Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
zdravim všetkych. |
hej, ja som mal velorex, a potrebujes na to normalne b-ecko. ako na auto |
na trojkolesový nie , je do 400kg , takže stačí Á čko |
stvorkolesovy velorex???? |
motor z 350-tky so štartrom , kasňa laminát + koženka ( do prvého som si všil dymové plexi na boky a dozadu ) ,moderné hrebeňové riadenie normálne diferák ako na rikši ČZ 175 , kto sa vyskytoval okolo roku 91 v Handlovej v blízkosti učilišťa , tak ho mohol vidieť. Dochádzal som na ňom do roboty. A učni mi ho z prdele prekladali na trávnik. Dvanásť palcové kolesá , hydraulické brzdy a keď som v tom prevážal gauč ( trčal tak meter dozadu ) tak to pri prudšom pridaní išlo na zadné . A v zime vyhrievanie predného skla zapaľovačom - jedna jazda do roboty =jeden zapaľovač. |
minimálne B1 |
karol1, donedávna to bolo tak ako píšeš, tá vyhláška to zmenila |
podľa tej vyhlášky by som ale nemal potrebovať "E" čko ak za 1600kilové auto zapriahnem obyťák o hmotnosti povedzme 1300Kg . je to súprava do 3500kg - čiže B bod b; |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 24354 | Včera: 169191