Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Cawte! Mam moto aprilia 125 pegaso r.v okolo 94 a mam s nou jeden problem...Ked som ju kupoval tak nedrzala ani volnobeh, volnobeh sme nastavili ale je tu problem ze po nastartovani a mierneho pridania plynu sa vytoci do NESKUTOCNYCH otacok a to myslim doslova, az tak ze ju ide rozdrapit a vtedy sa da len vypnut motor a nic ine lebo to ostane vysiet na takych otackach...Prosim poradte...uz si nevieme dat rady ...DIKY MOC |
Nerobil si nejaké úpravy na motore? Mne sa takto chovala MZ keď som si dal zvýšiť výkon. Po úprave bola kompresia vo valci tak vysoká že motor chytal detonačné spaľovanie (samozápaly) a aj po odpojení fajky bežal naďalej vo vysokých otáčkach. |
Kedy sa ti to stava hned za studena? al. za tepla? al. az ked sa prehreje? Mne sa to iste stalo uz viackrat na mojej ktm, myslel som ze vybuchne motor take otacky dostaval hodnu chvilu . Podla mna to bolo pridieranim supatka, rozobral som to a bolo dost zanesene na stenach takou ciernou zmesou (asi palivo+ zodrety hlinik- zvikne byt cierny), vylestil som ho brusnou pastou a bolo po probleme. Teraz cakam kedy sa to stane znova |
Máš to z nejakého dôvodu moc chudobné . |
Stava sa to aj za studena aj za tepla vzdy rovnako....A na motore sa upravy nerobili ziadne...Karburator sme uz vycistili ale je tu jeden problem s nim prilis sa nachlasce paliva a je takmer plny, ci to nebude problem s ventilom aj sme trochu viac vyhli tie pliesky na plavakoch, pravdepodobne ho nezaviera ale to co vravel mariom je mozno ono pretoze uz som sa docital ze sa to stava a toto su presne moje priznaky....neviem v com to este bude...a privera s tym nema nic spolocne??? |
Mirec a to s tou fajkou sa stalo aj nam uz ked sa tak neskutocne vytacala zhasli sme motor ale sla dalej tak sme rychlo odpojili fajku a ona stale bezala to nas uz dorazilo... |
Ak ti motor beží aj po odpojení fajky tak tam nastáva detonačné spaľovanie. A to je dôsledkom neúmerne vysokej kompresie. Myslím že by mohol byť spaľovací priestor nadmerne zanesený karbónom a to by mohlo spôsobovať tento problém. Skús dať dole hlavu valca a pozri či to nieje náhodou tak |
Ja reku, ze by som len chcel vediet, naco kupujes zjavne pokazenu motorku? |
Hlava valca uz bola dole...jednine co sme neskusali bolo to gufero na kluke...a supatko aj ihla su dobre....skusime to gufero a ak to nebude ani to tak uz potom neviem...A nema to nieco spolocne s tou hladinou v karburatore????... |
tomxx: Pocuvaj vsetky diskusie co citam a nahodou si tam pridal tvoje fantasticke postrehy, nikdy to neboli rady ohladom problemu ktory niekto ma ale vzdy len priblble otazky ...a na otazku sa neodpoveda otazkou |
Robo46: chodim prosim Ta do <>... Upravené 3 krát. Naposledy upravil tomxx (01.09.2007 19:46) |
Vies nie som tu zaregistrovany dlho...ale to je jedno nemienim sa tu s tebou hadat...som tu preto aby ste mi pomohli vyriesit problem a nie aby som sa tu z tebou hadal...ok?... |
MirecLC: A nemoze to byt aj tou hladinou v karburatore??? Lebo si myslime ze je na h...o ten ventil...lebo ked sme ho nastavovali tak sme napustali donho palivo a vzdy sa zaplnila skoro plna plavakova komora az z neho vytekalo ...asi nezastavuje dobre...neviem musim ho zohnat a vymenit...moze to byt aj tym??? |
myslim si ze aj ano. ci ste nahodo neohli ten pliesok opacne co tlaci na tu spicku co zatvara palivo a tym vlastne nedotlaci uplne a tym padom je vysoka hladina.ja viem ze si budem protiracit ale vysoka hladina casto sposobuje skorej zahlcovanie motora. |
jawarothwell: Ten pliesok je myslim si spravne lebo ked sme prazdy karbes otocili naopak aby sa ten ventil kvazi zavrel a fukli do trubky kade priteka benzin tak vzduch NESIEL ale ked sa da normalne tak a zapojime ho a pustime don benzin naplni sa celkom ....skusim zohnat ten ventil a vymenim ho a ak to bude robit aj tak potom to gufero na kluke a ak aj tak tak som v Koncoch... |
Neviem, skús dať najprv do poriadku ten karbec. Tak či tak to budeš musieť skôr či neskôr spraviť. Keď to budeš mať, dôkladne prekontroluj tesnosť celého sacieho traktu a ak ani tam nič podozrivé nenájdeš tak potom to bude už asi len to gufero na kľuke. |
k tomu karburátoru: |
No tak v tom karburatore len ten ventil, pripadne ho pretriskujem, to sanie pozrieme a to gufero necham na koniec...a ak je kompresia vysoka???? |
mirecLC: nie plavak je v poriadku...teda aspon myslim ...este raz ho poriadne skontrolujem...ale myslim ze je dobry...skor to bude v tom ventile...ale keby to bolo tak ze by bola zla ta hladina nemalo by to za dosledok skor dusenie ako spominal jawarothwell???? |
neviem či zrovna dusenie ale pri plne zavretom šupátku a veľmi bohatej zmesi by motor nemal točiť červené pole otáčkomera. to je skôr príznak veľmi chudobnej zmesi. jedine že by sa to kombinovalo s prisávaním falošného vzduchu. nič ako vravím sprav najprv ten karbec a potom špekuluj ďalej. |
robo to co si popisal je vlastne ze ta hladin je zla lebo ked ho otocis tak ten vzduch zatvori a ked je vzduchotesny tak vodotesny je 100% ale ked ho naplni benzin tak hladina je vysoka tak ze vyteka z prepustaku takze hladina je tak vysoka ako ten prepustak ale nie az tak aby zavrela pristup paliva takze pliesok musis ohnut opacne aby plovak pritlacil tu ihlu skor daj na mna. a |
A co s tym karbcom mam skusit ten pliesok naopak ohnut???no tak skusim ohnut naopak ten plech...ano je tak vysoko ta hladina ze vyteka z prestaku...a pozrem aj ten plavak...a este nieco mam...na stranke www.aprilia.mysteria.cz/karburatory.htm je presne ten karbec co mam ja..je to ten posledny dole na tej stranke DELLORTO vhsb34...a chcem sa opytat ktory je volnobezny sroub ten co je pri hadicke, alebo ten co je pri tej trubke kade vstupuje palivo..dik |
podla mna asi pri tej hadicke takto sa to moc neda posudit ale skus sa pozriet ci ta skrutka nedvyha supatko alebo presnejsie ci nevytvara doraz supadka pokial ma padnut.vacsina karbecov tak je robrna aspon co som ja videl. |
a naco je potom ta druha volnobezna viem ale ta druha??? |
može to byť skrutka na nastavovanie bohatosti zmesi. pozeral som ten karburátor na domovskej stránke výrobcu www.dellorto.fr/liste.php?id_produit=2197 kde bol rozkreslený do detailov. bol tam ale zobrazený z druhej strany a aj tam boli nejaké nastavovacie skrutky, tak teraz som si nie istý... |
Toto co si napisal "po nastartovani a mierneho pridania plynu sa vytoci do NESKUTOCNYCH otacok a to myslim doslova" sa mi stalo ked som prvy krat nastartoval po tom ako som vypral a napustil vzduchovy filter olejom na filter. Pred vypratim bol filter suchy. Bolo to asi bohatostou zmesi, lebo suchy /molitanovy/ filter kladol maly odpor vzduchu a napusteny olejom uz vacsi odpor a teda asi aj pomer vzduch benzin sa asi zmenil. Usudzujem ze to u mna bolo tym, lebo po uprave bohatosti sa to uz nestalo. Upravené 1 krát. Naposledy upravil JaPetko (03.09.2007 21:24) |
Ja mam NGK 10 daco...neviem presne...preco sy pytas ??? Aka tam ma byt???? |
No karburator je ako tak nastaveny ale aj tak tam treba ten ventil, ihlu radsej novu a mozno aj plavak...Takze posledna sanca co ostava je to gufero na klukeAle ak mate este nieco tak sem s tym ...A este nieco ked sa nastartuje (je studena) a udrziava sa v tych nizkych otackach tak je v poho ale ked sa zacne vytacat (a zohreje sa) v tych otackach tak zacne strasne dymit az takym bielym dymom, ci to moze byt aj tym ze si sama bere olej z kluky ,???? |
cau no ja som mal taky isti problem vimenil som gufero na kluke za zapalovanim a je to ok . spredu vyzeralo dobre ale z vnutra bola zpadnuta ta spruzinka tak nasavol falosni vzduch |
Robo46: Nastavovať karburátor nemôžeš tak , že ho otočíš opačne ako je namontovaný v motorke teda plavákmi hore ale plavákmi dole . Keď otočíš krburátor opačne (plaváková komora hore ) tak ten ventil , ktorý uzatvára prívod paliva sa automaticky uzatvorí svojou váhou . |
Takze...mam velmi dobru spravu...dnes sme vymenili gufero na kluke a IDE TO...tak parada...lenze asi by sa zislo vymenit to gufero aj na druhej strane...Ale este treba urcite precistit vyfuk....Dost dymí....A nema z vas nahodou niekto nahodou elektricku schemu zapojenia??? Bolo by to super.... |
No takze radost bola predcasna.... ...To jedno gufero co bolo na vine tym otackacm je vymenene ale teraz je na vine gufero na druhej strane, lebo si cez nasava olej z prevodovky...lebo ked sme vymenili to prve gufero tak moto isla uplne v poho celu sme ju poskladali vsetko uz bolo naliali sme prevodovy olej a po 5 min bol koniec...zadusilo moto a uz sme ju nenastaRTOVALI...takze tak...dalsie 2 tyzdne bez moto... |
.... Upravené 1 krát. Naposledy upravil PegasBoy (08.09.2007 10:36) |
Robo46:...takze tak...dalsie 2 tyzdne bez moto... |
Nemame az tak casu na moto...a inak je to tam dobre je tam len take okruhle tesnenie co sa da vybrat kliestami a zase tam dat...takze v poho...do dvoch dni hadam jazdim.. ....inak mirecLC diky dost si mi poradil a aj vsetkym dakujem...dobre ze existuje takyto web a takyto ludia... ...DIKY |
Robo46: |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 162584 | Včera: 173046