Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Caute, mam taky problem ze sa mi zadrela motorka a teraz sa ide opravit, nieviem ci si mam nechat povodny objem valca alebo ho nakitovat, lebo neviem ci treba aj novy vyfuk a karburator ked tam budem mat kit a za opravu nechcem dat viac ako 15000 SK |
TreboR kit je urcite lacnejsi ako original, ku niektorym nepotrebujes karbiky a vyfuky ale ma to malu zivotnost... ved pozri na dana203 kupil na Derbi GPR50 asi 80ccm kit a ked testoval maximalku tak dosral klukove loziska.... takze sa musis rozhodnut. je to risk |
nechaj pôvodný objem. Môže sa Ti stať , že po prehodení kitu pôjde horšie ako predtým . Veľmi veľa záleží od výfuku . Z Plešivca som mal Frecciu 160 , ktorá nechcela ísť viac ako 110km /hod a mala brutálne sklony k zadieraniu. Podstatou problému bol výfuk , ktorý som musel prerobiť .A len kitový výfuk je okolo desiny. |
derbiTVno nemas pravdu ja mam iba 50-nechal som povodny nedaval som 80ccm a zadrel som to koli tomu ze mi dosiel olej v mixeri lebo neukazala kontrolka a malo to take nasledky ze zadrety piest zapecene krusky a po niekolko 100km aj odisla kluka ojnicne lozisko sa zadrelo a ojnica bola vyslovene zapalena z nedostatu mazania a vysokej teploty a co ja viem kitt ked kupis dajaky kvalitnejsi tak je to prijemne navisenie vykonu |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 201989 | Včera: 204012