Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Nazdar chalani. Obraciam sa na Vás s permanentným problémom v zapalovaní na Stadione S11. Všetky súčasti v zapalovaní sú nové a to myslíd doslovne. Všetko je čistunké a odmastené. Problém nastáva po chvíľkovom vození. Naštartuje na brk, všetko beží ako má a keď sa chalan zohreje tak nastáva smrť. a potom žiadna iskra ?????? Vychladne a tak isto nič. Už som to mal ta 150 x rozobrané, že poznám každý milimetrík zapalovania, veď je to najjednoduchšie zapalovanie aké vymysleli (ešte pred indučkou) |
Ked sa zahreje skus zmerat odpor v cievke ci tam nieje studeny spoj |
Simsony majú takýto problém dosť často, najčastejšie je vadný nosník statora na čom sú priskrutkované cievky, ja to poznám robím na to servis aj predávam tieto ND. Často ked to kúpiš nové už je to vadné, určite je problém v nosníku v tej impulznej cievke Upravené 1 krát. Naposledy upravil jjmoto (11.09.2007 14:51) |
O.K. ale ako to odstrániť. Lebo je fakt, že pri premeraní vyzerá všetko kóóóšééér. a aj tak to nejde. Myslíš ten celý monoblok, ktorý priskrutkuješ spolu už s nahodenými cievkami na motor? Upravené 1 krát. Naposledy upravil minuso (11.09.2007 15:34) |
minuso - neviem, či máš už novú zaľovaciu cievku (zaliatu v um.hmote) alebo ešte klasickú; ja som mával problém s tou starou cievkou a dlho som na to nemohol prísť. Prerážalo mi to v mieste pripojenia vn.kábla na cievke smerom na rebrovanie kartrov - riešenie bolo také, že som medzi zapaľovaciu cievku a kartre vložil kus um. hmoty vystrihnutý z flašky od octu (vtedy iné neboli) - odvtedy bolo po probléme a zapaľko fungovalo. Mašinku som už predal, tak neviem, či ešte takto upravená behá. |
Mozno bi pomohlo skratit .odpojit kablovacku od vypinaca a skusit to tak nakratko |
Jack- cievku mám aj starú (nezaliatu -origo), ktorá sa tvári funkčne a úplne novú, ktorá je zaliata v izolačnej hmote. Len sa mi zdá, že tá nová nezapasuje úplne presne a jemne škre o magneto. Myslíš ze by mohlo prebýjať o kartre, keď nie je nasadený ešte kryť zapalovania? Je pravda, že cievka je dosť blízko kartra, ale to ma ani nenapadlo Upravené 1 krát. Naposledy upravil minuso (11.09.2007 15:43) |
minuso - pólové nadstavce cievky sa nesmú dotýkať (škreť) o magneto!!!! nikdy!!! |
Jack, aj som si to myslel a na tvoju radu som včera odizoloval pôvodnú cievku od kartrov, dal som preč nové kladivko, poriadne som vyčistil a zrekonštruoval staré. Teraz zapaľovanie funguje bez problémov na staré súčiastky (stará poctivá robota). Motor ide fantasticky, až sa čudujem že po toľkých rokoch. V karburátore som mal stále problém z uzatváraním prívodu paliva v plavákovej komore až som sedlo plaváku jemne navŕtal a už funguje ako má. Jediný problém som mal ako si videl v diskusiách so zapaľovaním (mimo gufera) Veľa šťastia pri skladaní S22-ky, ja sa idem pustiť do Maneta 90 dvojpiest |
minuso - tak to je čosi - Manet 90! Pofoť a napíš mi. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 30733 | Včera: 241575