Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Prajem pekné vianoce. |
a si istý že indukčka je dobrá? ono iskru môže hádzať, ale keď je sviečka vo valci tak pod tlakom tú iskru hodiť nemusí. Toto isté som mal na MZ benzín išiel, iskru hádzalo, tlačil som ju zhora dole, zľava doprava a nič. Potom prišiel chlapík s indukčkou zo škody 120 napojili sme to a mašinka chytila na prvú šupu a to opakujem tá pokazená cievka dávala iskru!! |
ked jej chyba iskra, treba naliat trochu espritu |
Marcello. . |
Ind.cievka? to sa stava pomerne zriedka.Skus skontrolovat ci sa nepovolil zotrvacnik.Ked vyberes sviecku nejakou tyckou opretou o piest si najdes HU a na dekli alternatora je pod zaslepkou kontrolny otvor v ktorom musis vidiet znacku T/ak si dobre spominam/ ktora je vyrazena na obvode zotrvacnika. A ak je to o.k. tak si naozaj dokladne skontroluj kabelaz az potom zhanaj zapalovanie |
Toto mi raz robila moja KLRka.Tak isto,raz to davalo iskru,raz nie...Skusil som vsetko pomerat,no vsetky hodnoty sedeli.Nakoniec mi ostalo CDI.Kedze v okoli nemal nik KLR musel som pozhanat nejake CDI s podobnymi parametrami.Podobne hodnoty dosahovalo zapalovanie s nasho Favorita a tak som to tam po mensich upravach supol a KLR isla na prvy sup...Takze myslim,ze aj tvoj pripad bude nieco podobne.Skus si od niekoho pozicat CDI a uvidis. |
este k tomu co napisal rs955i - nemusis to hladat tyckou na boku mas taku srobku tu ked vykrutis tak tam je naznacene kedy je v HU vela stastia |
snipe: ak chce zistiť či sa mu nepootočil zotrvačník, tak musí dať dole tú skrutku a aj sviečku vyšrobovat aby si to skontroloval. Ale ja si myslím že to asi bude v CDIčku podľa toho čo píšeš. Inak kamrát umyl XT a jeden den nechcela ani za boha hodit iskru, všetko sme rozobrali a popozerali. A na druhý deň, akoby nič a šla na prvú šupu. Odvtedy pohoda. |
Objednal som od dobrého kamaráta. CDI _cko . |
v tomto pripade , toto nema zo zotrvakom nic spolocne.ak by bol aj pretoceny ,tak iskru stale hadze.ak generato vyraba napatie,tak len cdi a snimac otacok. |
cievka na zapalovani previnut na novo... mne to robilo tiez a novu sviecku s kablom a novu fajku a musi to ist |
FELISIGa cievka na zapalovani je nova sviecka je nova kabel je dobry (((((( |
barlac, jedna z cievok alternatora vyraba napatie pre zapalovanie,a kedze ide o AC,predstav si sinusovu krivku priebehu napatia a tak je to nacasovane tak aby to hadzalo iskru na vrchole tejto krivky pri najvyssom napati.Proste takmer klasicke magneto.Tak pri posunuti magnetov na kluke jednoducho to nema dostatocne napatie! |
RS zajtra dam dolu ten rotor - magnet a kuknem |
gabokawa ak nemas stahovak/specialny/ tak rotor len tak dolu nedas! A prekontroluj aj tie kable tie tiez vedia potrapit.A este jedna rada!!! S tou trhavinou na zeleznici ,teda kurva opatrne! V telke tusim vraveli ze vcera u nas v dedine za Dunajom, dva krat koli tomu prehladavali stanicu.Takze teraz budu hodne nervozni |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 110006 | Včera: 191230