymením ako sa bude chovať motor. Odporúčajú totiž súčasne s výmenou výfuku pretriskovať karburátory a do toho sa mi moc nechce. Najlepšie to bude dať zmerať niekde na brzde a potom uvidím.... |
SSimon667 preeesne ako povedal mirecLC ... na MZ vyfuk nerozoberes... a ten moj toho mal uz fakt vela za sebou |
na aprilii je to normalne mne na obidvoch motorkach riha nespaleny olej uz pri prirube na hlave de su tie pruziny a ten medzikus a potom v tom mieste kde je vyfuk nahrubsi tak na jednom zvare ale tro preto ze mi skala odletela rovno do kolena a praskol zvar a i ked som to zavaril a dal tam vystuz a vyfuk je zo ziaruvzdorneho materialu nieje to na 100 percent zavadene.. vykasli sa na to |
ivory044 : nerob vedu z takychto drobnosti...to si casom sadne :D Inac aj ja som tiez prechadzal z CZ 175 na Apriliu tuareg...mame podobny osud...:D a tiez mi tecie sajrajt po vyfuku :D ... Ja tam mam tlmic vyfuku z babety a nevadi mi to :D len to tam dal este nejaky kutil predomnou. |
:D jasan jasan sak detail, kua teraz zhanam regler lebo mi svetla blbnu kua asi sa tam dostala voda :D |
No to neni moc k smiechu :D ten regler neni az taky lacny...a to na tu apriliu regler ? |
mirecLC: tak potom to je tym m2t.. viem ze sa stale vyrabaju dvojtakty na tomto teda podobnom principe,ale sam viem ze mali aj moji kamosi stymto problemy.. ale liali m2t.. inak viem co to vie spravit na 2taktnom motore,ked som sa trapil ze preco ta motorka nejde,teda ide ale nevlazde.. juj zle casy zle.. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 224540 | Včera: 171770